Δύο ακόμη άνθρωποι πέθαναν τις τελευταίες ώρες έχοντας προσβληθεί από τον κορωνοϊό. Στο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης υπέκυψε μια 49χρονη γυναίκα που νοσηλευόταν από τις 29 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, είχε υποκείμενα νοσήματα.
Στο νοσοκομείο Σωτηρία κατέληξε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Παρασκευής προς το Σάββατο 90χρονη, που επίσης είχε υποκείμενα νοσήματα.
Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων στη χώρα μας από τον Covid-19 έφθασε πλέον τους 402 ανθρώπους.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους