Τέσσερις ακόμη υπάλληλοι που εργάζονται στην Α' ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, επί της οδού Στρατηγού Μπραντούνα στο κέντρο της πόλης, διαγνώσθηκαν θετικοί στον νέο κορωνοϊό.
Οι εργαζόμενοι υπεβλήθησαν σε σχετικές εξετάσεις στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, μετά την υπάλληλο που βρέθηκε θετική στον ιό και σήμανε τον συναγερμό στην υπηρεσία.
Το απόγευμα της Τρίτης τα αποτελέσματα των εξετάσεών τους βγήκαν θετικά και ως εκ τούτου ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στην εφορία ανέρχεται πλέον σε 5.
Σημειώνεται πως μετά από επαφές που πραγματοποιήθηκαν με τον ΕΟΔΥ αναμένεται να εξεταστούν και οι περίπου 55 εργαζόμενοι στη συγκεκριμένη ΔΟΥ.
Στο μεταξύ η υπηρεσία θα παραμείνει και αύριο κλειστή προκειμένου να εφαρμοστούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και να γίνει η απολύμανση των χώρων.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.