Μεγάλος Περίπατος: Ξεκίνησαν εργασίες για την επαναφορά λωρίδας κυκλοφορίας στην Πανεπιστήμιου

lorida_main

Δείτε φωτογραφίες από τις εργασίες στην Πανεπιστημίου, έπειτα από τη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου

Ξεκίνησαν οι εργασίες στην Πανεπιστημίου για την απόδοση μιας επιπλέον λωρίδας κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα, περιορίζοντας, έτσι, τον «Μεγάλο Περίπατο», από τις 21 Αυγούστου.

Η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων τη Δευτέρα 27 Ιουλίου, έπειτα από σχετική εισήγηση του δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη.

lorida1
lorida2


«Εν όψει της αξιολόγησης της πρώτης φάσης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την εφαρμογή του «Μεγάλου Περιπάτου», προχωράμε στη διατήρηση των λωρίδων κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. σε τρεις και στην προσθήκη μίας επιπλέον λωρίδας για τη διέλευση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αυστηρά οριοθετημένης. Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε μία ακόμα λωρίδα της Πανεπιστημίου για την κυκλοφορία των οχημάτων, ώστε να έχουμε εκτίμηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων, και να προχωρήσουμε στις αποφάσεις για τη διαμόρφωση του τελικού έργου» ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Αθηναίων.

lorida3
lorida4


Ο κ. Μπακογιάννης στην εισήγησή του ανέφερε ότι θα δοθεί αυτή η πρόσθετη λωρίδα, όπου το επιτρέπει ο σχεδιασμός ώστε τα ΙΧ να συνεχίσουν να κινούνται σε τρεις λωρίδες, ενώ θα έμεναν σε δύο όταν λειτουργούσε η λεωφορειολωρίδα. Επιπλέον, η λεωφορειολωρίδα θα προστεθεί δίπλα στις τρεις για τα ΙΧ, προφανώς αφαιρώντας χώρο από τις λωρίδες που βάφτηκαν για να τις χρησιμοποιούν οι πεζοί και τα ποδήλατα. Αυτό σημαίνει ότι θα μείνει μία λωρίδα για πεζούς και ποδήλατα.

Υπενθυμίζεται ότι σε μεγάλο μέρος της Πανεπιστημίου, ο χώρος για πεζούς και ποδήλατα είναι εξαρχής μια λωρίδα οπότε εκεί δεν αλλάζει κάτι.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (15)

Neodem

Ο μεγάλος περίγελος, με λίγη μπογιά και μερικούς κονους δεν κάνεις πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο.

Ακαιρο, αψυχολογιτο και βεβιασμενο

το ολο εγχείρημα. Λες και εγινε γιατί έπρεπε σωνει και καλά να γίνει. Ο κοσμος εν μεσω κορωνοιου,στριμωχνεται στα λεωφορεία και τρολλευ γιατι ειναι αδύνατον να παρεις αυτοκίνητο στο κέντρο η ακόμα και ταξί. Η Σολωνος και οι παραπλευροι δρομοι πηζουν. γεμισαν κινηση και καυσαεριο οι μικροί δρομοι στις γειτονιές του κεντρου ,οπου οι δυστοιχοι κάτοικοι, που επιμενουν να μενουν στο κέντρο της πολης για να μην ερημοποιηθει και γινει μια απεραντη μπαρουπολη, υποφερουν. Εν τω μεταξυ,κανένα τουριστα η ποδηλάτη δεν εχω δει να βολταρει στον πεζοδρομο της Πανεπιστημιου.Και πως να κάνεις βόλτα δηλ με τα αυτοκίνητα να κορναρουν, τα λεωφορεία να μαρσαρουν διπλα σου και τις εξατμησεις στο φουλ.

Είπον....

Με τις πρώτες βροχούλες και τους αέρηδες θα σας πω που θα πάνε οι φοίνικες καθώς και οι κιτσάτες βαφές. Όμως όσο βαρύγδουπα ονόματα και να ακούσω, εγώ που οδηγώ καθημερινά στο κέντρο τα τελευταία 40 χρόνια ξέρω ότι όλοι αυτοί οι συγκοινωνιολόγοι κάνουν μόνο για την Σαχάρα. Π.Χ. 1. Στροφή από Αμαλίας σε Βασ. Σοφίας, μόνο μια λουρίδα βρε άσχετοι; Έχετε δει τι γίνεται από στριμωξίδι μπροστά από τη Βουλή για να στρίψουν δεξιά στη Βας. Σοφίας; ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΖΟΥΝΕ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ ΤΟΥΣ. Κάντε 2 λουρίδες να πηγαίνουν δεξιά, καράβλαχοι!!! 2. Όθωνος, η οποία είναι στενή οδός αλλά, έχει πιάτσα ταξί για όλο το Σύνταγμα και αφετηρία διπλών λεωφορείων που για να στρίψουν από Σύνταγμα σε Όθωνος θέλουν 2 λουρίδες και δημιουργούν ουρά και στις 2 αριστερές λουρίδες επί του Συντάγματος. Επιπλέον τα ταξί εξακολουθούν και πηγαίνουν από τις δεξιές λουρίδες στις αριστερές για Όθωνος και έτσι γίνεται ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ επιπλέον νέφους!!!! 3. Έξοδος Ναυάρχου Νικοδήμου σε Φιλελλήνων. Σαδιστική συγκέντρωση όλης της κυκλοφορίας της Πλάκας και όλων των 8 πάρκινγκ στη Ναυάρχου Νικοδήμου η οποία βγαίνει στη Φιλελλήνων με ένα φανάρι που ανάβει πράσινο 1 λεπτό και μετά βίας προλαβαίνουν να περάσουν 3 αυτοκίνητα. ΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΑΠΕΙΡΩΝ ΙΧ αλλά βέβαια όλο αυτό το καθηγηταριό μένει αλλού και ΖΕΙ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ ΤΟΥ. 4. Δεν υπάρχει κάδος σκουπιδιών στην κεντρική οδό Ανδριανού, που αρχίζει από το Θησείο μέχρι την Κυδαθηναίων μήκους 1,3 χλμ. Να φανταστεί κανείς ότι η διαδρομή αυτή είναι όλο εστιατόρια και καταστήματα πώλησης τουριστικών ειδών!!! Ευρωπαϊκή πόλη; Μάλλον για πόλη Οστρογότθων είναι........

Βλαχοδημαρχος

Ποσα Κονομησες Ρε Αληταρα με τον Μεγαλο Περιγελο στις πλατες των πολιτων;ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΑΑΑΣ ΡΕΕΕΕ!!!!

πρώην

Ο κοσμάκης έχει λυσσάξει από το τη φτώχεια και την ανασφάλεια, και εσείς μαθαίνετε στου κασίδη το κεφάλι...

Αρμεγε λαγους και κουρευε χελωνες

Κατα τα αλλα, το 20ευρω στα κεντρα υγειας τους μαρανε. Με τα λεφτα του "περιπατου" μπορουσαν μια χαρα να στηριξουν τα κεντρα.

Κ.Χ.

Ποιά εκατομμύρια ; Κώνους και ζαρντινιέρες είχαν βάλει . Ε , όχι να μιλάνε και οι ψηφοφόροι της Ρένας Χάρου !

Ελληνας

Σε μια εποχη με τοσα οικονομικα προβληματα ο Ντορογιος ειπε να παιξει με τα εκατομμυρια του Δημου. Ο Αχρηστος

maraki444

ηρθε ο καράβλαχος απο το ...καρπενήσι να φτιάξει την ...ΑΘΗΝΑ ... ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤ γρήγορα στα πρόβατά σου κ στα γίδια σου τσοπάνε ... πάρε και την μάνα σου μαζί ...την τουρκόφιλη ντόρα μπακογιάννη - μητσοτάκη...

ΠΕΡΟΣ

ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ..ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ......

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης