Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων των Α.Ε.Ι.
Ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη Πρύτανη και Αντιπρυτάνεων των Α.Ε.Ι.
Το νέο «τοπίο» των πρυτανικών εκλογών περιλαμβάνει εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο καθώς με ηλεκτρονικό τρόπο προκειμένου να διευκολυνθούν στη συμμετοχή τους εκλέκτορες που αδυνατούν να ασκήσουν το δικαίωμα συμμετοχής στην εκλογική διαδικασία
Ηλεκτρονική ψηφοφορία για την ανάδειξη του Πρύτανη και των Αντιπρυτάνεων των Α.Ε.Ι., των μονομελών οργάνων των ακαδημαϊκών μονάδων των Α.Ε.Ι., καθώς και των Διευθυντών Κλινικών, Εργαστηρίων και Μουσείων που λειτουργούν στο πλαίσιο ακαδημαϊκών μονάδων των Α.Ε.Ι, προβλέπει νέα ΚΥΑ. Το νέο «τοπίο» των πρυτανικών εκλογών περιλαμβάνει εκλογές με ενιαίο ψηφοδέλτιο καθώς με ηλεκτρονικό τρόπο προκειμένου να διευκολυνθούν στη συμμετοχή τους εκλέκτορες που αδυνατούν να ασκήσουν το δικαίωμα συμμετοχής στην εκλογική διαδικασία.
«Η ηλεκτρονική ψηφοφορία στις πρυτανικές εκλογές είναι η πλέον δημοκρατική και διαφανής επιλογή, που διασφαλίζει πλήρως το αδιάβλητο και διευκολύνει τη συμμετοχή, χαρακτηρίζοντας τα επιχειρήματα που την απορρίπτουν κινδυνολογίες οργουελικής σύλληψης», έχει δηλώσει ο αρμόδιος υφυπουργός Βασίλης Διγαλάκης.
Ο κ. Διγαλάκης διαβεβαίωσε ότι η τεχνολογία παρέχει όλες τις απαραίτητες ασφαλιστικές δικλίδες για τη διασφάλιση του αδιάβλητου και του απορρήτου της διαδικασίας και διάβασε αποσπάσματα απόφασης (519) του Συμβουλίου της Επικρατείας, το οποίο έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την εγκυρότητα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας ήδη από το 2015.
Αναφερόμενος στις πρυτανικές εκλογές, ο κ. Διγαλάκης εξήγησε ότι το σχήμα του ενιαίου ψηφοδελτίου για τους πρυτάνεις - αντιπρυτάνεις ήταν προεκλογική δέσμευση που υλοποιείται και η οποία εγγυάται τη δυνατότητα κυβερνησιμότητας των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και την αποφυγή φαινομένων αδυναμίας λήψης αποφάσεων λόγω διαφωνίας και απόκλισης στην πολιτική μεταξύ πρύτανη και αντιπρυτάνεων.
Σχετικά με τη σύσταση του εκλεκτορικού σώματος ανάδειξης πρύτανη, ο κ. Διγαλάκης αναφέρθηκε στις πρακτικές άλλων χωρών, όπου παρόλο που η διαδικασία αυτή παρουσιάζει πολλές διαφοροποιήσεις, κοινός γνώμονας είναι η επίτευξη αυξημένης αυτονομίας και θεσμικής ελευθερίας των πανεπιστημίων, ως προϋπόθεση της αποτελεσματικής λειτουργίας τους.Αντίστοιχα, στη χώρα μας βασικός στόχος της λειτουργίας των ΑΕΙ είναι η προαγωγή και η εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας και οι πρυτανικές αρχές καλούνται να εκπληρώσουν πολλά και απαιτητικά καθήκοντα, όπως ακαδημαϊκά, ερευνητικά και αναπτυξιακά, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ τη διοικητική διαχείριση. Είναι κρίσιμο, λοιπόν, το εκλεκτορικό σώμα που θα συμμετέχει στην ανάδειξη πρύτανη να είναι σε θέση να αξιολογεί και να κρίνει τέτοιου είδους προσόντα τα οποία δεν περιορίζονται σε διοικητικές ικανότητες.
Σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό, ο κ. Διγαλάκης εξήγησε ότι η σύσταση του εκλεκτορικού σώματος -το οποίο, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, θα απαρτίζεται από το σύνολο των καθηγητών πρώτης βαθμίδας, των αναπληρωτών καθηγητών, των επίκουρων καθηγητών, μόνιμων και επί θητεία, καθώς και των υπηρετούντων λεκτόρων του Α.Ε.Ι.- βασίστηκε στην αρχή του εκλέγειν - εκλέγεσθαι και στην αντίληψη ότι ο πρύτανης έχει τον ρόλο του ακαδημαϊκού και ερευνητικού ηγέτη του πανεπιστημίου και δευτερευόντως του διοικητή.Ο κ. Διγαλάκης τόνισε πως αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι οι υπόλοιπες κατηγορίες προσωπικού (ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, διοικητικό προσωπικό) παραμερίζονται. Αντίθετα, εξακολουθούν να έχουν λόγο στις αποφάσεις των ιδρυμάτων, καθώς εκπροσωπούνται και συμμετέχουν στα ανώτατα διοικητικά όργανα των πανεπιστημίων. Διευκρίνισε επίσης, ότι η σχετική διάταξη για το σώμα εκλεκτόρων προβλέπεται και είναι αποδεκτή από τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και είναι εναρμονισμένη με την αρχή του αυτοδιοίκητου.
Αναλυτικά , η απόφαση προβλέπει τα εξής:
Άρθρο 1
1. Η παρούσα απόφαση ρυθμίζει τον τρόπο διεξαγωγής της εκλογικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη των μονομελών οργάνων διοίκησης των Α.Ε.Ι., των ακαδημαϊκών μονάδων των Α.Ε.Ι., καθώς και των Εργαστηρίων, Μουσείων και Κλινικών, που ιδρύονται και λειτουργούν στο πλαίσιο ακαδημαϊκών μονάδων των Α.Ε.Ι.
Άρθρο 2
Όργανα Διενέργειας Εκλογών
1. Για τον σκοπό της παρούσας απόφασης, ‘Όργανα Διενέργειας Εκλογών (Ο.Δ.Ε.) ανά περίπτωση λογίζονται: α) για την ανάδειξη των μονομελών οργάνων των περ. α ́, γ ́ και δ ́ της παρ. 2 του άρθρου 1, το συλλογικό όργα- νο που έχει την ευθύνη παρακολούθησης και διεξαγωγής της εκλογικής διαδικασίας, ήτοι η Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (πενταμελής ή τριμελής) σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 1 του ν. 4692/2020 και τα άρθρα 19 παρ. 5 και 23 παρ. 6 του ν. 4485/2017 αντίστοιχα.
2. Τα μέλη των Ο.Δ.Ε. οφείλουν να διασφαλίζουν την ουσιαστική και ακώλυτη άσκηση του εκλογικού δικαιώματος των μελών του εκλεκτορικού σώματος, όπως αυτό εκάστοτε ορίζεται στην κείμενη νομοθεσία, να παρακολουθούν την ορθή και ομαλή διεξαγωγή της ηλΕκτρονικής ψηφοφορίας, να υποβοηθούν και να επιλύουν οιοδήποτε ζήτημα προκύπτει κατά τη διάρκεια αυτής, καθώς και να συντάσσουν και να υπογράφουν το τελικό πρακτικό εκλογής.
Άρθρο 3
Εκλογική διαδικασία με ηλεκτρονική ψήφο
Η εκλογική διαδικασία με ηλεκτρονική ψήφο πραγματοποιείται μέσω ειδικού πληροφοριακού συστήματος (σύστημα «ΖΕΥΣ») του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (Ε.Δ.Υ.Τ.Ε), η πρόσβαση στο οποίο πραγματοποιείται από την ηλεκτρονική διεύθυνση https://zeus.grnet.gr. Το σύστημα «ΖΕΥΣ» βασίζεται σε διεθνώς αναγνωρισμένα τεχνολογικά πρότυπα για τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών ψηφοφοριών, τα οποία δια- σφαλίζουν το αδιάβλητο και απόρρητο της εκλογικής διαδικασίας.Στη συνέχεια, μέσω του συστήματος «ΖΕΥΣ» αποστέλλεται ειδικό - εξατομικευμένο ηλεκτρονικό μήνυμα σε όλους τους εγγεγραμμένους εκλογείς, το οποίο περιλαμβάνει την ακριβή εξατομικευμένη διαδικτυακή διεύθυνση (URL) στην οποία ο εκλογέας ασκεί το εκλογικό του δικαίωμα, καθώς και κάθε άλλη απαραίτητη πληροφορία. Κάθε εκλογέας μπορεί, πριν την έναρξη της εκλογικής διαδικασίας, να απευθυνθεί στο Ο.Δ.Ε., σε περίπτωση που δεν παρέλαβε καθόλου ηλεκτρονικό μήνυμα ή αν αυτό είναι εσφαλμένο ή ελλιπές ή αν ο εκλογέας έχει εσφαλμένως παραλειφθεί από το εκλογικό σώμα. Ο ψηφοφόρος, αφού καταχωρίσει την ψήφο του στο ηλεκτρονικό σύστημα, λαμβάνει μια ψηφιακή Απόδειξη Καταχώρισης Ψήφου. Η Απόδειξη αυτή αποτελεί μοναδικό κρυπτογραφικό τεκμήριο της συμμετοχής του στη ψηφοφορία, και θα πρέπει να κατατίθεται μαζί με κάθε τυχόν ένσταση του εκλογέα προς το Ο.Δ.Ε.
Άρθρο 4
Πέρας εκλογικής διαδικασίας - Πρακτικό εκλογής - Αποτελέσματα
1. Με τη λήξη του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος ψηφοφορίας το σύστημα «ΖΕΥΣ» παύει να δέχεται και να καταχωρίζει νέες ψήφους. Αμέσως μετά τη λήξη της ψηφοφορίας, κάθε μέλος του Ο.Δ.Ε. εισάγει το απαραίτητο ατομικό Κρυπτογραφικό Κλειδί Ψηφοφορίας προκειμένου το σύστημα «ΖΕΥΣ» να προβεί στην εξαγωγή των αποτελεσμάτων.
2. Κάθε υποψήφιος μπορεί με γραπτή δήλωσή του, που απευθύνεται προς το Ο.Δ.Ε., να ορίσει το αργότερο δύο (2) ημέρες πριν από την ψηφοφορία έναν (1) αντιπρόσωπο και έναν (1) αναπληρωτή του, οπότε και ενημερώνεται για τον χώρο στον οποίο θα γίνει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων και η καταμέτρηση των ψήφων. Οι υποψήφιοι, οι αντιπρόσωποι των υποψηφίων και οι αναπληρωτές τους μπορούν να παρίστανται κατά την εξαγωγή των αποτελεσμάτων, την καταμέτρηση των ψήφων και μέχρι τη σύνταξη και υπογραφή του πρακτικού εκλογής. Οι υποψήφιοι, οι αντιπρόσωποι και οι αναπληρωτές τους δικαιούνται να υποβάλουν κάθε είδους ενστάσεις και να λαμβάνουν αντίγραφο του πρακτικού εκλογής της παρ. 5, εφόσον το ζητήσουν.
3. Το σύστημα «ΖΕΥΣ» καταμετρά τα ψηφοδέλτια και εξάγει τα τελικά αποτελέσματα.
«Η ηλεκτρονική ψηφοφορία στις πρυτανικές εκλογές είναι η πλέον δημοκρατική και διαφανής επιλογή, που διασφαλίζει πλήρως το αδιάβλητο και διευκολύνει τη συμμετοχή, χαρακτηρίζοντας τα επιχειρήματα που την απορρίπτουν κινδυνολογίες οργουελικής σύλληψης», έχει δηλώσει ο αρμόδιος υφυπουργός Βασίλης Διγαλάκης.
Ο κ. Διγαλάκης διαβεβαίωσε ότι η τεχνολογία παρέχει όλες τις απαραίτητες ασφαλιστικές δικλίδες για τη διασφάλιση του αδιάβλητου και του απορρήτου της διαδικασίας και διάβασε αποσπάσματα απόφασης (519) του Συμβουλίου της Επικρατείας, το οποίο έχει γνωμοδοτήσει θετικά για την εγκυρότητα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας ήδη από το 2015.
Αναφερόμενος στις πρυτανικές εκλογές, ο κ. Διγαλάκης εξήγησε ότι το σχήμα του ενιαίου ψηφοδελτίου για τους πρυτάνεις - αντιπρυτάνεις ήταν προεκλογική δέσμευση που υλοποιείται και η οποία εγγυάται τη δυνατότητα κυβερνησιμότητας των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και την αποφυγή φαινομένων αδυναμίας λήψης αποφάσεων λόγω διαφωνίας και απόκλισης στην πολιτική μεταξύ πρύτανη και αντιπρυτάνεων.
Σχετικά με τη σύσταση του εκλεκτορικού σώματος ανάδειξης πρύτανη, ο κ. Διγαλάκης αναφέρθηκε στις πρακτικές άλλων χωρών, όπου παρόλο που η διαδικασία αυτή παρουσιάζει πολλές διαφοροποιήσεις, κοινός γνώμονας είναι η επίτευξη αυξημένης αυτονομίας και θεσμικής ελευθερίας των πανεπιστημίων, ως προϋπόθεση της αποτελεσματικής λειτουργίας τους.Αντίστοιχα, στη χώρα μας βασικός στόχος της λειτουργίας των ΑΕΙ είναι η προαγωγή και η εξέλιξη της επιστήμης και της τεχνολογίας και οι πρυτανικές αρχές καλούνται να εκπληρώσουν πολλά και απαιτητικά καθήκοντα, όπως ακαδημαϊκά, ερευνητικά και αναπτυξιακά, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ τη διοικητική διαχείριση. Είναι κρίσιμο, λοιπόν, το εκλεκτορικό σώμα που θα συμμετέχει στην ανάδειξη πρύτανη να είναι σε θέση να αξιολογεί και να κρίνει τέτοιου είδους προσόντα τα οποία δεν περιορίζονται σε διοικητικές ικανότητες.
Σύμφωνα με αυτό το σκεπτικό, ο κ. Διγαλάκης εξήγησε ότι η σύσταση του εκλεκτορικού σώματος -το οποίο, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, θα απαρτίζεται από το σύνολο των καθηγητών πρώτης βαθμίδας, των αναπληρωτών καθηγητών, των επίκουρων καθηγητών, μόνιμων και επί θητεία, καθώς και των υπηρετούντων λεκτόρων του Α.Ε.Ι.- βασίστηκε στην αρχή του εκλέγειν - εκλέγεσθαι και στην αντίληψη ότι ο πρύτανης έχει τον ρόλο του ακαδημαϊκού και ερευνητικού ηγέτη του πανεπιστημίου και δευτερευόντως του διοικητή.Ο κ. Διγαλάκης τόνισε πως αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι οι υπόλοιπες κατηγορίες προσωπικού (ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, διοικητικό προσωπικό) παραμερίζονται. Αντίθετα, εξακολουθούν να έχουν λόγο στις αποφάσεις των ιδρυμάτων, καθώς εκπροσωπούνται και συμμετέχουν στα ανώτατα διοικητικά όργανα των πανεπιστημίων. Διευκρίνισε επίσης, ότι η σχετική διάταξη για το σώμα εκλεκτόρων προβλέπεται και είναι αποδεκτή από τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και είναι εναρμονισμένη με την αρχή του αυτοδιοίκητου.
Αναλυτικά , η απόφαση προβλέπει τα εξής:
Άρθρο 1
1. Η παρούσα απόφαση ρυθμίζει τον τρόπο διεξαγωγής της εκλογικής διαδικασίας μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη των μονομελών οργάνων διοίκησης των Α.Ε.Ι., των ακαδημαϊκών μονάδων των Α.Ε.Ι., καθώς και των Εργαστηρίων, Μουσείων και Κλινικών, που ιδρύονται και λειτουργούν στο πλαίσιο ακαδημαϊκών μονάδων των Α.Ε.Ι.
Άρθρο 2
Όργανα Διενέργειας Εκλογών
1. Για τον σκοπό της παρούσας απόφασης, ‘Όργανα Διενέργειας Εκλογών (Ο.Δ.Ε.) ανά περίπτωση λογίζονται: α) για την ανάδειξη των μονομελών οργάνων των περ. α ́, γ ́ και δ ́ της παρ. 2 του άρθρου 1, το συλλογικό όργα- νο που έχει την ευθύνη παρακολούθησης και διεξαγωγής της εκλογικής διαδικασίας, ήτοι η Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή (πενταμελής ή τριμελής) σύμφωνα με το άρθρο 70 παρ. 1 του ν. 4692/2020 και τα άρθρα 19 παρ. 5 και 23 παρ. 6 του ν. 4485/2017 αντίστοιχα.
2. Τα μέλη των Ο.Δ.Ε. οφείλουν να διασφαλίζουν την ουσιαστική και ακώλυτη άσκηση του εκλογικού δικαιώματος των μελών του εκλεκτορικού σώματος, όπως αυτό εκάστοτε ορίζεται στην κείμενη νομοθεσία, να παρακολουθούν την ορθή και ομαλή διεξαγωγή της ηλΕκτρονικής ψηφοφορίας, να υποβοηθούν και να επιλύουν οιοδήποτε ζήτημα προκύπτει κατά τη διάρκεια αυτής, καθώς και να συντάσσουν και να υπογράφουν το τελικό πρακτικό εκλογής.
Άρθρο 3
Εκλογική διαδικασία με ηλεκτρονική ψήφο
Η εκλογική διαδικασία με ηλεκτρονική ψήφο πραγματοποιείται μέσω ειδικού πληροφοριακού συστήματος (σύστημα «ΖΕΥΣ») του Εθνικού Δικτύου Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (Ε.Δ.Υ.Τ.Ε), η πρόσβαση στο οποίο πραγματοποιείται από την ηλεκτρονική διεύθυνση https://zeus.grnet.gr. Το σύστημα «ΖΕΥΣ» βασίζεται σε διεθνώς αναγνωρισμένα τεχνολογικά πρότυπα για τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών ψηφοφοριών, τα οποία δια- σφαλίζουν το αδιάβλητο και απόρρητο της εκλογικής διαδικασίας.Στη συνέχεια, μέσω του συστήματος «ΖΕΥΣ» αποστέλλεται ειδικό - εξατομικευμένο ηλεκτρονικό μήνυμα σε όλους τους εγγεγραμμένους εκλογείς, το οποίο περιλαμβάνει την ακριβή εξατομικευμένη διαδικτυακή διεύθυνση (URL) στην οποία ο εκλογέας ασκεί το εκλογικό του δικαίωμα, καθώς και κάθε άλλη απαραίτητη πληροφορία. Κάθε εκλογέας μπορεί, πριν την έναρξη της εκλογικής διαδικασίας, να απευθυνθεί στο Ο.Δ.Ε., σε περίπτωση που δεν παρέλαβε καθόλου ηλεκτρονικό μήνυμα ή αν αυτό είναι εσφαλμένο ή ελλιπές ή αν ο εκλογέας έχει εσφαλμένως παραλειφθεί από το εκλογικό σώμα. Ο ψηφοφόρος, αφού καταχωρίσει την ψήφο του στο ηλεκτρονικό σύστημα, λαμβάνει μια ψηφιακή Απόδειξη Καταχώρισης Ψήφου. Η Απόδειξη αυτή αποτελεί μοναδικό κρυπτογραφικό τεκμήριο της συμμετοχής του στη ψηφοφορία, και θα πρέπει να κατατίθεται μαζί με κάθε τυχόν ένσταση του εκλογέα προς το Ο.Δ.Ε.
Άρθρο 4
Πέρας εκλογικής διαδικασίας - Πρακτικό εκλογής - Αποτελέσματα
1. Με τη λήξη του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος ψηφοφορίας το σύστημα «ΖΕΥΣ» παύει να δέχεται και να καταχωρίζει νέες ψήφους. Αμέσως μετά τη λήξη της ψηφοφορίας, κάθε μέλος του Ο.Δ.Ε. εισάγει το απαραίτητο ατομικό Κρυπτογραφικό Κλειδί Ψηφοφορίας προκειμένου το σύστημα «ΖΕΥΣ» να προβεί στην εξαγωγή των αποτελεσμάτων.
2. Κάθε υποψήφιος μπορεί με γραπτή δήλωσή του, που απευθύνεται προς το Ο.Δ.Ε., να ορίσει το αργότερο δύο (2) ημέρες πριν από την ψηφοφορία έναν (1) αντιπρόσωπο και έναν (1) αναπληρωτή του, οπότε και ενημερώνεται για τον χώρο στον οποίο θα γίνει η εξαγωγή των αποτελεσμάτων και η καταμέτρηση των ψήφων. Οι υποψήφιοι, οι αντιπρόσωποι των υποψηφίων και οι αναπληρωτές τους μπορούν να παρίστανται κατά την εξαγωγή των αποτελεσμάτων, την καταμέτρηση των ψήφων και μέχρι τη σύνταξη και υπογραφή του πρακτικού εκλογής. Οι υποψήφιοι, οι αντιπρόσωποι και οι αναπληρωτές τους δικαιούνται να υποβάλουν κάθε είδους ενστάσεις και να λαμβάνουν αντίγραφο του πρακτικού εκλογής της παρ. 5, εφόσον το ζητήσουν.
3. Το σύστημα «ΖΕΥΣ» καταμετρά τα ψηφοδέλτια και εξάγει τα τελικά αποτελέσματα.
4. Το Ο.Δ.Ε. μέχρι τη στιγμή της εξαγωγής των αποτελεσμάτων παρακολουθεί την κανονική λειτουργία του συστήματος. Μετά τη λήξη της εκλογικής διαδικασίας ανακοινώνει τα αποτελέσματα. Αν εκλογέας διορθώσει εσφαλμένως καταχωρισμένη ψήφο του, η νέα ψήφος καταχωρίζεται στο σύστημα, χωρίς όμως με την εξαγωγή των αποτελεσμάτων να φαίνεται πότε και πόσες φορές έγινε πράξη διόρθωσης.
5. Το Ο.Δ.Ε. για την καταμέτρηση των ψήφων τηρεί πρακτικό καταμέτρησης ψήφων.
Ειδήσεις σήμερα:
Επίθεση με βιτριόλι: Πώς ο... ύπνος του ταξιτζή χάλασε το «τέλειο έγκλημα»
Καταρρακωμένος ο Τραμπ μετά το φιάσκο της Τούλσα - «Πάρτι» στα social media
Συνομιλία Μιωνή-Παππά: Χωρίς απάντηση οι αποκαλύψεις για μεθόδους παρακράτους επί ΣΥΡΙΖΑ
5. Το Ο.Δ.Ε. για την καταμέτρηση των ψήφων τηρεί πρακτικό καταμέτρησης ψήφων.
Ειδήσεις σήμερα:
Επίθεση με βιτριόλι: Πώς ο... ύπνος του ταξιτζή χάλασε το «τέλειο έγκλημα»
Καταρρακωμένος ο Τραμπ μετά το φιάσκο της Τούλσα - «Πάρτι» στα social media
Συνομιλία Μιωνή-Παππά: Χωρίς απάντηση οι αποκαλύψεις για μεθόδους παρακράτους επί ΣΥΡΙΖΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα