Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Έτσι θα γίνουν οι πεζοδρομήσεις στην Αθήνα: Ο καθηγητής που θα αλλάξει την Αθήνα αποκαλύπτει...
Έτσι θα γίνουν οι πεζοδρομήσεις στην Αθήνα: Ο καθηγητής που θα αλλάξει την Αθήνα αποκαλύπτει...
Ο Γιώργος Γιαννής μίλησε στον ΘΕΜΑ 104,6
Για το μεγάλο νέο σχέδιο του Δήμου Αθηναίων μίλησε στον ΘΕΜΑ 104,6 και στην εκπομπή του Μπάμπη Κούτρα και του Νίκου Φελέκη ο Γιώργος Γιαννής, συγκοινωνιολόγος και καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, αλλά και ο άνθρωπος που έχει αναλάβει τη μελέτη για τις αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας. Μιλώντας για τα σχέδια του δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη τόνισε ότι υπάρχουν 3 φάσεις των παρεμβάσεων στο κέντρο της πόλης.
Η πρώτη είναι στην Πανεπιστημίου και στην πλατεία Συντάγματος, όπου τα πεζοδρομία θα διπλασιαστούν. Δεύτερον, άξονες όπως η Λ. Όλγας, Ηρ. Αττικού, Μητροπόλεως, Ερμού και Αθηνάς δε θα κυκλοφορούν ΙΧ αλλά, μόνο λεωφορεία, ποδήλατα, πεζοί, και ειδικές κατηγορίες οχημάτων (τροφοδοσία, εξυπηρέτηση κατοίκων). Και τρίτον, όλο το εμπορικό τρίγωνο δηλαδή, Ομόνοια, Σύνταγμα και Μοναστηράκι αλλά και όλη η Πλάκα όπου απελευθερώνονται από την κυκλοφορία των οχημάτων.
Στην ερώτηση, αν αυτές οι αλλαγές θα επιβαρύνουν άλλες γύρω περιοχές συγκοινωνιακά, ο κ. Γιαννής απάντησε ότι είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο προσομοίωσης στην Αθήνα για την κυκλοφορία. Ενώ σύμφωνα με την μελέτη που εκπονήθηκε οι επιπτώσεις είναι τοπικές δηλαδή στην Πανεπιστημίου και στην Φιλελλήνων και δευτερευόντως στους διπλανούς άξονες. Θα είναι σύντομη η παρέμβαση, σε 3-6 μήνες θα επανέλθει η πλήρης ισσοροπία της κυκλοφορίας και όπως είπε η μελέτη έδειξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο Δακτύλιο της Αθήνας παρα μόνο της τάξεως 1-2% ενώ, εκτός δακτυλίου δεν υπάρχει πρόβλημα. Άρα, θα είναι τοπική και σύντομη.
Η κυκλοφορία θα επανα-ισσοροπήσει και υπέρ των μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς θα μεγαλώσουν οι λωρίδες των λεωφορείων, στα 2,5 χιλιόμετρα.
Για τον χρόνο, η πρώτη φάση είναι δοκιμαστική και θα ξεκινήσει άμεσα από τέλη Μαϊού αρχές Ιουνίου. Στόχος είναι τον Ιούνιο να μπουν τα διαχωριστικά με πλαστικά, ζαρτινιέρες παγκάκια και ο χώρος της ασφάλτου θα ανήκει στη μια λωρίδα στα ποδήλατα και οι άλλες δύο στους πεζούς. Η δεύτερη φάση, εκτιμούν ότι μέσα στο καλοκαίρι θα μελετηθούν σε βάθος όλα τα σχέδια σε κάθε λεπτομέρεια τους και θα ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες από το φθινόπωρο.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση και τα κονδύλια, ο κ. Γιαννής ξεκαθάρισε ότι ο Δήμος και ο δήμαρχος έχουν τις λύσεις για αυτά.
Ειδήσεις σήμερα:
Συνεδριακός τουρισμός: Η Αθήνα κερδίζει πόντους
Βίντεο: Με «κουτιά απομόνωσης» η νέα πραγματικότητα σε παιδικό σταθμό στη Γαλλία
Αυξήθηκε ελαφρώς ο καθημερινός αριθμός νεκρών λόγω κορωνοϊού στην Ισπανία
Η πρώτη είναι στην Πανεπιστημίου και στην πλατεία Συντάγματος, όπου τα πεζοδρομία θα διπλασιαστούν. Δεύτερον, άξονες όπως η Λ. Όλγας, Ηρ. Αττικού, Μητροπόλεως, Ερμού και Αθηνάς δε θα κυκλοφορούν ΙΧ αλλά, μόνο λεωφορεία, ποδήλατα, πεζοί, και ειδικές κατηγορίες οχημάτων (τροφοδοσία, εξυπηρέτηση κατοίκων). Και τρίτον, όλο το εμπορικό τρίγωνο δηλαδή, Ομόνοια, Σύνταγμα και Μοναστηράκι αλλά και όλη η Πλάκα όπου απελευθερώνονται από την κυκλοφορία των οχημάτων.
Στην ερώτηση, αν αυτές οι αλλαγές θα επιβαρύνουν άλλες γύρω περιοχές συγκοινωνιακά, ο κ. Γιαννής απάντησε ότι είναι ένα ολοκληρωμένο μοντέλο προσομοίωσης στην Αθήνα για την κυκλοφορία. Ενώ σύμφωνα με την μελέτη που εκπονήθηκε οι επιπτώσεις είναι τοπικές δηλαδή στην Πανεπιστημίου και στην Φιλελλήνων και δευτερευόντως στους διπλανούς άξονες. Θα είναι σύντομη η παρέμβαση, σε 3-6 μήνες θα επανέλθει η πλήρης ισσοροπία της κυκλοφορίας και όπως είπε η μελέτη έδειξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο Δακτύλιο της Αθήνας παρα μόνο της τάξεως 1-2% ενώ, εκτός δακτυλίου δεν υπάρχει πρόβλημα. Άρα, θα είναι τοπική και σύντομη.
Η κυκλοφορία θα επανα-ισσοροπήσει και υπέρ των μέσων μαζικής μεταφοράς καθώς θα μεγαλώσουν οι λωρίδες των λεωφορείων, στα 2,5 χιλιόμετρα.
Για τον χρόνο, η πρώτη φάση είναι δοκιμαστική και θα ξεκινήσει άμεσα από τέλη Μαϊού αρχές Ιουνίου. Στόχος είναι τον Ιούνιο να μπουν τα διαχωριστικά με πλαστικά, ζαρτινιέρες παγκάκια και ο χώρος της ασφάλτου θα ανήκει στη μια λωρίδα στα ποδήλατα και οι άλλες δύο στους πεζούς. Η δεύτερη φάση, εκτιμούν ότι μέσα στο καλοκαίρι θα μελετηθούν σε βάθος όλα τα σχέδια σε κάθε λεπτομέρεια τους και θα ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες από το φθινόπωρο.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση και τα κονδύλια, ο κ. Γιαννής ξεκαθάρισε ότι ο Δήμος και ο δήμαρχος έχουν τις λύσεις για αυτά.
Ειδήσεις σήμερα:
Συνεδριακός τουρισμός: Η Αθήνα κερδίζει πόντους
Βίντεο: Με «κουτιά απομόνωσης» η νέα πραγματικότητα σε παιδικό σταθμό στη Γαλλία
Αυξήθηκε ελαφρώς ο καθημερινός αριθμός νεκρών λόγω κορωνοϊού στην Ισπανία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα