Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
ΥΠΕΧΩΔΕ: Με ποδήλατο από την Κηφισιά έως το Φάληρο
Ένα σύγχρονο ποδηλατόδρομο που θα συνδέει την Κηφισιά με το Παλαιό Φάληρο και θα διέρχεται από τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου σχεδιάζει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς.
Πρόκειται για τη διαμόρφωση ενός υπερτοπικού άξονα ποδηλάτου μήκους 26,6 χλμ. με κατεύθυνση βορρά-νότου, που θα συνδέει τον σταθμό ΗΣΑΠ στην Κηφισιά με τη θάλασσα (Φαληρικό όρμο) δια μέσου των Αρχαιολογικών Χώρων του κέντρου της Αθήνας. Στον άξονα αυτόν θα αρθρώνονται τα τοπικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων αρμοδι
Ένα σύγχρονο ποδηλατόδρομο που θα συνδέει την Κηφισιά με το Παλαιό Φάληρο και θα διέρχεται από τους αρχαιολογικούς χώρους του κέντρου σχεδιάζει ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς.
Πρόκειται για τη διαμόρφωση ενός υπερτοπικού άξονα ποδηλάτου μήκους 26,6 χλμ. με κατεύθυνση βορρά-νότου, που θα συνδέει τον σταθμό ΗΣΑΠ στην Κηφισιά με τη θάλασσα (Φαληρικό όρμο) δια μέσου των Αρχαιολογικών Χώρων του κέντρου της Αθήνας. Στον άξονα αυτόν θα αρθρώνονται τα τοπικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων αρμοδιότητας των Δήμων. Για το σχεδιασμό του έργου υπήρξε συνεργασία των υπηρεσιών του υπουργείου με το σύλλογο «Ποδηλάτες της Αθήνας».
H μελέτη θα εκπονηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, μέσω δύο προγραμμάτων, που θα ολοκληρωθούν σε 8 μήνες. Θα ακολουθήσει η κατασκευή του έργου η οποία θα γίνει σε δύο φάσεις τμήματα (νότιο και βόρειο τμήμα). Σύμφωνα με το ΥΠΕΧΩΔΕ, το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής είναι 7 εκατ. ευρώ για το σύνολο του άξονα και θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
Το υπουργείο προωθεί και το σχεδιασμό του δικτύου αξόνων για το ποδήλατο στην Αθήνα, που θα συνδέονται με τον κεντρικό άξονα ποδηλατοδρόμων. Ήδη ανατέθηκε και εκπονείται σχετικό πρόγραμμα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ενώ προτάσεις έχουν καταθέσει και οι ποδηλάτες της Αθήνας.
Το υπουργείο αποσκοπεί το έργο να αποτελέσει την ραχοκοκαλιά της πολιτικής για το ποδήλατο στην Αθήνα. Στόχος του είναι να καλύψει τις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης από και προς το κέντρο της Αθήνας καθώς επίσης και να εξυπηρετεί τις ανάγκες μετεπιβίβασης σε 16 σταθμούς Μετρό και ηλεκτρικού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr