Δικαίωση για ΛΟΥΞ, Βίκος και ΕΨΑ: 30 μέρες διορία να κατέβει η καμπάνια της Coca Cola

Δικαίωση για ΛΟΥΞ, Βίκος και ΕΨΑ: 30 μέρες διορία να κατέβει η καμπάνια της Coca Cola

Όλη η απόφαση του δευτεροβάθμιου οργάνου του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας

Loux1
Να τερματίσει την προωθητική καμπάνια με τις απεικονίσεις του Παρθενώνα και της Βουλής σε μπουκάλια, ψυγεία και διαφημιστικά μόνιτορ καλεί την Coca Cola Hellas το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, δικαιώνοντας ουσιαστικά τις θέσεις των Λουξ, Βίκος και Έψα, που προσέφυγαν στο θεσμικό όργανο.

Σύμφωνα με το δευτεροβάθμιο όργανο του Συμβουλίου, η Coca Cola Hellas, θυγατρική της πολυεθνικής Coca Cola Co, έχει περιθώριο 30 εργάσιμων ημερών να αποσύρει και τα υπόλοιπα υλικά που σχετίζονται με τη διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca Cola, με θέμα την Αθήνα.

Η Επιτροπή κατά πλειοψηφία αποφάνθηκε ότι η διαφημιστική επικοινωνία για τη συλλεκτική συσκευασία Coca Cola με θέμα την Αθήνα, όπου απεικονίζονται ο Παρθενώνας και η Βουλή των Ελλήνων χωρίς προηγούμενη σχετική άδεια από το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού όσον αφορά στην αναπαράσταση μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο, έρχεται μετά τις 4/7/2019, σε αντίθεση με το άρθρο 1 του ΕΚΔ-Ε.

Η Επιτροπή διαπίστωσε επίσης ότι από τις 4 Ιουλίου και έπειτα απαιτείται η λήψη άδειας για χρήση αναπαραστάσεων με οποιοδήποτε μέσο και τρόπο (και άρα και των ελεύθερων σχεδίων) των μνημείων που ανήκουν στο Δημόσιο.

Θα συμμορφωθούμε, λένε πηγές της εταιρείας

Κύκλοι της Coca Cola Hellas, τους οποίους επικαλείται το newmoney.gr, διαμηνύουν πως η εταιρεία θα συμμορφωθεί με την απόφαση, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Η Coca-Cola σέβεται τους νόμους, τους θεσμούς και τους πολίτες της χώρας και λειτουργεί ως εταιρεία-πρότυπο. Δεν θα προέβαινε ποτέ σε μη νόμιμες ενέργειες και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η εταιρεία κινήθηκε με βάση το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, λειτουργώντας πάντα βάσει των κανόνων και της επιχειρηματικής δεοντολογίας».

Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους, «η δευτεροβάθμια επιτροπή ουσιαστικά αναγνώρισε ότι η διαφημιστική εκστρατεία της Coca-Cola κατά την έναρξή της πληρούσε όλες τις απαιτήσεις της νομιμότητας».

Αθέμιτες πρακτικές καταγγέλλει η Λουξ

Κλείσιμο
Νωρίτερα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας ΑΕΒΕ κ. Γιάννης Μαρλαφέκας διαμήνυε πως ήταν αποφασισμένος να κινηθεί ακόμα και νομικά κατά της Coca Cola και του υπουργείου Πολιτισμού για την επίμαχη υπόθεση.

«Θα το πάω μέχρι τέλους. Δεν πρόκειται να αφήσουμε αυτό το πράγμα να γίνει θέσφατο. Να καπηλεύεται μία εταιρεία χωρίς την οποιαδήποτε άδεια την ιστορία του τόπου και το υπουργείο Πολιτισμού να απαντά στις ερωτήσεις μας ως Πόντιος Πιλάτος» είχε δηλώσει. «Θα χρησιμοποιήσουμε ότι δυνατότητες μας δίνει ο νόμος για να ανακόψουμε μία ξεκάθαρα επιθετική κίνηση. Και αυτό η ΛΟΥΞ είναι αποφασισμένη να το κάνει ακόμα και αν δεν ακολουθήσουν οι άλλες δύο εταιρείες» είχε προσθέσει.

Μάλιστα, ο κ. Μαρλαφέκας, ο οποίος βρίσκεται σε ανοιχτή κόντρα με την πολυεθνική και μάλιστα ήταν από τους βασικούς μάρτυρες κατηγορίας στην έρευνα που είχε κάνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού και η οποία οδήγησε στην επιβολή προστίμων εναντίον της, υποστήριξε πως η πολυεθνική συνεχίζει απρόσκοπτη τις αθέμιτες πρακτικές. «Δεν έχει αλλάξει το παραμικρό» τόνισε, δηλώνοντας μάλιστα πως είναι έτοιμος να προσκομίσει στοιχεία.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης