Royal Mail : Στο σφυρί 350 χρόνια ιστορίας
350 χρόνια ιστορίας, 350 χρόνια κρατικού μονοπωλίου, αποδεικνύονται αδύναμα να αντισταθούν στις σύγχρονες προκλήσεις και στις δραματικές αλλαγές που επέφερε η σύγκλιση των δομών της βρετανικής οικονομίας με το «κοινοτικό κεκτημένο».
Όπερ μεθερμηνευόμενο σημαίνει πως τα Βρετανικά Βασιλικά Ταχυδρομεία (Royal Mail), καθώς περί αυτών ο λόγος, αδυνατούν να αντεπεξέλθουν του ανταγωνισμού από τις σύγχρονες ιδιωτικές εταιρείες, πολύ περισσότερο από τις αρχές του 2006 οπότε και υποχρεώθηκε η βρε
350 χρόνια ιστορίας, 350 χρόνια κρατικού μονοπωλίου, αποδεικνύονται αδύναμα να αντισταθούν στις σύγχρονες προκλήσεις και στις δραματικές αλλαγές που επέφερε η σύγκλιση των δομών της βρετανικής οικονομίας με το «κοινοτικό κεκτημένο».
Όπερ μεθερμηνευόμενο σημαίνει πως τα Βρετανικά Βασιλικά Ταχυδρομεία (Royal Mail), καθώς περί αυτών ο λόγος, αδυνατούν να αντεπεξέλθουν του ανταγωνισμού από τις σύγχρονες ιδιωτικές εταιρείες, πολύ περισσότερο από τις αρχές του 2006 οπότε και υποχρεώθηκε η βρετανική κυβέρνηση να ανοίξει την ταχυδρομική αγορά της χώρας και φυσικά να βάλει τέλος σε τρεισίμιση αιώνες παντοκρατορίας των Ταχυδρομείων της!
Η λύση είναι μία: το δε αξιοσημείωτο είναι πως αυτήν ακριβώς τη λύση, δηλαδή την μερική ή και πλήρη ιδιωτικοποίηση των Βρετανικών Ταχυδρομείων, την εισηγούνται στην κυβέρνηση Μπράουν τα μέλη της Ανεξάρτητης Αρχής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων της Βρετανίας, της Postcomm.
Ο ίδιος ο πρόεδρος της Αρχής, ο κύριος Nigel Stapleton, δήλωσε στο BBC ότι «χωρίς την εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα, γρήγορα θα αναγκαστεί να λάβει άλλες, πολύ πιο επώδυνες αποφάσεις η βρετανική κυβέρνηση»!
Σύμφωνα με τον κύριο Stapleton «οι συνεργασίες Δημοσίου και ιδιωτικού τομέα έχουν αποδειχθεί στην πράξη και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες ως πολύ αποδοτικές», ενώ δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει πως με το υφιστάμενο καθεστώς, δηλαδή τον κρατικό έλεγχο στη δομή της εταιρείας, η Royal Mail βαδίζει από το κακό στο χειρότερο. Ήδη για την οικονομική χρήση που ολοκληρώθηκε στα τέλη Μαρτίου η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες ύψους 279 εκατομμυρίων λιρών.
Οι ειδικοί της αγοράς εντοπίζουν τις αδυναμίες της Royal Mail στους τομείς της εξυπηρέτησης μεγάλων επιχειρήσεων αλλά και στις ταχυμεταφορές, στους τομείς δηλαδή που δραστηριοποιούνται κυρίως οι ιδιωτικές εταιρείες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών που έχουν λάβει άδεια λειτουργίας στη Βρετανία από τα μέσα του 2006. Κι όσον αφορά σε πιθανούς ενδιαφερόμενους για συνεργασία – ή και εξαγορά – της Royal Mail, ένα είναι το όνομα που ξεχωρίζει (και ... εξοργίζει ως πιθανός επενδυτής τους Βρετανούς πολιτικούς): Deutsche Post …
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr