Κωμωδία του Netflix αυξάνει τις πωλήσεις σε ιαπωνικό ρόφημα γιαουρτιού

Οι θεατές ρομαντικής κωμωδίας αναγνώρισαν το προϊόν που έπινε μία από τους ηθοποιούς – Οι πωλήσεις της εταιρείας γαλακτοκομικών από την Ιαπωνία εκτοξεύθηκαν 

Μαθήματα μάρκετινγκ παίρνει η εταιρεία γαλακτοκομικών προϊόντων Yakult Honsha Co., που είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται λόγω Netflix, παρότι παρουσιάζεται ως διαφορετικό προϊόν.

Η αύξηση των πωλήσεων έγινε όταν οι θεατές της ρομαντικής κωμωδίας «Προς όλα τα αγόρια που αγάπησα» του συνδρομητικού δικτύου είδαν την αδερφή του πρωταγωνιστή να πίνει ένα ρόφημα γιαουρτιού από ένα μικρό διακριτικό μπουκάλι. Σύμφωνα με τον Μαρκ Μπάκμαν επικεφαλής της M Science’s TickerTags, που αναλύει τη σχέση μεταξύ social media και της απόδοσης μιας επιχείρησης, η σκηνή αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησσης στο twitter.

Στη σειρά, το ποτό παρουσιάζεται ως κορεατικό ρόφημα γιαουρτιού. Ωστόσο, οι πιο μυημένοι θεατές παρατήρησαν το διακριτικό της Yakult, που είναι ένα κόκκινο φύλλο στο μπουκάλυ της επιχείρησης.

«Ενώ το προϊόν είναι Ιαπωνικής προέλευσης και ποτέ δεν αναφέρθηκε ονομαστικά, είναι ξεκάθαρα ένα μπουκάλι της Yakult, γεγονός που άμεσα παρατήρησαν ορισμένοι χρήστες του twitter», είπε.

Μετά την κυκλοφορία της ταινίας, οι αναφορές στην Yakult αυξήθηκαν και οι συζητήσεις αφορούσαν το προϊόν, σύμφωνα με το σημείωμα της M Science’s TickerTags.

Η μετοχή της εταιρείας, που είχε υποχωρήσει κατά 6% αυτό το χρόνο, είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 2,6% από τις 17 Αυγούστου, οπότε και έγινε η κυκλοφορία της ρομαντικής κωμωδίας.

«Με δεδομένη την αύξηση των συζητήσεων, θεωρούμε ότι η Yakult θα δει το ενδιαφέρον για το brand της να αυξάνεται, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερες πωλήσεις», λέει ο Μπάκμαν.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr