Ραβασάκια της εφορίας για 385.000 ανασφάλιστα Ι.Χ.

kinisimesa

Ολοκληρώθηκαν οι διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα και έρχονται τα πρόστιμα -  «Παράθυρο» για να προλάβουν οι ιδιοκτήτες τα πρόστιμα έως την Δευτέρα

«Σήμα» στις ασφαλιστικές ότι «πήραν μπροστά» οι έλεγχοι για ανασφάλιστα ΙΧ, έστειλε η ΑΑΔΕ. Αν και το υπουργείο Οικονομικών καλύπτει την διαδικασία διεξαγωγής των διασταυρώσεων με μυστικότητα, πηγές της αγοράς επιβεβαίωναν πως έδωσαν προ 15νθημέρου ήδη τα στοιχεία για να τρέξει την διασταύρωση η ΑΑΔΕ..

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η διασταύρωση έγινε την Δευτέρα 30 Απριλίου και λέγεται πως εντοπίστηκαν περίπου 385.000 παραβάτες. Αρχές της επόμενης εβδομάδας (πιθανώς την Τρίτη) αναμένεται να αρχίσουν να εκδίδονται και τα «ραβασάκια» με τα παράβολα, τα οποία θα αναρτηθούν στο Taxisnet.

Ωστόσο η ΑΑΔΕ ζήτησε από τις ασφαλιστικές εταιρίες να της δώσουν τελικά στοιχεία την Δευτέρα 7 Μαΐου, ώστε να εντοπιστούν ποιοι ιδιοκτήτες έχουν ανασφάλιστο ΙΧ αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα. Αν δεν αλλάξει κάτι, αυτό ενδεχομένως να αφήνει και ένα παράθυρο, όπως εκτιμάται, για να σπεύσουν να προλάβουν να ασφαλιστούν όσοι αμέλησαν, πριν βγουν τα πρόστιμα από Τρίτη και μετά.

Τα «λάθη» πληρώνονται

Υπενθυμίζεται ότι τέλη Φεβρουαρίου είχε δοθεί διορία στους ιδιοκτήτες ενός μηνός για να ασφαλιστούν ή να διορθώσουν λάθη στα στοιχεία των οχημάτων τους. Η εξέλιξη αυτή είχε ως αποτέλεσμα, όπως λένε στην ασφαλιστική αγορά, να αυξηθούν οι ασφαλίσεις οχημάτων κατά 100.000 από τις αρχές της χρονιάς (ή 160.000 στο δίμηνο Φεβρουαρίου-Μαρτίου).

Η εμπειρία από την προηγούμενη διασταύρωση, που «έτρεξε» στις 6 Ιουνίου του 2017 αλλά τελικώς ακυρώθηκε, έχει αφήσει τραυματικές εντυπώσεις στις μνήμες πολλών. Ωστόσο τον μήνα εκείνον ασφαλίστηκαν ξαφνικά 510.000 περισσότερα οχήματα, που κυκλοφορούσαν ως τότε χωρίς ασφάλεια, σαν «κινητές βόμβες» της ασφάλτου.

Εκτός όμως από τους «από άποψη» ανασφάλιστους, λόγους να ανησυχούν για πρόστιμα έχουν και ιδιοκτήτες που εν αγνοία τους, ή και χωρίς να φταίνε οι ίδιοι σε πολλές περιπτώσεις, κινδυνεύουν να θεωρηθούν παραβάτες. Κληρονόμοι, κάτοικοι εξωτερικού, αλλά και όσοι έχουν ακινητοποιήσει το όχημά τους χωρίς να το δηλώσουν στην ΔΟΥ, είναι τα πρώτα υποψήφια «θύματα» των διασταυρώσεων.

Άγνοια βασικών κανόνων (όπως πχ ότι η «ακινησία» του οχήματος πρέπει να δηλώνεται από τον ιδιοκτήτη υποχρεωτικά στην ΔΟΥ, αλλιώς δεν ισχύει) τιμωρείται, ασχέτως ποια είναι τα πραγματικά περιστατικά.

Από την ΑΑΔΕ είχαν δώσει οδηγίες και απαντήσεις για διάφορες περιπτώσεις που ανακύπτουν στις διασταυρώσεις.

Μετά την «ημέρα Χ» που θα γίνει διασταύρωση, θα εκδοθούν email και ειδοποιήσεις στο Taxisnet που θα ενημερώνουν ότι χρωστούν να πληρώσουν παράβολο 100-150 ευρώ (για μοτοσυκλέτες) ή 200-250 ευρώ (για αυτοκίνητα) οι ιδιοκτήτες των οχημάτων που θα θεωρηθούν «ανασφάλιστα».

Με βάση την προαναγγελία αυτή, τα εργαλεία επιβίωσης που έχουν στην διάθεσή τους οι ιδιοκτήτες είναι ουσιαστικά τέσσερα:

1. Αν είναι κανονικά ασφαλισμένοι: είναι κρίσιμο να έχουν ασφάλεια σε ισχύ κατά την ημερομηνία που θα γίνει η διασταύρωση. Με μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα www. hic.gr μπορούν να διαπιστώσουν αν το ηλεκτρονικό σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί δείχνει πως το όχημά τους είναι κανονικά ασφαλισμένο, σε ποια εταιρία και μέχρι πότε. Αν δεν φαίνεται ασφαλισμένο, πρέπει να απευθυνθούν στην ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργάζονται.

2. Αν δεν έχουν ασφαλιστεί: έπρεπε να προλάβουν να ασφαλιστούν ή να θέσουν σε ακινησία το όχημά τους πριν ξεκινήσει η διασταύρωση. Δεν αρκούν δικαιολογίες του τύπου: «μα είναι παρκαρισμένο - ακινητοποιημένο, λείπω στο εξωτερικό, μου αφαίρεσαν τις πινακίδες, πέθανε ο ιδιοκτήτης» κλπ.

3. Αν δεν έχουν πια στην ιδιοκτησία τους κάποιο όχημα (το πούλησαν, καταστράφηκε, το απέσυραν ή τους το έκλεψαν κλπ) αλλά παρέλειψαν να το δηλώσουν όπως έπρεπε: έπρεπε να το δηλώσουν πριν ξεκινήσει η διασταύρωση, στο υπουργείο Μεταφορών ή και στην ΔΟΥ.

4. Αν χρεωθούν κατά λάθος με πρόστιμα για οχήματα που δεν έχουν: υπάρχει περιθώριο δύο μηνών και μετά την διασταύρωση για να τρέξουν να βρουν το δίκιο τους. Αν τα καταφέρουν…

Σε κάθε περίπτωση, άπαξ και το όχημα έχει ελληνικές πινακίδες και δεν έχουν κατατεθεί (πλην κλοπής) πρέπει το όχημα να ασφαλίζεται σε ελληνική ασφαλιστική εταιρία με έδρα την Ελλάδα (ακόμα και αν ασφαλίστηκε και σε άλλη ευρωπαϊκή).

Γενικοί κανόνες

1. Αν το όχημα έχει κλαπεί:

Πολύς κόσμος μπορεί να έχει δηλώσει ολική κλοπή αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας στην Αστυνομία, αλλά αυτό δεν αρκεί για να απαλλαγούν αυτομάτως όλοι και από τα πρόστιμα για ανασφάλιστο όχημα που δεν έχουν!

Σε περίπτωση κλοπής επιβατηγού ΙΧ, ο ιδιοκτήτης θα πρέπει:

α) να το δηλώσει άμεσα στην Αστυνομία και να κάνει αίτηση για να πάρει και σχετική βεβαίωση.

β) να το δηλώσει και στο Υπουργείο Μεταφορών (στην περιφερειακή υπηρεσία όπου υπάγεται)

γ) μετά 3 μήνες να ξαναπάει στην Αστυνομία για να πάρει την βεβαίωση κλοπής

δ) να πάει μετά την αρμόδια ΔΟΥ και να καταθέσει την βεβαίωση (ότι έχει ανοίξει δικογραφία, δεν έχει βρεθεί το ΙΧ κλπ) για να δηλωθεί εκεί η «αναγκαστική ακινησία» λόγω κλοπής και να μην βγει ανασφάλιστο το όχημα.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Α. Υποτίθεται ότι η Αστυνομία έχει δώσει αρχείο κλοπών στην ΑΑΔΕ για δηλώσεις κλοπής που έγιναν από το 2004 ως το 2017. Θεωρητικά δεν θα έπρεπε να γίνει διασταύρωση και να επιβληθεί πρόστιμο για κλεμμένο ΙΧ της εποχής αυτής. Στην πράξη όμως δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα εξαιρεθούν τα κλεμμένα. Τότε χρειάζεται να προσκομιστεί στη ΔΟΥ εκ νέου η βεβαίωση κλοπής από την αστυνομία, για να πιστοποιηθεί «αναγκαστική ακινησία» λόγω κλοπής.

Β. Αν η βεβαίωση κλοπής έχει χαθεί, πρέπει να ζητηθεί αντίγραφο από την αστυνομία (μπορεί να πάρει και μια εβδομάδα). Αν δεν έχει δηλωθεί η κλοπή και δηλωθεί εκ των υστέρων, η βεβαίωση θα αναγράφει την ημερομηνία υποβολής της δήλωσης στην Αστυνομία και όχι την ημερομηνία που έγινε η κλοπή. Άρα έπρεπε να γίνει πριν την διασταύρωση, γιατί αν γίνει μετά την διασταύρωση, δεν θα απαλλάξει τον ιδιοκτήτη από το πρόστιμο.

Γ. Αν κάποιος έχει πάει μόνον στην αστυνομία και μετά στην ΔΟΥ (όχι στο υπουργείο Μεταφορών) μπορεί να φαίνεται σαν «εθελουσία ακινησία» και όχι «αναγκαστική ακινησία» λόγω κλοπής.

2. Αν ένα όχημα έχει πουληθεί:

Κανονικά ο παλαιός ιδιοκτήτης δεν έπρεπε να εμπλέκεται. ΄Εχει διαπιστωθεί όμως ότι αγοραπωλησίες που έγιναν με εξουσιοδότηση από τον παλαιό ιδιοκτήτη προς τον αγοραστή ή τον μεσάζοντα (πχ έμπορος), έμειναν ανολοκλήρωτες. Δηλαδή αυτός που έπρεπε με την εξουσιοδότηση να ολοκληρώσει την μεταβίβαση και να την δηλώσει στο υπουργείο Μεταφορών, δεν έκανε όλα όσα χρειάζονται μετά την συναλλαγή ώστε να διαγραφεί το όχημα από το όνομα του παλαιού ιδιοκτήτη.

Στις περιπτώσεις αυτές, μπορεί ανασφάλιστο όχημα να φαίνεται πως ανήκει σε πολίτη που δεν ευθύνεται. Αυτός όμως θα πρέπει να σπεύσει στην Τροχαία και να πάρει βεβαίωση «ανολοκλήρωτης μεταβίβασης» που θα την καταθέσει στην ΔΟΥ, ώστε να τεθεί το όχημα σε αναγκαστική ακινησία λόγω «ανολοκλήρωτης μεταβίβασης» και να απαλλαγεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Α. Αν η βεβαίωση «ανολοκλήρωτης μεταβίβασης» γίνει μετά την διασταύρωση, ο παλαιός ιδιοκτήτης δεν απαλλάσσεται!

Το όχημα τίθεται σε ακινησία από την ημερομηνία που το γεγονός δηλώνεται στην Τροχαία και όχι από την ημερομηνία που, σύμφωνα με όσα δηλώνει ο πωλητής, διενεργήθηκε η πώληση του οχήματος.

Άρα, εάν ο πωλητής έλαβε γνώση, μέσω της ειδοποίησης που του εστάλη για μη ασφάλιση του οχήματος, ότι δεν ολοκληρώθηκε ποτέ η διαδικασία της μεταβίβασης, πρέπει να κάνει τις παραπάνω ενέργειες το συντομότερο δυνατό, καθώς εξακολουθεί να βαρύνεται με όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την ιδιοκτησία στο όχημα.

Β. Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα οχήματα που εμφανίζονται στο όνομά τους, από το site της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), πηγαίνοντας στην κατηγορία: Υπηρεσίες για Πολίτες και στη συνέχεια πατώντας την επιλογή: Τέλη Κυκλοφορίας, μπαίνουν στη σελίδα: Τέλη Κυκλοφορίας με κωδικούς TAXISnet, επιλέγουν: Είσοδος στην Εφαρμογή , συνδέονται με τους προσωπικούς τους κωδικούς και από τον εμφανιζόμενο πίνακα: Κατάσταση οχημάτων και ειδοποιήσεις τελών κυκλοφορίας, επιλέγουν: Κατάσταση Οχημάτων.

3. Απόσυρση ή καταστροφή οχήματος:

Οι κίνδυνοι είναι και εδώ πολλοί, αλλά «απαντήσεις υπάρχουν» μόνον για τις εξής περιπτώσεις:

Α. να έχει βγει ειδοποιητήριο για ανασφάλιστο όχημα, το οποίο δόθηκε για καταστροφή, διάλυση ή αχρήστευση πριν από τις 04.03.2004, χωρίς να υπάρχει πιστοποιητικό καταστροφής.

Η διαγραφή πραγματοποιείται αναδρομικά από την παραπάνω ημερομηνία εφόσον οι ιδιοκτήτες τέτοιων οχημάτων προσέλθουν σε οποιαδήποτε περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας. Δεν χρειάζεται προσέλευση του πολίτη στις Δ.Ο.Υ.

Β. να έχει βγει ειδοποιητήριο για όχημα που έχει παραδοθεί στην «Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος» (ΕΔΟΕ) για καταστροφή και οριστική διαγραφή, είτε από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, είτε και αν το περισυνέλεξε ο Δήμος από τον δρόμο και δεν είναι πια στην κατοχή του.

Αν το είχε παραδώσει ο ίδιος ο πρώην ιδιοκτήτης που έλαβε ειδοποιητήριο ενώ το είχε παραδώσει σε πιστοποιημένο ανακυκλωτή, πρέπει να βρει και να προσκομίσει ο ίδιος στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. την βεβαίωση παραλαβής του οχήματος που χορηγείται από το σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης ( για Οχήματα Τέλους Κύκλου Ζωής) προκειμένου να διεκδικήσει έτσι την ακύρωση του παραβόλου. Δηλαδή το να βρει την βεβαίωση αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την απαλλαγή του, αλλιώς χρεώνεται το πρόστιμο για αυτοκίνητο που δεν υπάρχει.

Σε περίπτωση που το όχημα το περισυνέλεξε από τον δρόμο ο Δήμος και δεν είναι πλέον στην κατοχή του ιδιοκτήτη του, τότε αυτός πρέπει πάει στον Δήμο που το μάζεψε και είτε να πάρει το πιστοποιητικό καταστροφής του οχήματος, είτε βεβαίωση ότι το όχημα περισυλλέχθηκε και στάλθηκε στην ΔΔΔΥ (πρώην ΟΔΔΥ).

Αν όντως το όχημα περιήλθε στην ΔΔΔΥ, πρέπει να πάει και εκεί για να πάρει βεβαίωση από την οποία να προκύπτει η καταστροφή ή μη του οχήματος. Εφόσον μαζέψει τα δικαιολογητικά αυτά, θα τα καταθέσει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και αυτή ακυρώνει το παράβολο ανασφάλιστου οχήματος.

Γ. Για τις μοτοσικλέτες (δίκυκλα οχήματα άνω των 50 κυβικών εκατοστών) δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για τη διαγραφή τους και αυτή μπορεί να γίνεται οποτεδήποτε, χωρίς να απαιτείται προσκόμιση πιστοποιητικού καταστροφής από ανακυκλωτή.

Σε περίπτωση αχρήστευσης (καταστροφής) ή διάλυσης μοτοσικλέτας, ο ιδιοκτήτης- κάτοχος αυτής υποβάλλει αίτηση σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών, στην οποία αναγράφεται ο λόγος της οριστικής διαγραφής.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Η παραπάνω αίτηση έπρεπε να γίνει πριν την διασταύρωση! Και αυτό γιατί πρέπει να υποβάλλεται εντός δύο (2) μηνών από το χρόνο που επήλθε το γεγονός και μαζί με αυτή παραδίδονται η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες της μοτοσικλέτας, εφόσον υπάρχουν.

Αλλιώς, εάν δεν υπάρχουν όλα αυτά, πρέπει να προσκομίσει δήλωση απώλειας που κατατέθηκε στις Αστυνομικές Αρχές. Οι Υπηρεσίες Μεταφορών χορηγούν βεβαίωση στους αιτούντες για διαγραφή της μοτοσικλέτας από το Μητρώο, αλλά με ημερομηνία διαγραφής εκείνη της κατάθεσης της αίτησης και όχι προγενέστερη.

Εάν όμως, από δημόσιο έγγραφο που συνυποβάλλεται με την αίτηση, προκύπτει κάποια άλλη προγενέστερη ημερομηνία καταστροφής, διάλυσης ή αχρήστευσης, τότε μπορεί η διαγραφή να καταχωρηθεί με προγενέστερη ημερομηνία του διασταυρωτικού ελέγχου ανασφαλίστων οχημάτων, οπότε το παράβολο ακυρώνεται χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη ενέργεια από τον ενδιαφερόμενο, δηλαδή χωρίς να απαιτείται καν η προσέλευση του πολίτη σε Δ.Ο.Υ.

4. Αφαίρεση πινακίδων, δέσμευση, κατάσχεση

Α. Αν είχαν αφαιρεθεί οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας από την Αστυνομία π.χ. λόγω παράβασης του ΚΟΚ:

Δεν ακυρώνεται το παράβολο γιατί η περίπτωση αυτή δεν συνιστά λόγο θέσης του οχήματος σε αναγκαστική ακινησία. Η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς από τη χορήγηση της αδείας και των πινακίδων κυκλοφορίας, χωρίς να εξαρτάται από αν κινείται ή λειτουργεί το όχημα.

Η δήλωση ακινησίας ΕΙΧ αυτοκινήτου κατατίθεται από τον ιδιοκτήτη του οχήματος μαζί με την άδεια κυκλοφορίας και τις πινακίδες του οχήματος στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Β. Αν το όχημα είχε κατασχεθεί για άλλους λόγους από το δημόσιο:

Στην περίπτωση αυτή πρέπει να προσκομισθεί στη Δ.Ο.Υ. η έκθεση κατάσχεσης προκειμένου να εξετασθεί η θέση του οχήματος σε «αναγκαστική ακινησία». Εφόσον αυτό γίνει δεκτό και ο εντοπισμός του οχήματος ως ανασφαλίστου αφορά την περίοδο που έχει τεθεί σε ακινησία, το σχετικό παράβολο ανασφάλιστου οχήματος δύναται να ακυρωθεί.

Γ. Αν το όχημα είχε δεσμευθεί από την Τροχαία λόγω εμπλοκής σε τροχαίο ατύχημα ως ανασφάλιστος:

Το παράβολο ακυρώνεται γιατί ασκούνται ήδη σε βάρος του ιδιοκτήτη από τις Αστυνομικές Αρχές οι ποινές επειδή οδηγούσε ανασφάλιστος.

5. Κάτοικοι Εξωτερικού – έξοδος οχήματος από τη χώρα

Η «κλασική περίπτωση» που κάποιος θα μπλέξει, είτε γιατί δεν έκανε δήλωση την ΔΟΥ Εξωτερικού, είτε γιατί έχει ελληνικές πινακίδες και πρέπει να ασφαλίζεται στην Ελλάδα ακόμα και αν κινείται στο εξωτερικό.

Για παράδειγμα:

Α. αν λάβει ειδοποιητήριο για μη ασφάλιση οχήματός μου ενώ το έχει ασφαλίσει συνάψει σε ασφαλιστική επιχείρηση άλλου κράτους μέλους της ΕΕ.

Εφόσον το όχημα εντοπίστηκε ως ανασφάλιστο, αυτό σημαίνει ότι έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα και φέρει ελληνικές πινακίδες. Κατά συνέπεια, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή ασφαλιστική νομοθεσία η οποία είναι κοινή σε όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε., υπάρχει υποχρέωση για ασφάλιση σε ασφαλιστική επιχείρηση που δραστηριοποιείται νόμιμα στην Ελλάδα.

Β. Αν ο ιδιοκτήτης ζει στο εξωτερικό και το όχημα βρίσκεται στην Ελλάδα:

Για την απαλλαγή του ιδιοκτήτη δεν αρκεί ότι ζει εκτός Ελλάδος. Ακόμα και αν το όχημα δεν βρίσκεται σε κυκλοφορία, ο ιδιοκτήτης του οφείλει να το θέσει σε «φορολογική ακινησία» στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Πρέπει λοιπόν άμεσα, πριν τα τέλη Μαρτίου, να προβεί στην παραπάνω ενέργεια, είτε ο ίδιος, είτε να εξουσιοδοτήσει κάποιο άλλο πρόσωπο να το κάνει για λογαριασμό του.

Τυχόν δήλωση ακινησίας που υποβάλλεται μετά τη διενέργεια του διασταυρωτικού ελέγχου δεν απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου ανασφαλίστου οχήματος.

Γ. Αν ο ιδιοκτήτης αλλά και το ίδιο το όχημα είναι στο εξωτερικό για πάνω από 6 μήνες.

Tα πρόστιμα για τους παραβάτες:

Για δίκυκλα ως 250 κ.ε.: 100 ευρώ
Για δίκυκλα πάνω από 251 κ.ε.: 150 ευρώ
Για αυτοκίνητα ως 1.000 κ.ε.: 200 ευρώ
Για αυτοκίνητα πάνω από 1.001 κ.ε.: 250 ευρώ

ΣΧΟΛΙΑ (61)

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ

Ειναι οι ιδιες διασταυρωσεις και τα ιδια ραβασακια που θα ειχαν σταλει στους ανασφαλιστους απο το 2010 ??? Τα πραγματα ειναι απλα, δεν υπαρχει βουληση να γινουν ολα αυτα σωστα ,και δεν υπαρχει βουληση γιατι εαν γινουν ολα σωστα σε αυτο το μπ@@@δελο, οι μισοι κατοικοι θα επρεπε ειτε να ειναι στη φυλακη ειτε με τεραστια προστιμα για ολες τις πιθανες και απιθανες παρανομιες που εχουν κανει ! ΥΓ.Εδω μεχρι πριν λιγα χρονια δεν ξεραμε ποσους ΔΥ ειχαμε και πληρωναμε,και επρεπε να ερθει η τροικα να ζητησει απογραφη στο δημοσιο , τι λεμε τωρα......

Γιάννης Γ

.Αγαπητοί μου με νοοτροπία κουτοπόνηρου Ελληναρα" εδώ που κατακρίνετε το μέτρο της υποχρεωτικής ασφάλισης των οχημάτων . Μιας υπερ αναγκαίας υποχρέωσης του κάθε οδηγού αυτοκινήτου. Φαίνεται δεν το γνωρίζετε ότι το “γινάτι βγάζει μάτι”......... Το μετά αν σου τύχει η "στραβή" δηλαδή να εμπλακείς σε τροχαίο ατύχημα και να εισαι ανασφάλιστος. Τότε απλά πιάσε το αυγό και κούρευτο που λένε. ........ Δεν μπορείς μάλλον να συνειδητοποιήσεις το τι θα σε περιμένει η τι θα πάθεις αν προκαλέσεις ατύχημα με όχημα ως οδηγός και είσαι ανασφάλιστος και ειδικά αν προκληθεί τραυματισμός η είναι θανατηφόρο το ατύχημα . Ακόμα και να μην φταις το μπλέξιμο σου θα είναι μεγάλο και ως ψυχοφθόρο γεγονός. Και πόσο μεγάλο θα είναι για εσένα μόνο και μόνο γιατί βρέθηκες ανασφάλιστος. . Ότι το χειρότερο. Και μάθε όσα δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος,ή οι χρόνοι οι πολλοί τα φέρνει η στιγμή!....... . Ο παθών με ασφάλιση και με νομική προστασία οδηγού και αυτοκινήτου για τα διαδικαστικά της ζημιάς ή του ατυχήματος, που αν υπάρχουν και σωματικές βλάβες. το μόνο που θα θα έχει να κάνει είναι να υπογράψει ένα χαρτί το "κατ όνομα και εντολή" προς την νομική υπηρεσία της ασφαλιστικής για να αναλάβουν να προστατέψουν νομικά τον ασφαλισμένο τους. Ξέρεις τι έχεις να πάθεις εσύ ο υποστηρικτής του να μην είσαι ασφαλισμένος όταν βρεθείς ανασφάλιστος και προκαλέσεις ατύχημα?. Θα αναλάβουν και θα σε “περιποιηθούν κατάλληλα” οι δικηγόροι της άλλης εταιρίας. Μιλάμε για αδίστακτους και ανελέητους δικηγόρους που τους έχει η κάθε ασφαλιστική "με τον μήνα που λένε" και με προϋπηρεσία σε τέτοιες περιπτώσεις. Που θα σε τρελάνουν σε δίκες ποινικές και σε αγωγές για αποζημιώσεις , θα σε κυνηγάνε μέχρι και στην άλλη σου ζωή όχι μόνο εσένα αλλά και τους επιγόνους σου μέχρι να πάρουν αυτά που πλήρωσαν για αποζημιώσεις..... Θα σε ξεσκίσουν κυριολεκτικά. Και άντε βρες εσύ αντίστοιχους δικηγόρους και ξεπουλήσου να τους χρυσοπληρώσεις για να σε γλυτώσουν από το μπλέξιμο, ακόμα και από "την στενή". ....... Και θα λες τότε τι μεγάλη ακακία που έκανα, και γιατί δεν ήμουν ασφαλισμένος κλπ κλπ.Αλλά θα είναι αργά για δάκρυα τότε.

Πάντως, αγαπητέ μπούλη...

Αυτά που λες ισχύουν στην περίπτωση που υπάρχει σωματική βλάβη. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει σωματική βλάβη, ο ανασφάλιστος μπορεί κάλλιστα να πληρώσει απευθείας τον ιδιοκτήτη που τράκαρε.

Γιάννης Γ

@ Πάντως, αγαπητέ μπούλη... 06/05/2018, 14:35 ......... Αντι αλλης απάντησης !!!. Ότι πεις είρωνα μακακοπίτουρα και ανόητε τύπε.

Γιάννης

το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ποια πρόστιμα και κουραφέξαλα αυτοί δεν ξέρουν τι τους γίνεται

Μετανάστης Στο Κατάρ

Πρόκειται για καρμική ανταπόδοση στα Σανοφάγα που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ. Προφανώς, ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης καταλαβαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που δεν πληρώνουν τέλη, ασφάλειες και ΚΤΕΟ προέρχονται απο τον πολιτικό χώρο του ΣΥΡΙΖΑ τον οποίο υποστήριξαν όταν οι τελευταίοι μοίραζαν σανό και φώναζαν ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ, KΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ κτλπ. Φάτε τη τώρα ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και κάντε και τουμπεκί γιατί πολύ ψηλά πήρατε τον αμανέ.

Γιάννης

Μετανάστης Στο Κατάρ 05/05/2018, 11:07 . ........ Μετανάστη μου εκει που βρίσκεσαι μάσησε καλύτερα το χόρτο της " ευτυχίας " αυτό το Quat το χόρτο της Αιθιοπίας που το μασάνε συνέχεια οι Υεμενίτες εργάτες και όχι μόνον. ...... Και άφησε τις εκ του μακρόθεν περισπούδαστες αναλύσεις σου για το ποιοι μασάνε εδώ σανό και ποιοι είναι οι σε συντριπτική πλειοψηφία που κυκλοφορούν με ανασφάλιστα οχήματα.

Μπαταχτσή εσύ;

Εντάξει, ο Καταριανός είναι ακόμα ένας Ελληνάρας του εξωτερικού και λέει τα δικά του αλλά εσύ μήπως είσαι ένας ακόμα μπαταχτσής ρε;

Γιάννης

@ Μπαταχτσή εσύ; 05/05/2018, 13:41 ....... "Ρε" και ξερό σου Ελληνάρα του εσωτερικού, που θες να μας κάνεις και τον έξυπνο.

@Γιάννης

Ζηλεύεις; Άρε Ελληνάρες που καταντήσατε τη χώρα! Γιδολαέ Ελληναράδων, θα μου βγείτε κι από πάνω που κάνατε τη χώρα σαν τα μούτρα σας! Εμ μπαταχτσήδες. Εμ μου βγάζουνε και γλώσσα...

ναι

Εχεις δίκιο μέν, το πρόβλημα δέ είναι όμως ότι μάλλον πρόκειται για μια ακόμη εξαγγελία που αύριο θα ξεχαστεί. Σιγά μην μπορούν να κάνουν διασταυρώσεις και ακόμη και αν τις κάνουν ποιός ξέρει τι εμπόδια θα συναντήσουν οι κουρασμένοι δημόσιοι υπάλληλοι και θα σταματήσουν... Δυστυχώς γιατί όπως λές θα ήταν ενα χτύπημα στη μάζα των ψηφοφόρων τους.

Απάντηση σε

Μετανάστης Στο Κατάρ, σιγουρα δεν εχεις σωας τας φρενας και μαλλον βλεπεις συνεχεια εφιαλτες με αναρχοκομμουνια στον υπνο σου

Η λυση ειναι μια και μοναδικη

Αλλαγη της διαδικασιας: τις πινακιδες να τις δινουν οι ασφαλιστικες εταιριες. Τελεια και παυλα.

Χαχααα

Είχε χτυπήσει το καμπανάκι με τα ραβασάκια για τα ανασφάλιστα, μήνες πριν. ΤΩΡΑ προσπάθούν οι Ελληναράδες να προλάβουν ως τη Δευτέρα? Ουστ ρε

κα

Προχώρα Τσίπρα. Κάνε τους Ευρωπαίους έστω και με πρόστιμα. Ούτως ή άλλως η Βαλκανίλα είναι στο DNA τους. Πότε δεν πρόκειται να συμπεριφερθούν οικειοθελώς ως Ευρωπαίοι γιατί πολύ απλά δεν είναι. Γκιαουρηδες είναι, ποτισμένοι μέχρι το μεδούλι με την τουρκοβαλκανίλα αιώνων. Τσαμπουκάδες με τους αδύναμους, με τα ΑΜΕΑ, με τους πεζούς που θέλουν να περάσουν απέναντι και γλύφτες και υποτακτικοί με την εξουσία. Έχουν αντικαταστήσει τον δερβέναγα με τον κομματάρχη που γλύφουν για να τους σβήσει την κλήση. Δεν παίρνουν από λόγια. Τόσα χρόνια τους έχουν μάθει ότι στους δρόμους μπορούν να κάνουν ότι θέλουν, να παρκάρουν όπου θέλουν, να εκπέμπουν όσους ρύπους θέλουν και να ασφαλίζουν το όχημα τους εάν θέλουν. Εθισμένοι στην παρανομία. Ας μην ξεχνάμε άραγε ότι μέχρι λίγα χρόνια πριν η Ελλάδα είχε υπουργό μεταφορών που κυκλοφορούσε με πλαστές πινακίδες...

nn

τελειο σχολιο ,μπραβο !!!!

Τέλειο σχόλιο...γράφει ο άλλος

Ξεχνά οταν ο ηταν μαζί με τους δεν πληρώνω στα διόδια;

Γ.Α.Λ

Συγχαρητήρια, τα είπατε όλα..

Αν και είμαι πασοκάκι, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με αυτά που λες.

Πότε, όμως, θα έρθει ξανά η άνοιξη στις τσέπες μας με την ανάταση του κινήματος του λαού;

Apolytws

Swsta.....

Apolytws

Swsta.....

Καρανικανθρωπος

Δειξε μου τους φιλους σου να σου πω ποιος εισαι.

Μακάρι

Να υπήρχε τρόπος να διασταυρωθεί ποιοι έχουν ανασφάλιστα οχήματα που κινούν και συνειδητά δεν τα ασφαλίζουν έτσι ώστε το πρόστιμο που θα τους επιβαλοταν να ήταν 10πλασιο γιατί μιλάμε για εγκληματίες σε τέτοιες περιπτωσεις

Γγ

Κανένα ραβασάκι δεν θα έρθει, εκτός κι αν το θέλει η Τρόικα. Σκασίλα τους για την νομιμότητα η την ασφάλεια. Τα ψηφαλακια του αμόρφωτο όχλου να έρχονται, αυτό ενδιαφέρει. Οι ανακοινώσεις είναι μπας και συμμαζευτεί κανενας

φασζφα

Οχημα με ολικη καταστροφη που εχει παραδωθει στην ανακυκλωση απο το 2013 φαινεται στα σαινια του υπουργειου οτι κυκλοφορει.Στην εφορια δεν υπαρχει στο Μεταφορων υπαρχει!! Τωρα θα πρεπει να τρεχω στο γυφταριο την ΔΟΥ που ανηκω να φαω μια μερα για να κανω αυτα που θα πρεπε να κανουν μονοι τους!!Και αν θα βγαλω ακρη με τα ζωα! Ποτε δεν θα γινουμε Ευρωπαικο κρατος!! Γυφταριο θα ειμαστε γιαπαντα!!

Μου ήθελες αυτοκίνητα και μεγαλεία όμως;

Όταν αδηγούσες, Ελληνάρα, το σαραβαλάκι σου με ύφος και μαγκιά 1000 καρδιναλίων, τότε ήταν καλά ε; Θα πας στη ΔΟΥ σου τώρα και θα προσκυνήσεις για το αποσυρμένο σαραβαλάκι σου, όπως όλος ο κοσμάκης, κύριε αδιάφορε! Από σκουπίδια στη θάλασσα πώς πάμε; Πετάμε, πετάμε; Από φιλοζωία πώς πάμε; Τα βασανίζουμε τα σκυλάκια; Άρε Ελληνάρες, που μου παραπονιέστε κιόλας, ενώ προ κρίσης είχε αυτοκίνητο η κάθε κουτσή Μαρία. Ή θα μπει τάξη στον τόπο ή θα είστε υποτελείς στους Ευρωπαίους. Τί δεν καταλαβαίνετε ωρέ; Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος! Μέχρι να σβήσει ο ήλιος, Ελληνάρες.

φίλε

παραληρείς, επισκέψου εφημερεύον νοσοκομείο άμεσα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

6baf7d9

Το «βλέμμα» των επενδυτών παραμένει στραμμένο και στις εμπορικές σχέσεις ΗΠΑ και Κίνας, με τον Αμερικανό πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ, να εκφράζει σήμερα την αισιοδοξία ότι οι ΗΠΑ και η Κίνα θα μπορέσουν να πετύχουν μια συμφωνία για το εμπόριο