Euroworking Group: Ανοιχτά τρία προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της αξιολόγησης

Euroworking Group: Ανοιχτά τρία προαπαιτούμενα για το κλείσιμο της αξιολόγησης

Εγκρίθηκαν τα 110 από τα 113 - Η απόφαση αναμένεται να ληφθεί στο Eurogroup της 19ης Φεβρουαρίου

Την υλοποίηση του μεγαλύτερου μέρους των εκκρεμών προαπαιτούμενων επικύρωσε το σημερινό EuroWorking Group, σύμφωνα με πηγή της Ευρωζώνης. 

Ειδικότερα οι επιτελείς των υπουργείων Οικονομικών της Ευρωζώνης ενημερώθηκαν ότι μόνο τρία από τα 110 προαπαιτούμενα παραμένουν ανοιχτά, τα οποία όμως δεν βρίσκονται στον έλεγχο της κυβέρνησης (η απόφαση του ΣτΕ για το Ελληνικό, η αποτελεσματικότητα του μηχανισμού ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και οι προσκλήσεις ενδιαφέροντος για το δίκτυο φυσικού αερίου).

Ως εκ τούτου, η απόφαση αναμένεται να ληφθεί στο Eurogroup της 19ης Φεβρουαρίου και εάν όλα πάνε καλά στη συνέχεια το ΔΣ του ESM θα εγκρίνει την εκταμίευση, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών από τα εθνικά κοινοβούλια.

Το EWG ενημερώθηκε επίσης για την πορεία των τεχνικών συνομιλιών για το λεγόμενο γαλλικό μηχανισμό για το χρέος, χωρίς όμως να ληφθεί κάποια απόφαση καθώς οι συνομιλίες της ομάδας εργασίας συνεχίζονται.


ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mario-draghi-pic

Η θητεία του Ντράγκι λήγει τον Οκτώβριο και οι ευρωπαίοι ηγέτες θα επιλέξουν τον διάδοχό του, ενδεχομένως εντός της εβδομάδας - Τις δύσκολες στιγμές που η Ευρωζώνη ήταν έτοιμη να διαλυθεί,  η κεντρική τράπεζα υπό την καθοδήγηση του κ Ντράγκι υπήρξε ο μοναδικός θεσμός που απέτρεψε την καταστροφή, επισημαίνει το δημοσίευμα

hvL

Ασφυκτικός γίνεται ο κλοιός των τραπεζών στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για την ανάπτυξη των ΑΠΕ της ΔΕΗ, εμποδίζοντας την υλοποίηση ενός εναλλακτικού σχεδίου για την διαχείριση της θυγατρικής της.

shopping_ar

Μέχρι σήμερα οι online πωλησεις δεν αποτελούσαν ούτε αποτελούν ακόμα το βασικό κανάλι λιανικής πώλησης τροφίμων, ποτών και άλλων ειδών μπακαλικής ή σούπερ -μάρκετ που προτιμούν οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Αλλωστε, είναι μια πραγματικότητα ότι ακόμη και στις πιό προηγμένες τεχνολογικά χώρες η συνήθεια της επίσκεψης στο σούπερ – μάρκετ είναι κάτι που δεν έχει αλλάξει με τον χρόνο.