ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
Ρώσοι, Κινέζοι και γαλλική σαμπάνια!

Ρώσοι, Κινέζοι και γαλλική σαμπάνια!

Jean - Pierre Cointreau, επίτιμος πρόεδρος της μεγάλης γαλλικής βιομηχανίας ποτών Remy Cointreau. Ως αυθεντικός Γάλλος αριστοκράτης ο κύριος Cointreau υποδέχθηκε στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας την πρόεδρο του Δ.Σ κυρία Dominique Hériard Dubreuil με τη δέουσα γαλατική ευγένεια. Και με ένα χαμόγελο αβίαστο, μιας και ήξερε καλά πως η μαντάμ Dubreuil κόμιζε στους μετόχους απίθανα νέα.

Για την ακρίβεια επρόκειτο να τους ανακοινώσει την καλύτερη επίδοση των τελε

Ρώσοι, Κινέζοι και γαλλική σαμπάνια!

Jean - Pierre Cointreau, επίτιμος πρόεδρος της μεγάλης γαλλικής βιομηχανίας ποτών Remy Cointreau. Ως αυθεντικός Γάλλος αριστοκράτης ο κύριος Cointreau υποδέχθηκε στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας την πρόεδρο του Δ.Σ κυρία Dominique Hériard Dubreuil με τη δέουσα γαλατική ευγένεια. Και με ένα χαμόγελο αβίαστο, μιας και ήξερε καλά πως η μαντάμ Dubreuil κόμιζε στους μετόχους απίθανα νέα.

Για την ακρίβεια επρόκειτο να τους ανακοινώσει την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών σε επίπεδο πωλήσεων και κερδών για την εταιρεία που προέκυψε το 1991 από τη συγχώνευση δύο παραδοσιακών δυνάμεων του χώρου, των Rémy Martin and Cointreau και από τις αρχές της νέας χιλιετίας ανήκει στο άρμα του κολοσσού της Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH).

Τα νέα ήταν όντως εντυπωσιακά. Και αποτιμήθηκαν δεόντως και από την αγορά καθώς οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν το τελευταίο διήμερο κατά 12%.

Με βάση τα στοιχεία λοιπόν η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ποτών της Γαλλίας είδε το μερίδιο αγοράς της να αυξάνεται κατά 4% σε ετήσια βάση το 2007, τις πωλήσεις της – διεθνώς – να αυξάνονται κατά 9,7%% και τα κέρδη της να εκτοξεύονται στα 817,8 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμα καλύτερες εμφανίζονται και οι προοπτικές για το 2008 αρκεί όμως οι πελάτες της εταιρείας που πέρυσι «έκαναν τη διαφορά» να συνεχίσουν με αμείωτο ρυθμό να καταναλώνουν τα υπερπολυτελή και πανάκριβα ποτά της και συγκεκριμένα το διάσημο κονιάκ Remy Martin και τη σαμπάνια Piper-Heidsieck.

Ποιοι ήταν αυτοί που «έκαναν τη διαφορά»; Μα φυσικά οι Ρώσοι και οι ... Κινέζοι!!!

Οι οποίοι φαίνεται πως μαθαίνουν ολοένα και περισσότερο τα αγαθά του καπιταλισμού και – τουλάχιστον μια σημαντική μερίδα των κατοίκων αυτών των χωρών – δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα να ξοδέψει όσα χρειαστούν για να αποκτήσουν τα σύμβολα της ευμάρειας.

Κάπως έτσι η Remy Cointreau είδε τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται στις ασιατικές αγορές. Σε τέτοιο βαθμό ώστε τελικά να ανακοινώσει τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από τη χρήση του 2000, τη στιγμή που τα στελέχη της παραδέχονται πως χωρίς τη συνδρομή της ρωσικής και της κινεζικής αγοράς όχι μόνο δεν θα είχαν κέρδη αλλά θα κατέγραφαν και μια υποχώρηση των συνολικών τους πωλήσεων κατά 7% σε σχέση με το 2006!!!

Εντυπωσιακά είναι και τα στοιχεία των επιμέρους πωλήσεων. Έτσι, το 2007 και με την αγαστή συνεργασία Ρώσων και Κινέζων καταναλωτών οι πωλήσεις σαμπάνιας αυξήθηκαν κατά 12,9% (στα 142 εκατομμύρια ευρώ), ενώ οι πωλήσεις των κονιάκ άγγιξαν τα 362 εκατομμύρια ευρώ με μια ετήσια αύξηση της τάξης του 4,2%. Ιδιαίτερα δε την περίοδο των εορτασμών της κινεζικής Πρωτοχρονιάς (στο τέταρτο τρίμηνο του 2007) οι πωλήσεις της Remy Cointreau εκτοξεύτηκαν κατά 20,5% υψηλότερα των συνηθισμένων ...

Ρώσοι και Κινέζοι λοιπόν στηρίζουν την ανάπτυξη μιας από τις πλέον επιφανείς μάρκες της Γαλλίας και αναγκάζουν ακόμα και τον αριστοκράτη επίγονο της οικογένειας Cointreau να σκέφτεται σοβαρά να μάθει ... Κινέζικα!!!

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης