Deloitte: Οι πιο απαισιόδοξοι και αντιδραστικοί της Ευρώπης οι Έλληνες καταναλωτές

Ολες οι ευρωπαϊκές χώρες εκτός της Ρωσίας και της Ελλάδας απαντούν ότι έχουν την ίδια ή μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη το 2016 σε σχέση με πέρυσι

Κόπωση από την κρίση, αντιδραστική ψυχολογία και απαισιοδοξία.

Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων καταναλωτών εν όψει Χριστουγέννων, με βάση τις απαντήσεις που οι ίδιοι έδωσαν στη χριστουγεννιάτικη Έρευνα της εταιρείας Deloitte που πραγματοποιείται για 19η συνεχόμενη χρονιά σε ευρωπαϊκές χώρες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία και 7η χρονιά για τη χώρα μας.

Φέτος, την περίοδο μεταξύ 12 και 24 Οκτωβρίου 2016, ρωτήθηκαν συνολικά 6.500 καταναλωτές σε εννιά χώρες (Γερμανία, Βέλγιο, Δανία, Ισπανία, Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρωσία), ενώ το δείγμα για την Ελλάδα ήταν 500 άτομα, ηλικίας από 18 έως 75 ετών.

Όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της εταιρείας, η αντίληψη των Ελλήνων καταναλωτών είναι η πιο απαισιόδοξη σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Ολες οι ευρωπαϊκές χώρες εκτός της Ρωσίας και της Ελλάδας απαντούν ότι έχουν την ίδια ή μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη το 2016 σε σχέση με πέρυσι.



Όσον αφορά στην τρέχουσα και μελλοντική κατάσταση της οικονομίας οι Ελληνες έχουν την πιο απαισιόδοξη αντίληψη, αφού μόνο το 13% θεωρούν ότι η τρέχουσα κατάσταση της οικονομίας παραμένει σταθερή ή βελτιώνεται σε σχέση με το 52% που ισχύει για την υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ για την επόμενη χρονιά, το 2017 το ποσοστό αυτό των Ελλήνων ανεβαίνει στο 18%, έναντι του 48% στην Ευρώπη. Άνω των 55 ετών είναι η πιο απαισιόδοξη ηλικιακή ομάδα στην Ελλάδα για την παρούσα κατάσταση της οικονομίας σε ποσοστό μάλιστα 91%, ενώ η λιγότερο απαισιόδοξη ηλικιακή ομάδα είναι αυτή των 18- 35% με ποσοστό 77%.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr