Στους Γερμανούς της Fraport τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Στους Γερμανούς της Fraport τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου - Δείτε το Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως

Τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια στην γερμανική Fraport παραχωρεί με απόφασή της η κυβέρνηση, σε υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και μετά από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου.

Η σχετική απόφαση ελήφθη κατά την διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου και χθες δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

Πρόκειται για την πρώτη αποκρατικοποίηση που υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ.

Η υλοποίηση του συγκεκριμένου project περιλαμβανόταν στο Μνημόνιο που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Αυγούστου. Δηλαδή η κυβέρνηση υλοποίησε μία ημέρα νωρίτερα την δέσμευση που ανέλαβε, μέσω του 3ου Μνημονίου.

Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.Η γερμανική Fraport δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα και διατηρεί στάση αναμονής παρακολουθώντας ωστόσο «στενά» την κατάσταση στην Ελλάδα, ειδικά με τα νέα δεδομένα.

Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport - Slentel Ltd, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

«Ναυαρχίδα» της εταιρείας είναι ο αερολιμένας της Φρανκφούρτης. Παράλληλα, διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Πύργου (Μπουργκάς), της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, του αεροδρομίου στο Σι'αν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.

Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) και οι λοιποί μέτοχοι (34,91%).

Δείτε το ΦΕΚ

ΣΧΟΛΙΑ (172)

Ευρώπη

Να είναι καλά οι άνθρωποι της FRAPORT που ανέλαβαν την υποχρέωση τους και θα αξιοποιήσουν τα αεροδρόμια για την πραγματική ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ !! Όσο για την "ανάπτυξη "και "προοδο "του ψεύτο τεμπελοσυριζα θα περιμένετε πολυ ακόμα σύντροφοι !! Όταν οι υπουργοί της κυβερνηςης ΣΥΡΙΖΑ "τύπου καφενείου "έχουν εικόνισμα τον Βελουχιώτη στα γραφεία τους τι περιμένετε ?? Ο εξισωτισμος ,και οι αριστερίστικες κομουνοθεωριες έχουν απαξιωθεί και γελοιοποιηθεί, παγκοσμίως οπουδήποτε υπάρχει " ΑΝΑΠΤΥΞΗ" και "ΠΡΟΟΔΟΣ " ! εκτός και αν η πρόοδος ειναι η σύμβαση για τους υδρογονάνθρακες του ξαδέλφου του "εθνάρχη "μπάρμπαμητρου" με το καραγκιόζη του πλανήτη και" βιαστή "του λαού του συντρόφου ΜΑΔΟΥΡΟ ( κλόουν της Λατινικής Αμερικής !!) Και τα Ελληνικά υπουργεία πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν !! Με στόχους και γενναία bonus στους managers ,management ,!! όταν ο Λαός ειναι ανώριμος και δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του και ψηφίζει την σημερινή Βουλή και για ηγέτη εναν τελευταίας γενεάς πολιτικό απατεώνα η λύση του ΙΔΙΩΤΗ ειναι μονόδρομος !

ΞΥΠΝΑ ΡΑΓΙΑ

EΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΧΑΧΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.

lol

Επαναστατη μου εσυυυυ. Για πες μου αν δεν ερθουν αυτοι οι επενδυτες οι ξενοι αυτοι οι κακοι και ασπλαχνοι ποιος θα επενδυσει??? Ξερεις καποιον Ελληνα?? Η μηπως θες εσυ και δεν σε αφηνουν??? Τι αλλο θα ακουμε ρε φιλε ελεος...

Απορια ?

Αυτο ειναι το προγραμμα της Θεσσαλονικης ? Μαλλον για το προγραμμα του Βερολινου μου μοιαζει

Dimis

Αξιζει ενα μεγαλο μπραβο στον Συριζα για το ξεπουλημα της χωρας μας σε τοσο λιγο διατημα διακυβερνησης...και μαλιστα στους ναζι..... Τα κερδη που βγαζουν σε ενα χρονο,, θα μας τα δωσου σε 50 χρονια....Μπραβο και παλι Καμια διαφορα απο ολους του αλητες που μας κυβερνησαν τοσα χρονια....

ΣΑΚΗΣ

Προχθές πέταξα από το αεροδρόμιο της Ρόδου. Η εγκατάλειψη με γέμισε θλίψη. Άνθρωποι απόλο τον πλανήτη βλέπουν αυτή την κατάντια. Οι τουαλέτες τριτοκοσμικές, η έλειψη κλιματισμού βασανιστική, τα σαλόνια βρώμικα, η αισθητική και ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του 70. Η σήμανση πρόχειρη, συχνά μπερδευτική. Ένας υπάλληλος, φώναζε τον άλλον από 100 μέτρα, λες και ήταν στο χωριό τους. Πολύς κόσμος, αλλά τα μαγαζιά μισοάδια. Απαιτούμε μάλλον, να ξοδέψει ο άλλος χρήματα μες τη βρώμα. Δεν μιλάω για τα ηλεκτρονικά συστήματα γιατί δεν γνωρίζω. Όμως, αν δεν γίνει επιγόντως μια σοβαρή επένδυση, όχι μόνο δεν παράγεται πλούτος εκεί, αλλά και η ζημειά στην εικόνα της χώρας είναι τεράστια. Αφού το κράτος δεν μπορεί, έπρεπε να τα είχε δώσει εδώ και πολύ καιρό.

Γιώργος

Λαμόγια δημοσίου δικαίου!!!

Konstantin Schnell

ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, ΜΖΚΟΝΟΣ,ΚΩΣ,ΡΟΔΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΡΥΣΑ ΗΤΟ ΟΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ . ΤΕΤΕΟΙΑ ΒΡΩΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ. ΕΛΕΟΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΠΟΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΑΝΗ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ . ΤΟΣΑ ΔΙΣ. ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΗΖΗ ΤΕΛΙΚΑ ΕΛΕΟΣ

WTF

Καλα μαθε να γραφεις τα ρηματα εσυ και μετα σχολιασε...

Φιλέτα σε γερμανικά χέρια...

Δεν πρέπει κάποιος να είναι κολλημένος με τον παλαιολιθικο Κρατισμό. Γιατί όμως να δώσει η Ελλάδα την κότα με το χρυσό αυγό; Την κότα την πουλάς μία φορά. Χρυσό αυγό (κέρδη) θα έπαιρνες για πάντα. Καλοπροαίρετα ρωτάω, απαντήστε μου. Είναι ζήτημα Πατριωτικό, κερδοφορίας και κοινής λογικής...

abv

Με την ιδιωτικοποιηση θα γινει δυνατη η εκ βαθρων ανακαινηση - ανακτασκε των εγκαταστασεων με κεφαλαια που δεν ειχαμε! Θα δουλεψουν γιαυτο χιλλιαδες εργατες, μηχανικοι κτλ θα κινηθει η οικονομια θα παραχθουν φοροι. Θα αποκτησουμε συγχρωνα αεροδρομια εναντι παλαιων παραμελημενων αερολιμενων. Θα βοηθησουν στην αυξηση του τουρισμου και κατα συνεπεια στην αυξηση του ΑΕΠ. Αυτα , αγπαητοι κρατηστες στην περιπτωση που ονειρευεστε θεσουλα στον κρατικο αερολιμενα

@

Tην κοτα οταν την ειχε το κρατος και την ειχε παρατημενη και τα αυγα που εκανε ηταν κλουβια. Τωρα θα μας δωσουν 1,2 δισ, τους δινουμε την κοτα, θα την προσεχουνε, θα την ταιζουνε καλα (τοσα λεφτα εδωσαν), θα προσλαβουν και τα παιδια μας να χτισουν νεα ομορφα κοτετσια, και αλλα παιδια για να την περιοποιουνται για 50 χρονια (δουλειες δηλαδη!), και οταν η κοτα κανει τα αυγα, θα ειναι φανταστικα, και θα μας δινουν και ποσοστο απο το κερδος. Οποτε, αν η επιλογη μου ειναι (1) να την εχει την κοτα το κρατος ή (2) ενας ιδιωτης (με περγαμηνες στην εκτροφη απο κοτοπουλα), τοτε 1000 φορες να την εχει ιδιωτης. Επισης η εθνικοτητα του ιδιωτη μου ειναι αδιαφορη! Ειτε ειναι ελληνας, ειτε γερμανος, ειτε απο την ζιμπαμπουε, τα 1,2 δισ ειναι 1,2 δισ. Οι θεσεις εργασιας ειναι για ελληνες. Οι φοροι θα πληρωθουν στην ελλαδα. Οι εισφορες στα ελληνικα ταμεια. Η μετατροπη των αεροδρομιων ντροπη σε αεροδρομια στολιδια (ή τουλαχιστον αξιοπρεπη) ειναι δεδομενη. Αυτο βοηθαει και τον τουρισμο μας. Ο διαγωνισμος ηταν τιμιος (δεν διαμαρτυρηθηκαν αυτοι που εχασαν, οι οποιοι πρωτοι θα φωναζαν), η τιμη σωστη με βαση την αξιολογηση που ειχε κανει το ιδιο το δημοσιο. Ειλικρινα δεν καταλαβαινω που υπαρχει και ο παραμικρος ενδοιασμος. Μακαρι να μην χαλασει η συμφωνια μεχρι να πεσουν οι υπογραφες. Και μην ξεχνατε οτι λογω ΣΥΡΙΖΑ καθυστερησε.

O Kυριος Προεδρος

Τοσα χρονια τωρα, η κοτα ηταν χρυση για το δημοσιο. Κατα τ'αλλα μεσα μπαιναμε οικονομικα μια ζωη. Ολοι φωναζουν για εθνικο πλουτο. Τι πλουτο ρε? Τα λαμογια τρωγανε και μεις πληρωνουμε. Ασε τον ιδιωτικο τομεα να τα αναλαβει. Κομπινα και λαμογια, παντως ειδους γιοκ. Μονο ετσι κι'ας μη μας αρεσει. Κυριε προεδρε!!! Και γυριζουν εκατο κεφαλια...

Κώστας

Να δω πως θα έρθει η ανάπτυξη όταν θα είμαστε ξεβράκωτοι.

θιασος

πρωτη φορα αριστερα. η ελπιδα ερχεται. ποιος''μιζαρεται καλιτερα''. ?? ενας ''αριστερος'' η ενας ''δεξιός''. ?? ποιος ξεπουλαει καλιτερα. ?? ενας ''αριστερος'' ή ενας ''δεξιος''.?? τελικα εαν επιχειρησει εκλογες ο ''γερμανοτσολιας'' ουτε στην βουλη δεν μπαινει. το ποσοστο τπυ γιωργακη θα πιασει.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

vestager

Η αντιπρόεδρος της Κομισιόν επισημαίνει ότι οι νέες προκλήσεις απαιτούν να επανεξετάσουμε τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε ώστε να γίνονται σεβαστοί οι κανόνες - «Πολλές αγορές λειτουργούν διαφορετικά απ' ότι πριν 22 χρόνια»

ellines_aerodr

Στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα Rebrain Greece, θα καταγράφονται οι Έλληνες του εξωτερικού, που θα «κουμπώσουν» με ανάγκες στην αγορά εργασίας στις νέες τεχνολογίες - Σε ποιους απευθύνεται το πιλοτικό πρόγραμμα

88