Mε 2,3 δισ.δολ. 1οι οι Έλληνες στις αγορές πλοίων το 8μηνο του 2009

Mε 2,3 δισ.δολ. 1οι οι Έλληνες στις αγορές πλοίων το 8μηνο του 2009

Σε καιρό κρίσης και οι Έλληνες εφοπλιστές δείχνουν να εκμεταλλεύονται τα σημάδια των καιρών προς όφελος τους. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν δαπανήσει τους  8 μήνες του 2009  τα περισσότερα χρήματα για αγορές πλοίων και κυρίως φορτηγών. Βέβαια μέσα στο καλοκαίρι πάτησαν φρένο, όμως έχουν καλό α’ εξάμηνο. 

 Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied,  οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει για την αγορά των 118 πλοίων 2,3  δισ. δο

Mε  2,3 δισ.δολ. 1οι οι Έλληνες στις αγορές πλοίων το 8μηνο   του 2009

Σε καιρό κρίσης και οι Έλληνες εφοπλιστές δείχνουν να εκμεταλλεύονται τα σημάδια των καιρών προς όφελος τους. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν δαπανήσει τους  8 μήνες του 2009  τα περισσότερα χρήματα για αγορές πλοίων και κυρίως φορτηγών. Βέβαια μέσα στο καλοκαίρι πάτησαν φρένο, όμως έχουν καλό α’ εξάμηνο. 

 Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied,  οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν δώσει για την αγορά των 118 πλοίων 2,3  δισ. δολ. από τα οποία 1,7 δισ. για την αγορά των φορτηγών, 535,5 εκ. για τα δεξαμενόπλοια και 52,3 εκ. για τα containerships και 3,7 για πλοίο ψυγείο.

Η Κίνα το ίδιο διάστημα έχει δαπανήσει  δαπάνησε 1,7 δισ. δολ. εκ των οποίων, τα 1,6 δισ.για τα φορτηγά, τα 67,5 εκ.δολ. για τα δεξαμενόπλοια και 42,5 εκ. για αγορά containerships.

Στην τρίτη θέση, σε χαοτική απόσταση όμως, από τους δύο πρώτους, ανέβηκε η Νορβηγία  που έχει δαπανήσει  για αγορές πλοίων  558,9 εκ.δολάρια και ακολουθεί η Λιβύη  με 519,5 εκ. δολ. και η Ιαπωνία με 322,3 εκ. δολάρια.

Οι στόλοι

Όσο αφορά τον αριθμό των πλοίων που αγοράστηκαν έχουν πάρει κεφάλι οι Κινέζοι ενώ οι Έλληνες ακολουθούν με διαφορά  22 πλοίων.

Οι Κινέζοι  εφοπλιστές έχουν αγοράσει συνολικά το 8μηνο  του 2009,140  πλοία εκ των οποίων 130 φορτηγά, πέντε δεξαμενόπλοια και πέντε μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ακολουθεί, η Ελλάδα  με 118 πλοία εκ των οποίων 88 είναι φορτηγά, 21  οκτώ  μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα πλοίο ψυγείο.

Στην τρίτη θέση  είναι η Τουρκία με μόλις 23 πλοία. Η Συρία με 20 στην τέταρτη θέση και ακολουθούν  η Ινδονησία στην πέμπτη θέση  με 19 πλοία και από 17 έχουν η Νορβηγία και   το Βιετνάμ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης