Τα ελληνικά φρούτα πέφτουν σε προτίμηση από την γερμανική αγορά
Δύσκολα τα πράγματα για το εμπόριο ελληνικών φρούτων στη γερμανική αγορά τα οποία χάνουν συνέχεια έδαφος το οποίο κερδίζουν ανταγωνίστριες χώρες. Σύμφωνα με Δελτίο του Εμπορικού Ακολούθου της Ελλάδας στο Μόναχο, τα ελληνικά φρούτα και λαχανικά δέχονται ισχυρό ανταγωνισμό από την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Τουρκία στις λαχαναγορές του Μονάχου.
Οι ανταγωνίστριες χώρες εφαρμόζουν τα τελευταία χρόνια μία επιθετική πολιτική τιμών στη γερμανική αγορά και μειώνουν σημαντικά τ
Δύσκολα τα πράγματα για το εμπόριο ελληνικών φρούτων στη γερμανική αγορά τα οποία χάνουν συνέχεια έδαφος το οποίο κερδίζουν ανταγωνίστριες χώρες. Σύμφωνα με Δελτίο του Εμπορικού Ακολούθου της Ελλάδας στο Μόναχο, τα ελληνικά φρούτα και λαχανικά δέχονται ισχυρό ανταγωνισμό από την Ισπανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Τουρκία στις λαχαναγορές του Μονάχου.
Οι ανταγωνίστριες χώρες εφαρμόζουν τα τελευταία χρόνια μία επιθετική πολιτική τιμών στη γερμανική αγορά και μειώνουν σημαντικά τις τιμές τους, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα το ποιοτικό και γευστικό ελληνικό προϊόν σιγά -σιγά να εξαφανίζεται και να κατευθύνεται κυρίως προς τις τέως ανατολικές χώρες.
Πρέπει να τονίσουμε ότι σε σχέση με τη δεκαετία του 1980-1990 όγκος των ελληνικών φρούτων και λαχανικών έχει συρρικνωθεί τα τελευταία χρόνια σε ένα πολύ μικρό ποσοστό 5 -10% του συνόλου έναντι 30-35% την τότε εποχή.
Τα ελληνικά προϊόντα που άλλοτε κυριαρχούσαν στη λαχαναγορά του Μονάχου, σταδιακά εκτοπίζονται από αυτά των άλλων ανταγωνιστριών χωρών οι οποίες διαθέτουν μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες, παράγουν και εξάγουν μεγαλύτερες ποσότητες και εφαρμόζουν επιθετικότερο μάρκετινγκ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr