ΥΠΕΧΩΔΕ: “Η Ν. Σμύρνη λύνει το πρόβλημα της στάθμευσης”
Ένας από τους μεγαλύτερους υπόγειος χώρους στάθμευσης του λεκανοπεδίου σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές του λεκανοπεδίου ξεκίνησε να λειτουργεί στην περιοχή της κεντρικής πλατείας της Νέας Σμύρνης. Ο υπόγειος σταθμός, που επισκέφτηκε την Τρίτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς αποτελείται από τρία υπόγεια και έχει συνολική επιφάνεια 18.920 τ.μ. και 665 θέσεις στάθμευσης.
Ο σταθμός θα λειτουργεί με αυτοεξυπηρέτηση (δηλαδή οι πελάτες οδηγούν οι ίδιοι το αυτοκίνητό τους στ
Ένας από τους μεγαλύτερους υπόγειος χώρους στάθμευσης του λεκανοπεδίου σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές του λεκανοπεδίου ξεκίνησε να λειτουργεί στην περιοχή της κεντρικής πλατείας της Νέας Σμύρνης. Ο υπόγειος σταθμός, που επισκέφτηκε την Τρίτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς αποτελείται από τρία υπόγεια και έχει συνολική επιφάνεια 18.920 τ.μ. και 665 θέσεις στάθμευσης.
Ο σταθμός θα λειτουργεί με αυτοεξυπηρέτηση (δηλαδή οι πελάτες οδηγούν οι ίδιοι το αυτοκίνητό τους στη θέση στάθμευσης, το κλειδώνουν και το παίρνουν οι ίδιοι κατά την αναχώρησή τους, αφού πληρώσουν) και φύλαξη σε 24ωρη βάση.
Σε κατάλληλες θέσεις έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικές πινακίδες, που πληροφορούν τους οδηγούς για την πληρότητα του σταθμού και το επίπεδο στάθμευσης, όπου υπάρχουν κενές θέσεις, ώστε να αποφεύγονται οι περιττές κινήσεις.
Το έργο κατασκευάστηκε με σύμβαση παραχώρησης από την κοινοπραξία των εταιρειών ΑΕΓΕΚ ΑΕ., ΒΙΟΤΕΡ ΑΕ., ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ, J&Ρ-ΑΒΑΞ, ΓΕΚ.
Ο ανάδοχος παραχώρησης αναλαμβάνει τη συντήρηση – λειτουργία και εκμετάλλευση του σταθμού για 30 έτη, αποδίδοντας στο δημόσιο το 3% επί των ακαθαρίστων μηνιαίων εσόδων. Μετά τη λήξη της σύμβασης παραχώρησης, ο σταθμός θα αποδοθεί στον κύριο του χώρου που είναι ο Δήμος Ν. Σμύρνης, σε πλήρη λειτουργία.
Το έργο ουσιαστικά ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006, όταν δόθηκαν οι σχετικές εγκρίσεις από τους Οργανισμούς Κοινής Ωφέλειας και έγιναν αποδεκτές από το δήμο οι προταθείσες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Όμως υπήρξε και περαιτέρω καθυστέρηση, περίπου ενάμισι έτους, από τη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ για μετατόπιση των δικτύων τους, με αποτέλεσμα το έργο να κατασκευάζεται σε τρεις φάσεις αντί μίας, όπως αρχικά είχε μελετηθεί. Αυτό είχε ως συνέπεια επιπλέον καθυστέρηση.
Και περιβαλλοντική μέριμναΤο οικόπεδο στο οποίο κατασκευάστηκε ο σταθμός εμβαδού περίπου 7300 τ.μ. είναι ιδιοκτησίας του Δήμου Νέας Σμύρνης, στον οποίο αποδίδεται σήμερα η ισόγεια επιφάνεια του σταθμού και που θα τη διαμορφώσει σύμφωνα με τη μελέτη που έχει ήδη εκπονηθεί.
Τα σχετικά έργα διαμόρφωσης θα ξεκινήσουν το Σεπτέμβριο.
Σύμφωνα με τη μελέτη αυτή δημιουργείται ενιαίος ελεύθερος χώρος από το Άλσος της Νέας Σμύρνης μέχρι την Κεντρική Πλατεία με τη δημιουργία πεζογέφυρας πάνω από την οδό Αγ. Φωτεινής.
Διαμορφώνονται κλιμακωτά παρτέρια που δέχονται κηπευτικό χώμα μέχρι ύψους 2,ΟΟμ. για υψηλή φύτευση, τα υπέργεια τμήματα του σταθμού (κλιμακοστάσια κ.λ.π.) εντάσσονται σε παρτέρια πρασίνου και δημιουργούνται χώροι για την κάλυψη συμβατών με την πλατεία χρήσεων όπως αμφιθεατρικά καθιστικά, κιόσκια, συντριβάνια κ.λ.π.
Ο κ. Σουφλιάς ανακοίνωσε ότι έχει αρχίσει να κατασκευάζεται σταθμός αυτοκινήτων στην Καλλιθέα, χωρητικότητας 440 θέσεων, στην οδό Δημητρακοπούλου και σύντομα θα ξεκινήσει η κατασκευή τριών άλλων σταθμών στην οδό Διοχάρους, πίσω από το Χίλτον, στο Πρώτο Νεκροταφείο και στο Δήμο Δάφνης, κοντά στο σταθμό του Μετρό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr