Στον ΕΟΤ το μπαλάκι για τα ξενοδοχεία Βωβού στο Σούνιο
Στα χέρια του ΕΟΤ βρίσκεται η τύχη του τουριστικού project Βωβού στο Σούνιο, μετά την… ντρίμπλα του Δήμου Λαυρίου ότι το πλάτος των δρόμων προσπέλασης του ακινήτου πληροί τις προδιαγραφές που επιβάλλει το γράμμα του νόμου. Ετσι παρέχονται όλες οι διευκολύνσεις που απαιτούνται για την ανέγερση τριών ξενοδοχειακών μονάδων πέντε αστέρων στον πανέμορφη περιοχή της Πουνταζέζας.
Τα συνεργεία του Δήμου Λαυρεωτικής έδειξαν κατ’ ελάχιστο πλάτος 5,5 μέτρα και αυτό είναι το αποτέλεσμα
Στα χέρια του ΕΟΤ βρίσκεται η τύχη του τουριστικού project Βωβού στο Σούνιο, μετά την… ντρίμπλα του Δήμου Λαυρίου ότι το πλάτος των δρόμων προσπέλασης του ακινήτου πληροί τις προδιαγραφές που επιβάλλει το γράμμα του νόμου. Ετσι παρέχονται όλες οι διευκολύνσεις που απαιτούνται για την ανέγερση τριών ξενοδοχειακών μονάδων πέντε αστέρων στον πανέμορφη περιοχή της Πουνταζέζας.
Τα συνεργεία του Δήμου Λαυρεωτικής έδειξαν κατ’ ελάχιστο πλάτος 5,5 μέτρα και αυτό είναι το αποτέλεσμα του επανελέγχου που περίμενε εδώ και μήνες ο ΕΟΤ για να προχωρήσει στην άρση ή όχι της άδειας καταλληλότητας που έχει χορηγήσει στην τεχνική εταιρεία «Μπάμπης Βωβός» για την τουριστική αξιοποίηση του παραθαλάσσιου ακινήτου της. Μια αυτοψία που προκαλεί εύλογα ερωτήματα όχι μόνο λόγω των καθυστερημένων μετρήσεων (από τον περασμένο Οκτώβριο ο ΕΟΤ περιμένει τη βεβαίωση του δήμου, την οποία έλαβε στις 14 Φεβρουαρίου), αλλά και γιατί αμφισβητεί ευθέως ακόμα και το πόρισμα του ίδιου του Οργανισμού. Φαίνεται ότι κάποιοι έχουν κάνει λάθος στο… μέτρημα.
Οι καταγγελίες
Τον περασμένο Σεπτέμβριο, έπειτα από καταγγελίες κατοίκων, κλιμάκιο μηχανικών του ΕΟΤ διαπιστώνει ότι δρόμοι προσπέλασης του ακινήτου δεν πληρούν τις προδιαγραφές που θέτει ο Οργανισμός.
Θυμίζουμε ότι για να χορηγήσει ο ΕΟΤ άδεια καταλληλότητας για ξενοδοχείο χρειάζεται να διαπιστωθεί από τις τεχνικές υπηρεσίες του οικείου δήμου ότι το εύρος των δρόμων του ακινήτου (στην προκειμένη περίπτωση, η σύνδεση της παραλίας Πουνταζέζας με το οδικό δίκτυο Λαυρίου - Σουνίου) είναι τουλάχιστον 5,5 μέτρα.
Στην περιοχή, σύμφωνα με μηχανικούς, οι συγκεκριμένοι δρόμοι ξεκινούν με εύρος μικρότερο των 3 μέτρων, για να φτάσουν το μέγιστο που είναι τα 4,10 μέτρα. Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Βάλβης μιλώντας στο prοtothema.gr, δηλώνει ότι η διχογνωμία μεταξύ των υπηρεσιών του ΕΟΤ και του δήμου μπερδεύει το κουβάρι των γνωμοδοτήσεων και μεταφέρει το μπαλάκι στις νομικές υπηρεσίες του Οργανισμού και στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού του ΕΟΤ, που θα κληθούν να εκτιμήσουν τι μέλλει γενέσθαι.
Οι βεβαιώσεις του δήμου
Η ιστορία της σκανδαλώδους υπόθεσης ξεκινά πριν από τρία χρόνια.
Το καλοκαίρι του 2005, πριν ακόμα το ΣτΕ ακυρώσει το σχέδιο του μεγαλοεργολάβου για τη δημιουργία παραθεριστικών κατοικιών στην περιοχή, ο δήμαρχος Λαυρίου κ. Δημήτρης Λουκάς χορηγεί στον κ. Βωβό έγγραφο με το οποίο βεβαιώνει ότι το εύρος των δρόμων είναι 5,5 μέτρα.
Η απόφαση ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης στο δημοτικό συμβούλιο και με συνεχείς οχλήσεις τόσο προς τον δήμαρχο όσο και προς τον ΕΟΤ προσπαθούν να τεκμηριώσουν την ψευδή δήλωση. Υπό το βάρος των καταγγελιών και των αντιδράσεων ο δήμαρχος έναν χρόνο αργότερα (τον Ιούνιο του 2006) ανακαλεί την προηγούμενη βεβαίωση (έγγραφο με αρ. πρωτ. 4801/24/6/2005) και προτείνει για λόγους «διαφάνειας» να γίνουν νέες μετρήσεις προκειμένου να διαπιστωθεί το πραγματικό πλάτος του δρόμου. Αυτές τις μετρήσεις έκανε πρόσφατα ο δήμος και με αυτές πιστοποιεί ότι το πλάτος του δρόμου είναι άνω των 5,5 μέτρων…
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr