Αττική Οδός: Εχει λαμβάνειν άνω του 1 εκατ. ευρώ από την Ολυμπιακή
Βερεσέ τέλος λέει από την 1 Ιουλίου στην Ολυμπιακή, η Αττική Οδός διακόπτοντας τις διελεύσεις του ηλεκτρονικού τρόπου πληρωμής διοδίων (e-pass) που εξυπηρετούν τους εργαζόμενους της εταιρείας.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Αττικής Οδού, στην Ολυμπιακή έχουν διατεθεί 4.500 πομποδέκτες αλλά ελάχιστα από τα χρήματα που έχουν συσσωρευτεί ως χρέος από την αρχή της λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου έχουν εξοφληθεί.
Υπ
Βερεσέ τέλος λέει από την 1 Ιουλίου στην Ολυμπιακή, η Αττική Οδός διακόπτοντας τις διελεύσεις του ηλεκτρονικού τρόπου πληρωμής διοδίων (e-pass) που εξυπηρετούν τους εργαζόμενους της εταιρείας.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Αττικής Οδού, στην Ολυμπιακή έχουν διατεθεί 4.500 πομποδέκτες αλλά ελάχιστα από τα χρήματα που έχουν συσσωρευτεί ως χρέος από την αρχή της λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου έχουν εξοφληθεί.
Υπολογίζεται ότι το ποσό που οφείλει σήμερα η Ολυμπιακή στην Αττική Οδό ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ και διογκώνεται συνεχώς από τη στιγμή που οι διελεύσεις συνεχίζονται. Αυτός είναι και ο λόγος που η εταιρεία σκοπεύει να διακόψει τη χρήση του e-pass από τον επόμενο μήνα.
To προηγούμενο Σαββατοκύριακο η Αττική Οδός κατέρριψε άλλο ένα ρεκόρ επιβατικής κίνησης καθώς οι διελεύσεις ανήλθαν σε 397.000! Ο μέσος όρος κυκλοφορίας στο τέλος του 2008 ήταν 300.000 διελεύσεις, περίπου 5.000 περισσότερες σε σχέση με το 2007.
Αξιοσημείωτο είναι ότι εν μέσω της οικονομικής κρίσης που συγκρατεί τις δαπάνες έχουν μειωθεί κατά 27% οι μετακινήσεις της Αττικής Οδού για κοινωνικούς λόγους και αναψυχή ενώ έχουν αυξηθεί οι μετακινήσεις
για επαγγελματικούς λόγους, οι οποίες έχουν φτάσει στο 73% των συνολικών διελεύσεων.
Σύμφωνα με έρευνα της Metron Analysis που διενεργήθηκε για λογαριασμό της εταιρείας, το 50% των επιβατών διανύουν αποστάσεις στην Αττική Οδό μεγαλύτερες από 15 χιλιόμετρα.
Προχωρεί το Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα
Το 15Αύγουστο προβλέπεται να δοθεί στην κυκλοφορία η δίδυμη σήραγγα του Αρτεμισίου από την κοινοπραξία του Μωρέα που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Τρίπολη- Καλαμάτα, από λίγα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ που σημειώνουν σημαντική πρόοδο εργασιών.
Το πρώτο διάστημα οι δυο σήραγγες θα συνυπάρχουν αλλά αρχές Σεπτεμβρίου και μέχρι τα τέλη του χρόνου η παλιά σήραγγα θα σταματήσει να λειτουργεί για να εκσυγχρονιστεί. Σε ότι αφορά το Κόρινθος-Πάτρα, οι εργασίες κατασκευής αναμένεται να ξεκινήσουν εντατικά μετά το καλοκαίρι.
Το πρόβλημα που έχει ανακύψει με τα έργα στον Καϊάφα μετά από προσφυγές στην ΕΕ και το ΣτΕ δεν έχει προς το παρόν επιλυθεί αλλά σύμφωνα με στελέχη της κοινοπραξίας δεν αποκλείεται το τμήμα του έργου που συνδέεται με το οικοσύστημα και υπάρχουν αντιδράσεις για τις σχεδιαζόμενες επεμβάσεις να παραμείνει ως έχει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr