Mετρό Θεσσαλονίκης: Κατασκευάστηκε το 8% του έργου σε 40 μήνες !

Mετρό Θεσσαλονίκης: Κατασκευάστηκε το 8% του έργου σε 40 μήνες !

Για εξωφρενικά αργούς ρυθμούς στην κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης κατηγορεί η Αντιπολίτευση το ΥΠΕΧΩΔΕ, υποστηρίζοντας ότι τα τελευταία τρία χρόνια, ολοκληρώθηκε μόλις το 8% του έργου.        

Όπως αναφέρει περιφράξεις χώρων υπάρχουν εδώ και μήνες στους σταθμούς Παπάφη και Ευκλείδη, αλλά οι εργασίες δεν προχωρούν. Στους υπόλοιπους σταθμούς μέχρι την Ν. Ελβετία (σ.σ ο σταθμός έχει χωροθετηθεί σε ρέμα) δεν υπάρχει καμία εξέλιξη ως προς την ορ

Mετρό Θεσσαλονίκης: Κατασκευάστηκε το 8% του έργου σε 40 μήνες !

Για εξωφρενικά αργούς ρυθμούς στην κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης κατηγορεί η Αντιπολίτευση το ΥΠΕΧΩΔΕ, υποστηρίζοντας ότι τα τελευταία τρία χρόνια, ολοκληρώθηκε μόλις το 8% του έργου.        

Όπως αναφέρει περιφράξεις χώρων υπάρχουν εδώ και μήνες στους σταθμούς Παπάφη και Ευκλείδη, αλλά οι εργασίες δεν προχωρούν. Στους υπόλοιπους σταθμούς μέχρι την Ν. Ελβετία (σ.σ ο σταθμός έχει χωροθετηθεί σε ρέμα) δεν υπάρχει καμία εξέλιξη ως προς την οριστικοποίηση των θέσεων και την ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων.

Προπαγάνδα χαρακτηρίζονται από τον κ. Γιάννη Μαγκριώτη, υπεύθυνο του ΠΑΣΟΚ για θέματα ΥΠΕΧΩΔΕ και οι εξαγγελίες του υπουργείου για τις επεκτάσεις του Μετρό προς Καλαμαριά και Σταυρούπολη. Τη Δευτέρα, αμέσως μετά την επίσκεψή του στα γραφεία της Αττικό Μετρό στην Θεσσαλονίκη, ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε ότι εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ύψους 460 εκ. ευρώ υπάρχει μόνο για την επέκταση προς Καλαμαριά, αν και όπως είπε για το έργο απαιτούνται πάνω 600 εκ. ευρώ.

Μόνο οι απαλλοτριώσεις υπολογίζονται σε 40 εκατ. ευρώ και η κυβέρνηση έχει δεσμεύσει 330 εκ. ευρώ μέχρι το 2015. Για το έργο όμως δεν υπάρχουν ώριμες μελέτες, για αυτό και η κατασκευή του δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2011.

Πλήρη αδράνεια υπάρχει στις επεκτάσεις προς την Σταυρούπολη και το Κορδελιό, όπου σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη δεν υπάρχουν  μελέτες και δεν έχει δεσμευτεί από την κυβέρνηση ούτε ένα ευρώ μέχρι το 2015.

Ο ίδιος μάλιστα ισχυρίζεται ότι από τα 250 εκ. ευρώ του Γ’ ΚΠΣ για το Μετρό  Θεσσαλονίκης τα 100 εκ. ευρώ έχουν ήδη χαθεί. Εάν μάλιστα δεν έπαιρνε παράταση από την Ε.Ε. κατά ένα χρόνο το Γ ΚΠΣ, λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών το Καλοκαίρι του 2007 στην Πελοπόννησο, οι απώλειες θα ήταν πολύ μεγαλύτερες.

«Από τα 1 δις ευρώ περίπου, που λέει η κυβέρνηση ότι έχει δεσμεύσει για την βασική γραμμή των 9,6 χιλιομέτρων, τα 632 εκ. ευρώ δεν είναι διασφαλισμένα. Η κυβέρνηση λέει ότι θα το καλύψει με μελλοντικό δάνειο».

Προβλήματα παρατηρούνται επίσης στο κυκλοφοριακό της πόλης και στην ηχορύπανση καθώς το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για τον περιορισμό της που προκαλείται από την κατασκευή του έργου, κυρίως σε ευαίσθητες περιοχές όπως τα σχολεία και το Πανεπιστήμιο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης