Μόλις 50 νέες άδειες μετά την απελευθέρωση των φορτηγών

Ο κυριότερος ανασχετικός παράγοντας είναι το υψηλό κόστος ενός φορτηγού κατηγορίας Εuro 5, για τα οποία εκδίδονται οι νέες άδειες

Ίσως η πιο δύσκολη απελευθέρωση επαγγέλματος ήταν αυτή των εμπορευματικών μεταφορών, δηλαδή των φορτηγών Δ.Χ. Οι απεργίες τότε, τα τέλη Ιανουαρίου του 2012 κράτησαν μία εβδομάδα και μετά την επίταξη των ιδιοκτητών ακολούθησαν νέες κινητοποιήσεις τον Σεπτέμβριο.

Τελικά η μεταρρύθμιση πέρασε και το πολυνομοσχέδιο ψηφίστηκε όμως σύμφωνα με την Καθημερινή της Κυριακής από τις αρχές του Μαρτίου του 2012 έως σήμερα, έχουν προστεθεί στις 33.500 υφιστάμενες παλαιές άδειες άλλες 50 νέες.

Ο κυριότερος ανασχετικός παράγοντας είναι, σύμφωνα με την εφημερίδα, το υψηλό κόστος ενός φορτηγού κατηγορίας Εuro 5, για τα οποία εκδίδονται οι νέες άδειες.

Η ύφεση και ο ανταγωνισμός από εταιρείες που μετέφεραν την έδρα τους στη Βουλγαρία έκαναν τις επενδύσεις σε ελληνικές άδειες ΦΔΧ ασύμφορες.

Περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr