Hot-line για τα λάθη στο Ε9 και στο ΕΤΑΚ

Hot-line για τα λάθη στο Ε9 και στο ΕΤΑΚ

Στη δημιουργία «ανοικτής γραμμής» με τους φορολογούμενους που διαπιστώνουν λάθη στα εκκαθαριστικά ΕΤΑΚ του 2008 που εξακολουθούν να παραλαμβάνουν τις ημέρες αυτές, προχωρά η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.

Η αποστολή των ειδοποιητηρίων στους πολίτες για τους οποίους διαπιστώθηκε ότι η δήλωση ή οι δηλώσεις στοιχείων Ακινήτων (Ε9) που υπέβαλαν κατά τα έτη 2005 έως 2008 εμφανίζουν λάθη και παραλείψεις ως προς τα ακίνητα του Πίνακα 1 τω

Hot-line για τα λάθη στο Ε9 και στο ΕΤΑΚ

Στη δημιουργία «ανοικτής γραμμής» με τους φορολογούμενους που διαπιστώνουν λάθη στα εκκαθαριστικά ΕΤΑΚ του 2008 που εξακολουθούν να παραλαμβάνουν τις ημέρες αυτές, προχωρά η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.

Η αποστολή των ειδοποιητηρίων στους πολίτες για τους οποίους διαπιστώθηκε ότι η δήλωση ή οι δηλώσεις στοιχείων Ακινήτων (Ε9) που υπέβαλαν κατά τα έτη 2005 έως 2008 εμφανίζουν λάθη και παραλείψεις ως προς τα ακίνητα του Πίνακα 1 των Δηλώσεων. Τα λάθη και οι παραλείψεις που έχουν αναδειχθεί καθιστούν αδύνατη τη δημιουργία αξιόπιστης και πλήρους εικόνας της περιουσιακής κατάστασης του πολίτη την 1/1/2008 και, κατ’ επέκταση, την έκδοση εκκαθαριστικού σημειώματος Ε.Τ.ΑΚ.

Στα αποστελλόμενα ειδοποιητήρια περιλαμβάνονται:

         Τα συγκεκριμένα λάθη και παραλείψεις που εντοπίστηκαν

Κλείσιμο

         Οδηγίες για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί ο ενδιαφερόμενος προκειμένου να αποκατασταθούν τα εντοπισμένα λάθη και παραλείψεις

         Ειδικός πενταψήφιος προσωπικός κωδικός, που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες επικοινωνίας του ενδιαφερομένου με την Υπηρεσία για τη διευθέτηση του θέματος.

Η διαδικασία αποκατάστασης των λαθών και παραλείψεων που περιλαμβάνονται στα συγκεκριμένα ειδοποιητήρια γίνεται μέσω επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο (call center) της Υπηρεσίας στο τηλέφωνο 801 111 2277 που λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) από 8:00 έως 18:00. Το τηλεφωνικό κέντρο του οποίου η λειτουργία ξεκίνησε σήμερα, έχει ως βασικό στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πολιτών, απαλλάσσοντάς τους από την υποχρέωση προσέλευσης στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο μόνο εφόσον έχουν λάβει σχετικό ειδοποιητήριο και εντός χρονικού διαστήματος δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να έχουν διαπιστώσει τα λάθη/τις ελλείψεις που αναγράφονται στο ειδοποιητήριο σε σχέση με τις αντίστοιχες Δηλώσεις Ε9 που έχουν υποβάλει, ώστε να έχουν διαθέσιμες τις σωστές πληροφορίες που αφορούν στα ακίνητά τους.

Το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, προσβλέπει στη συνεργασία των πολιτών για την διόρθωση λαθών και παραλείψεων στις Δηλώσεις Στοιχείων Ακινήτων.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την  ΠΟΛ 1148/2008, οι διορθώσεις που πραγματοποιούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου επέχουν θέση Δήλωσης Στοιχείων Ακινήτων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης