Εγνατία Οδός : Καθυστερήσεις και… αθρόες προσλήψεις καταγγέλλει το ΠΑΣΟΚ

Εγνατία Οδός : Καθυστερήσεις και… αθρόες προσλήψεις καταγγέλλει το ΠΑΣΟΚ

Ούτε το 2010 δεν θα έχει ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας της Εγνατίας Οδού, σε πείσμα των πρόσφατων δηλώσεων του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά που υποστήριξε ότι τέλη Ιανουαρίου θα παραδοθούν τα μεγαλύτερα τμήματα του οδικού άξονα που είναι σε εκκρεμότητα.

Τις παραπάνω δηλώσεις έκανε ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης, μετά την συνάντηση που πραγματοποίησε χθες με την διοίκηση της Εγνατίας Οδού, υπογραμμίζοντας όμως ότι τα έργα της Ε

Εγνατία Οδός : Καθυστερήσεις και… αθρόες προσλήψεις καταγγέλλει το ΠΑΣΟΚ

Ούτε το 2010 δεν θα έχει ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας της Εγνατίας Οδού, σε πείσμα των πρόσφατων δηλώσεων του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά που υποστήριξε ότι τέλη Ιανουαρίου θα παραδοθούν τα μεγαλύτερα τμήματα του οδικού άξονα που είναι σε εκκρεμότητα.

Τις παραπάνω δηλώσεις έκανε ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης, μετά την συνάντηση που πραγματοποίησε χθες με την διοίκηση της Εγνατίας Οδού, υπογραμμίζοντας όμως ότι τα έργα της Εγνατίας εμφανίζουν ικανοποιητικότερους ρυθμούς σε σχέση με άλλα δημόσια έργα.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του τομέα δημοσίων έργων του ΠΑΣΟΚ, το υπουργείο είχε ανακοινώσει ότι οι κάθετοι άξονες της Εγνατίας και συγκεκριμένα «Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή», «Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας» και «Αρδάνιο – Ορμένιο»θα ολοκληρώνονταν το 2008. «Κανένας απ’ αυτούς δεν έχει τελειώσει. Ειδικότερα ο άξονας Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας δεν θα έχει τελειώσει ούτε το 2010» αναφέρει ο κ. Μαγκριώτης.

Από την κριτική του δεν ξέφυγε ούτε το πρόσφατο δάνειο της Εγνατίας ύψους 400 εκ. ευρώ από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο για την ολοκλήρωση των έργων που όπως τονίζει φανερώνει την έλλειψη κονδυλίων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και υποχρεώνει «την Εγνατία Α.Ε. να προχωρά σε δανεισμούς εκατοντάδων εκατομμυρίων με εγγυήσεις τα έσοδα από τα μελλοντικά διόδια»

Ο κ. Μαγκριώτης τόνισε επίσης, πως παρ’ ότι ο Νόμος δεν επιτρέπει στην Εγνατία να κάνει προσλήψεις, πέραν των 300 περίπου εργαζομένων, που εργάζονται με συμβάσεις αορίστου χρόνου, είτε είναι αποσπασμένοι από το δημόσιο, προχώρησε τα τελευταία χρόνια σε προσλήψεις περίπου 330 εργαζομένων, με ετήσιες συμβάσεις, πολλές εκ των οποίων ανανεώνονται κάθε χρόνο.

Καμία πρόοδο δεν έχει γίνει ούτε για την εξωτερική ανατολική περιφερειακή που θα δώσει ανάσα στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης καθώς μέχρι σήμερα δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες ενώ δεν έχουν διασφαλιστεί και οι αναγκαίοι πόροι.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης