Μετρό: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την επέκταση προς Πειραιά

Εληξε η απεργία σε ΗΣΑΠ, Μετρό

Στην επαναδημοπράτηση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά συνολικού ύψους 515 εκ. ευρώ προχώρησε σήμερα το ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά την πρόσφατη ευρωπαϊκή εμπλοκή που οδήγησε στην ακύρωση του έργου. Εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορούν να υποβάλλουν οι διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρίες έως τις 30 Ιανουαρίου 2009. 

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2007 αλλά μετά από ενστάσεις τεχνικών εταιρειών (J&P Άβαξ κα

Στην επαναδημοπράτηση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά συνολικού ύψους 515 εκ. ευρώ προχώρησε σήμερα το ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά την πρόσφατη ευρωπαϊκή εμπλοκή που οδήγησε στην ακύρωση του έργου. Εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορούν να υποβάλλουν οι διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρίες έως τις 30 Ιανουαρίου 2009. 

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2007 αλλά μετά από ενστάσεις τεχνικών εταιρειών (J&P Άβαξ και ΓΕΚ-Τέρνα) στην ΕΕ, ακυρώθηκε και πλέον οι διαδικασίες ξεκινούν από την αρχή.  

Το υπουργείο υπεραμύνεται της επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού επικαλούμενο λόγους υγιούς ανταγωνισμού και δημόσιου συμφέροντος και υποστηρίζει ότι οι καθυστερήσεις από την δημοπράτηση δεν θα υπερβούν τους τέσσερις μήνες.  

Τονίζει επίσης ότι οι εμπλοκές που σημειώθηκαν στο χρονοδιάγραμμα του έργου οφείλονται πρωτίστως στην γνωστή τακτική των εντάσεων των κατασκευαστικών εταιρειών και δευτερευόντως στις αντιδράσεις παραγόντων του Πειραιά να κατασκευαστεί ο τερματικός σταθμός «Ευαγγελίστρια».

Επαναλαμβάνει μάλιστα ότι τα ελληνικά δικαστήρια απέρριψαν όλες τις προσφυγές των υποψηφίων, εκτός από μία που έγινε δεκτή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  

Η «Ε.Ε άλλαξε προηγούμενη θετική για τον διαγωνισμό θέση της - και μάλιστα χωρίς νέα στοιχεία όπως εγγράφως ομολόγησε πρόσφατα - και υιοθέτησε ερμηνείες που περιορίζουν τον αριθμό των υποψηφίων κατασκευαστών περιορίζοντας έτσι τον ανταγωνισμό  και  οδηγώντας σε νομικό αδιέξοδο τις διαδικασίες» αναφέρει το ΥΠΕΧΩΔΕ.   

Η κατασκευή της Γραμμής 3 του Μετρό θα περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και έξι σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).  

Συνολικά 6,5 χλμ σήραγγας της επέκτασης θα κατασκευασθούν με μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικας), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με υπόγεια εκσκαφή.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης