Μετρό: Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την επέκταση προς Πειραιά

Εληξε η απεργία σε ΗΣΑΠ, Μετρό

Στην επαναδημοπράτηση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά συνολικού ύψους 515 εκ. ευρώ προχώρησε σήμερα το ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά την πρόσφατη ευρωπαϊκή εμπλοκή που οδήγησε στην ακύρωση του έργου. Εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορούν να υποβάλλουν οι διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρίες έως τις 30 Ιανουαρίου 2009. 

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2007 αλλά μετά από ενστάσεις τεχνικών εταιρειών (J&P Άβαξ κα

Στην επαναδημοπράτηση του διαγωνισμού για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά συνολικού ύψους 515 εκ. ευρώ προχώρησε σήμερα το ΥΠΕΧΩΔΕ, μετά την πρόσφατη ευρωπαϊκή εμπλοκή που οδήγησε στην ακύρωση του έργου. Εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορούν να υποβάλλουν οι διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρίες έως τις 30 Ιανουαρίου 2009. 

Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί το 2007 αλλά μετά από ενστάσεις τεχνικών εταιρειών (J&P Άβαξ και ΓΕΚ-Τέρνα) στην ΕΕ, ακυρώθηκε και πλέον οι διαδικασίες ξεκινούν από την αρχή.  

Το υπουργείο υπεραμύνεται της επαναπροκήρυξης του διαγωνισμού επικαλούμενο λόγους υγιούς ανταγωνισμού και δημόσιου συμφέροντος και υποστηρίζει ότι οι καθυστερήσεις από την δημοπράτηση δεν θα υπερβούν τους τέσσερις μήνες.  

Τονίζει επίσης ότι οι εμπλοκές που σημειώθηκαν στο χρονοδιάγραμμα του έργου οφείλονται πρωτίστως στην γνωστή τακτική των εντάσεων των κατασκευαστικών εταιρειών και δευτερευόντως στις αντιδράσεις παραγόντων του Πειραιά να κατασκευαστεί ο τερματικός σταθμός «Ευαγγελίστρια».

Επαναλαμβάνει μάλιστα ότι τα ελληνικά δικαστήρια απέρριψαν όλες τις προσφυγές των υποψηφίων, εκτός από μία που έγινε δεκτή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  

Η «Ε.Ε άλλαξε προηγούμενη θετική για τον διαγωνισμό θέση της - και μάλιστα χωρίς νέα στοιχεία όπως εγγράφως ομολόγησε πρόσφατα - και υιοθέτησε ερμηνείες που περιορίζουν τον αριθμό των υποψηφίων κατασκευαστών περιορίζοντας έτσι τον ανταγωνισμό  και  οδηγώντας σε νομικό αδιέξοδο τις διαδικασίες» αναφέρει το ΥΠΕΧΩΔΕ.   

Η κατασκευή της Γραμμής 3 του Μετρό θα περιλαμβάνει υπόγεια σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και έξι σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).  

Συνολικά 6,5 χλμ σήραγγας της επέκτασης θα κατασκευασθούν με μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων (μετροπόντικας), ενώ το υπόλοιπο τμήμα στην αρχή και στο τέλος του έργου θα υλοποιηθεί με υπόγεια εκσκαφή.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

apofaseis

Το επιχειρείν φαίνεται ότι μπορεί να …περιμένει: Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας έχουν εγκλωβιστεί εκατοντάδες αποφάσεις υπαγωγής του αναπτυξιακού νόμου που ψήφισε η κυβέρνηση το 2016, με τα επίσημα νούμερα να κάνουν λόγο για τουλάχιστον 1.276 προτάσεις προϋπολογισμού άνω των 3,8 δισ. ευρώ που αναμένουν επιχειρήσεις, με υγιή χρηματοοικονομικά στοιχεία, στην πλειονότητά τους από τον τομέα του τουρισμού, αλλά και από άλλους κλάδους στο κομμάτι των τροφίμων και της βιομηχανίας.

petrelaio

Η μέση τιμή αναμένεται μεν να διαμορφωθεί στα 1,14 ευρώ το λίτρο, αλλά σε πολλές γειτονιές στα μεγάλα αστικά κέντρα (όπου κατοικεί το 80% του πληθυσμού) εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 1,17 ευρώ, ενώ για την ηπειρωτική Ελλάδα και τις απομακρυσμένες περιοχές θα υπερβεί το 1,20 και στα νησιά το 1,28 ή 1,30 ευρώ

18
tsakalotos_arthro

Οι Ευρωπαίοι διαμήνυσαν ότι η μείωση των συντάξεων πρέπει να περιλαμβάνεται, έστω και με «αστερίσκο» – Η κυβέρνηση σχεδιάζει να στείλει κείμενο που θα εκφράζει την πρόθεσή της να μην προχωρήσει στην περικοπή, ύστερα όμως από συνεννόηση με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς

7