Γ. Σουφλιάς: Σε δύο μήνες θα είναι έτοιμη η Εγνατία Οδός

«Παρανόμησε σε βάρος μου η Πολεοδομία» λέει ο κ.Σουφλιάς

Σε δύο μήνες προβλέπεται να ολοκληρωθεί το γιγαντιαίο έργο της Εγνατίας Οδού, συνολικού μήκους 670 χιλ. που θα διασχίζει οριζόντια τη Βόρεια Ελλάδα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου. Την εκτίμηση έκανε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς κατά την διάρκεια επίσκεψης που πραγματοποίησε την Πέμπτη στα εργοτάξια του έργου στην Ήπειρο, όπου και παρέδωσε στην κυκλοφορία το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρ

Σε δύο μήνες προβλέπεται να ολοκληρωθεί το γιγαντιαίο έργο της Εγνατίας Οδού, συνολικού μήκους 670 χιλ. που θα διασχίζει οριζόντια τη Βόρεια Ελλάδα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου. Την εκτίμηση έκανε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς κατά την διάρκεια επίσκεψης που πραγματοποίησε την Πέμπτη στα εργοτάξια του έργου στην Ήπειρο, όπου και παρέδωσε στην κυκλοφορία το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρωτία, το τμήμα  «Νεωχώρι-Ελευθεροχώρι» μήκους 9 χιλιομέτρων.   

Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, το συγκεκριμένο έργο οδοποίας ήταν από τα δυσκολότερα του νομού και με αυτό ολοκληρώνεται η Εγνατία Οδός στην Θεσπρωτία που θα έχει συνολικό μήκος 50 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον κόμβο των Σελλών. Υπολογίζεται ότι ο χρόνος του ταξιδιού μέχρι τα Ιωάννινα θα μειωθεί πλέον κατά 20 λεπτά και η απόσταση κατά 6 χιλιόμετρα.

Το συνολικό κόστος της Εγνατίας Οδού, περιλαμβανομένων και των κάθετων οδικών αξόνων, ανέρχεται σε 6,5 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 2,5 δις ευρώ είναι κοινοτική συγχρηματοδότηση.

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες και για την κατασκευή του νέο λιμένα Ηγουμενίτσας, που ήταν ο επόμενος σταθμός του κ. Σουφλιά. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 66,2 εκ. ευρώ υπολογίζεται να έχει ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2011.

Σήμερα κατασκευάζονται σημαντικά λιμενικά έργα όπως οι δύο θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries, δύο αποβατικοί σταθμοί συνολικής επιφάνειας περίπου 4.500 τ.μ. και προβλήτα 170 μέτρων, υδραυλικά έργα κ.α.

Ο κ. Σουφλιάς επισήμανε ότι οι μελέτες για την γ’ φάση των έργων θα ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2009, η χρηματοδότηση των οποίων έχει ήδη εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ. 

Από την  Δ΄ Προγραμματική Περίοδο θα χρηματοδοτηθεί επίσης και η αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Ηγουμενίτσα – Πρέβεζα, και Αμβρακιά –Άκτιο μήκους 50 χλμ και  με προϋπολογισμό 300 εκ. ευρώ που θα δημοπρατηθούν μέσα στο 2009.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

shopping_ar

Μέχρι σήμερα οι online πωλησεις δεν αποτελούσαν ούτε αποτελούν ακόμα το βασικό κανάλι λιανικής πώλησης τροφίμων, ποτών και άλλων ειδών μπακαλικής ή σούπερ -μάρκετ που προτιμούν οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Αλλωστε, είναι μια πραγματικότητα ότι ακόμη και στις πιό προηγμένες τεχνολογικά χώρες η συνήθεια της επίσκεψης στο σούπερ – μάρκετ είναι κάτι που δεν έχει αλλάξει με τον χρόνο.

family_ar

Ουραγός φαίνεται πως είναι η Ελλάδα σε ότι αφορά τις πολιτικές οι οποίες είναι φιλικές προς την οικογένεια, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της UNICEF. Συγκεκριμένα, από τον κατάλογο των 31 χωρών που συνέταξε η UNICEF με τις χώρες που προσφέρουν πολιτικές φιλικές προς την οικογένεια, η χώρα μας καταλαμβάνει την 30η και προτελευταία θέση.

crush_ar

Η μετεκλογική παγίδα που στήνει εδώ και καιρό η κυβέρνηση στον χώρο της οικονομίας μπορεί να εξελιχθεί σε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ανοίξει εκ νέου η συζήτηση για το μεταμνημονιακό καθεστώς της ελληνικής οικονομίας, με όρους αυτή τη φορά προσαρμοσμένους στις ανάγκες των αγορών.