Γ. Σουφλιάς: Σε δύο μήνες θα είναι έτοιμη η Εγνατία Οδός

«Παρανόμησε σε βάρος μου η Πολεοδομία» λέει ο κ.Σουφλιάς

Σε δύο μήνες προβλέπεται να ολοκληρωθεί το γιγαντιαίο έργο της Εγνατίας Οδού, συνολικού μήκους 670 χιλ. που θα διασχίζει οριζόντια τη Βόρεια Ελλάδα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου. Την εκτίμηση έκανε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς κατά την διάρκεια επίσκεψης που πραγματοποίησε την Πέμπτη στα εργοτάξια του έργου στην Ήπειρο, όπου και παρέδωσε στην κυκλοφορία το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρ

Σε δύο μήνες προβλέπεται να ολοκληρωθεί το γιγαντιαίο έργο της Εγνατίας Οδού, συνολικού μήκους 670 χιλ. που θα διασχίζει οριζόντια τη Βόρεια Ελλάδα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου. Την εκτίμηση έκανε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς κατά την διάρκεια επίσκεψης που πραγματοποίησε την Πέμπτη στα εργοτάξια του έργου στην Ήπειρο, όπου και παρέδωσε στην κυκλοφορία το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας Οδού στη Θεσπρωτία, το τμήμα  «Νεωχώρι-Ελευθεροχώρι» μήκους 9 χιλιομέτρων.   

Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά, το συγκεκριμένο έργο οδοποίας ήταν από τα δυσκολότερα του νομού και με αυτό ολοκληρώνεται η Εγνατία Οδός στην Θεσπρωτία που θα έχει συνολικό μήκος 50 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον κόμβο των Σελλών. Υπολογίζεται ότι ο χρόνος του ταξιδιού μέχρι τα Ιωάννινα θα μειωθεί πλέον κατά 20 λεπτά και η απόσταση κατά 6 χιλιόμετρα.

Το συνολικό κόστος της Εγνατίας Οδού, περιλαμβανομένων και των κάθετων οδικών αξόνων, ανέρχεται σε 6,5 δισ. ευρώ, από τα οποία τα 2,5 δις ευρώ είναι κοινοτική συγχρηματοδότηση.

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες και για την κατασκευή του νέο λιμένα Ηγουμενίτσας, που ήταν ο επόμενος σταθμός του κ. Σουφλιά. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 66,2 εκ. ευρώ υπολογίζεται να έχει ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2011.

Σήμερα κατασκευάζονται σημαντικά λιμενικά έργα όπως οι δύο θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries, δύο αποβατικοί σταθμοί συνολικής επιφάνειας περίπου 4.500 τ.μ. και προβλήτα 170 μέτρων, υδραυλικά έργα κ.α.

Ο κ. Σουφλιάς επισήμανε ότι οι μελέτες για την γ’ φάση των έργων θα ολοκληρωθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2009, η χρηματοδότηση των οποίων έχει ήδη εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ με προϋπολογισμό 90 εκατ. ευρώ. 

Από την  Δ΄ Προγραμματική Περίοδο θα χρηματοδοτηθεί επίσης και η αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Ηγουμενίτσα – Πρέβεζα, και Αμβρακιά –Άκτιο μήκους 50 χλμ και  με προϋπολογισμό 300 εκ. ευρώ που θα δημοπρατηθούν μέσα στο 2009.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

koutsolioutsou

Απορρίφθηκε η αίτηση της Folli Follie για υπαγωγή στο άρθρο 106α και αίρονται τα μέτρα προστασίας της εταιρείας – Το «Πρώτο Θέμα» αποκάλυψε ότι μήνες αφότου ξέσπασε η υπόθεση, η οικογένεια έβαλε πωλητήριο στη 40 μέτρων θαλαμηγό της σαν να μην τρέχει τίποτα

1
chrimatss

Ύστερα από την πτώση της τελευταίας περιόδου, η αγορά αντιδρά, αλλά οι δυνάμεις δεν επαρκούν για μια υπέρβαση πάνω από τις 680 μονάδες – που είναι και το όριο στο οποίο αλλάζει η πτωτική τάση

1
freno_eisprakseis

Αύξηση, μεν, με χαμηλότερους ρυθμούς δε, σε σύγκριση με όλο το προηγούμενο διάστημα σημείωσαν οι τουριστικές εισπράξεις τον πιο «θερμό» μήνα του ελληνικού καλοκαιριού, φθάνοντας συνολικά τα 3,6 δισ. ευρώ.

sallas_michalis

Αναπτύχθηκε (για τα ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα) μία λανθασμένη και τιμωρητική αντίληψη, που όπως φάνηκε εκ των υστέρων, δεν την είχαν μόνον οι ξένοι αλλά και η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία όχι απλώς την ανέχθηκε αλλά και την υποστήριξε. Αν από τότε είχαν γίνει οι σωστοί χειρισμοί αλλά και αργότερα, αν η ΤτΕ είχε στηρίξει λύσεις αποτελεσματικές, το τοπίο σίγουρα θα ήταν σήμερα διαφορετικό, γράφει ο τραπεζίτης Μιχάλης Σάλλας

1
Mtx-German-1000

Τη στιγμή που αρκετές πόλεις στη Γερμανία είναι έτοιμες να απαγορεύσουν την κυκλοφορία σε παλιά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (Euro5 και παλαιότερα) οι επιτήδειοι έμποροι σε όλα τα Βαλκάνια σπεύδουν να τα αποκτήσουν έναντι πινακίου φακής για να πουλήσουν στις χώρες τους σε πολύ υψηλότερες τιμές.