LIVE

Κορωνοϊός

Χωρίς διόδια η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης

kymis_avenue

«Δεν θα μπουν διόδια στη Λεωφόρο Κύμης» δεσμεύτηκε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιώργου Κουμουτσάκου - Το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης κατά 3,6 χιλιόμετρα (800 μέτρα σήραγγα) προϋπολογισμού €800 εκατ. θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2021

Το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης τέθηκε σήμερα στη Βουλή -κατά τη διάρκεια της συζήτησης επίκαιρων ερωτήσεων- από τον βουλευτή της ΝΔ Γιώργο Κουμουτσάκο με τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή να δεσμεύεται ότι το έργο της επέκτασης θα υλοποιηθεί και δεν θα μπουν διόδια.

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Β1 του Βόρειου Τομέα Αθηνών Γιώργου Κουμουτσάκου, όσον αφορά στα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την πορεία του έργου της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής τόνισε ότι το έργο θα γίνει καθώς έχει προγραμματιστεί η δημοπρασία του εντός του έτους.

Στην δευτερολογία του, ο Γιώργος Κουμουτσάκος έθεσε το θέμα των διοδίων για το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης και ζήτησε από τον Κώστα Καραμανλή να διευκρινήσει αν θα μπουν διόδια στο έργο αυτό καθώς είναι δημόσιου χαρακτήρα. Στην απάντησή του, ο Κώστας Καραμανλής δεσμεύτηκε ότι δεν θα μπουν διόδια στην Λεωφόρο Κύμης.

Ο βουλευτής της ΝΔ σημείωσε πως το ζήτημα της βελτίωσης των κυκλοφοριακών συνθηκών της περιοχής του Βορείου Τομέα συνδέεται άμεσα με την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, τη βελτίωση της ποιότητας της ατμόσφαιρας, την μείωση των χροναποστάσεων μεταξύ των προορισμών αλλά και του κόστους μεταφοράς των αγαθών.

Ο Γιώργος Κουμουτσάκος ανέφερε ότι το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης -συνολικού μήκους 3,6 χλμ., εκ των οποίων 800μ αφορούν σε σήραγγα με διάτρηση και άλλα 800μ αφορούν σε τμήμα εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover), έχει χαρακτηριστεί εθνικής σημασίας. Η αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής ανήκει στο υπουργείο Υποδομών και το κόστος επένδυσης ανέρχεται σε €350 εκατ, χωρίς τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, ενώ υπάρχουν εγκεκριμένες μελέτες και περιβαλλοντικοί όροι. Επιπρόσθετα, το έργο περιλαμβάνεται και στο αναθεωρημένο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών της Χώρας.

Το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης κρίνεται απολύτως ώριμο, ολοκληρώνει μια συνολική παρέμβαση που έχει σταματήσει στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου της Λυκόβρυσης και η υλοποίησή του θα «ανακουφίσει» κυκλοφοριακά το σύστημα μεταφορών του βόρειου τομέα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (2)

w

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΙΕ ΚΟΥΛΗ

Ασχολείστε με ανούσια εργα!

Η προέκταση προς τη Βούλα της περιφερειακής υμηττού και το τούνελ απο αργυρούπολη προς μεσογεια είναι η προτεραιότητα.

Giannis D.

Αγαπητέ φίλε , Αν υπήρχαν συγκεκριμένες πολιτικές για ένα σύγχρονο - ανεπτυγμένο περιφερειακό κράτος, δεν θα υπήρχε ανάγκη για καμιά επέκταση της Λεωφ. Κύμης, αλλά ούτε και η "διάτρηση" του Υμηττού.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης