Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Ελίας Καζάν για τη νύχτα που πέρασε με την Μέριλιν: «Δεν είναι και η σεξοβόμβα που διαφημίζουν!»
Ελίας Καζάν για τη νύχτα που πέρασε με την Μέριλιν: «Δεν είναι και η σεξοβόμβα που διαφημίζουν!»
Σε επιστολές του, ο δημιουργός των ταινιών «Λεωφορείον ο πόθος», «Το λιμάνι της αγωνίας», «Ανατολικά της Εδέμ» και «Αμέρικα, Αμέρικα», εξομολογείται στην γυναίκα του ότι πέρασε μία βραδιά με τη θρυλική σεξοβόμβα, γράφει τις εντυπώσεις του για εκείνη, και συμβουλεύει τον Μάρλον Μπράντο...να χάσει βάρος
Τριακόσιες προσωπικές επιστολές του Ελίας Καζάν συγκεντρώθηκαν στο νέο βιβλίο του εκδοτικού οίκου Νοπφ, με τίτλο «The Selected Letters of Elia Kazan», επιστολές στις οποίες ο ελληνικής καταγωγής Αμερικανός σκηνοθέτης έγραφε για θρυλικά ονόματα του Χόλιγουντ, όπως είναι ο Μάρλον Μπράντο, ο Γουόρεν Μπίτι, ο Τζέιμς Ντιν και η «αιώνια» σεξοβόμβα, Μέριλιν Μονρόε.
Στις επιστολές του, ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης, γράφει παθιασμένα -χωρίς να φιλτράρει τη σκέψη του- και με «ωμή» ειλικρίνεια. Απόδειξη, το γράμμα που έστειλε στην πρώτη του σύζυγο, Μόλι, με το οποίο της εξομολογείται την απιστία του με την Μέριλιν Μονρόε. «Συγγνώμη που πήγα μαζί της και σε πλήγωσα. Δεν ντρέπομαι που με
έλκυσε, αλλά δεν είναι και η σεξοβόμβα που διαφημίζουν» έγραψε ο Ελίας Καζάν στην σύζυγό του και συμπλήρωσε για τη νύχτα που πέρασε με την θρυλική ξανθιά :«Δεν ήταν απειλή για τη σχέση μας διότι ξέρεις πόσο σε αγαπάω». Στην συνέχεια αναφέρει ότι η Μέριλι τον είχε «ζαλίσει» περιγράφοντας του τη σκληρή κακοποίηση που είχε υποστεί από τον σύζυγό της, Τζο Ντι Μάτζιο, όταν είχε γυρίσει την εμβληματική σκηνή με το λευκό φόρεμα στην ταινία «Εφτά χρόνια φαγούρα». Ωστόσο παραδέχτηκε ότι είναι δύσκολο να μην συγκινηθεί κανείς από εκείνη γιατί -όπως έγραψε- η Μέριλιν «Ηταν ταλαντούχα, αστεία, αβοήθητη, ευάλωτη...».
Αίσθηση προκαλούν και οι επιστολές που έστελνε στον Μάρλον Μπράντο, τον πρωταγωνιστή του στις ταινίες «Λεωφορείον ο Πόθος» και «Το λιμάνι της αγωνίας» που ανέδειξε και καθιέρωσε στην βιομηχανία του κινηματογράφου. Με την ερμηνεία του στο «Λεωφορείον ο Πόθος», ο 27χρονος τότε Μπράντο, κέρδισε την πρώτη υποψηφιότητα για Όσκαρ και τρία χρόνια αργότερα στο «Λιμάνι της αγωνίας» κατέκτησε το πρώτο του χρυσό αγαλματίδιο. Απευθυνόμενος στον χολιγουντιανό σταρ, ο Καζάν γράφει σχετικά με την απόφαση του να μην δώσει τελικά στον Φρακ Σινάτρα τον πρωταγωνιστικό ρόλο του «Λιμανιού» αλλά σε εκείνον: «Λυπάμαι πολύ που θα πρέπει να πληγωθεί ο Φρανκ και η καριέρα του» αναφέρει και συνεχίζει «Δεν θα ήταν όμως πιο ήπιο το χτύπημα αν ο ίδιος ο Φρανκ ανακοίνωνε ότι τελικά δεν μπορεί να πάρει τον ρόλο λόγω βεβαρημένης ατζέντας;». Ακόμα και την εποχή που ο Μπράντο είχε γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σταρ του Χόλιγουντ, ο Καζάν δεν σταμάτησε να τον συμβουλεύει. Σε μία επιστολή του -το 1967- ο σπουδαίος σκηνοθέτης μεταφέρει στον 43χρονο Μπράντο-που είχε πάρει κιλά- την δυσαρέσκεια των στούντιο της Warner Bros. «Τα αφεντικά στα στούντιο θεωρούν ότι έχεις βαρύνει πολύ...Δεν ξέρω αν θέλεις να επιστρέψεις εκεί που ήσουν, σε επίπεδο βάρους.Ξέρω ότι είναι δύσκολο μετά τα 40!».
Στις επιστολές του, ο δύο φορές βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης, γράφει παθιασμένα -χωρίς να φιλτράρει τη σκέψη του- και με «ωμή» ειλικρίνεια. Απόδειξη, το γράμμα που έστειλε στην πρώτη του σύζυγο, Μόλι, με το οποίο της εξομολογείται την απιστία του με την Μέριλιν Μονρόε. «Συγγνώμη που πήγα μαζί της και σε πλήγωσα. Δεν ντρέπομαι που με
έλκυσε, αλλά δεν είναι και η σεξοβόμβα που διαφημίζουν» έγραψε ο Ελίας Καζάν στην σύζυγό του και συμπλήρωσε για τη νύχτα που πέρασε με την θρυλική ξανθιά :«Δεν ήταν απειλή για τη σχέση μας διότι ξέρεις πόσο σε αγαπάω». Στην συνέχεια αναφέρει ότι η Μέριλι τον είχε «ζαλίσει» περιγράφοντας του τη σκληρή κακοποίηση που είχε υποστεί από τον σύζυγό της, Τζο Ντι Μάτζιο, όταν είχε γυρίσει την εμβληματική σκηνή με το λευκό φόρεμα στην ταινία «Εφτά χρόνια φαγούρα». Ωστόσο παραδέχτηκε ότι είναι δύσκολο να μην συγκινηθεί κανείς από εκείνη γιατί -όπως έγραψε- η Μέριλιν «Ηταν ταλαντούχα, αστεία, αβοήθητη, ευάλωτη...».
Αίσθηση προκαλούν και οι επιστολές που έστελνε στον Μάρλον Μπράντο, τον πρωταγωνιστή του στις ταινίες «Λεωφορείον ο Πόθος» και «Το λιμάνι της αγωνίας» που ανέδειξε και καθιέρωσε στην βιομηχανία του κινηματογράφου. Με την ερμηνεία του στο «Λεωφορείον ο Πόθος», ο 27χρονος τότε Μπράντο, κέρδισε την πρώτη υποψηφιότητα για Όσκαρ και τρία χρόνια αργότερα στο «Λιμάνι της αγωνίας» κατέκτησε το πρώτο του χρυσό αγαλματίδιο. Απευθυνόμενος στον χολιγουντιανό σταρ, ο Καζάν γράφει σχετικά με την απόφαση του να μην δώσει τελικά στον Φρακ Σινάτρα τον πρωταγωνιστικό ρόλο του «Λιμανιού» αλλά σε εκείνον: «Λυπάμαι πολύ που θα πρέπει να πληγωθεί ο Φρανκ και η καριέρα του» αναφέρει και συνεχίζει «Δεν θα ήταν όμως πιο ήπιο το χτύπημα αν ο ίδιος ο Φρανκ ανακοίνωνε ότι τελικά δεν μπορεί να πάρει τον ρόλο λόγω βεβαρημένης ατζέντας;». Ακόμα και την εποχή που ο Μπράντο είχε γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σταρ του Χόλιγουντ, ο Καζάν δεν σταμάτησε να τον συμβουλεύει. Σε μία επιστολή του -το 1967- ο σπουδαίος σκηνοθέτης μεταφέρει στον 43χρονο Μπράντο-που είχε πάρει κιλά- την δυσαρέσκεια των στούντιο της Warner Bros. «Τα αφεντικά στα στούντιο θεωρούν ότι έχεις βαρύνει πολύ...Δεν ξέρω αν θέλεις να επιστρέψεις εκεί που ήσουν, σε επίπεδο βάρους.Ξέρω ότι είναι δύσκολο μετά τα 40!».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα