Η Μόνικα Μπελούτσι θα παίξει στο Ηρώδειο την Μαρία Κάλλας - Ο έρωτας και τα αδημοσίευτα γράμματα με τον Ωνάση

belucci_monica

Η Μόνικα Μπελούτσι ήρθε για μια παράσταση στο Ηρώδειο η οποία βασίζεται σε γράμματα και αδημοσίευτα κείμενα της Μαρίας Κάλλας. Το «Πρώτο Θέμα» βρέθηκε στη συνέντευξη τύπου στο καφέ Athénée και καταγράφει όσα είδε και έζησε από κοντά, στην πρώτη σειρά - Φωτογραφικό υλικό από τον Σταύρο Χαμπάκη και τον Θωμά Δασκαλάκη

Μόνο η ταραχή των φωτογράφων και των δημοσιογράφων στο άκουσμα ότι η Μόνικα πλησιάζει ήταν ενδεικτική της σπουδαίας αύρας που έχει δημιουργήσει χρόνια τώρα η διάσημη ηθοποιός.

Ο κόσμος έξω από το καφέ Athénée είχε συγκεντρωθεί περιμένοντας την άφιξη της Μόνικα Μπελούτσι, η οποία είναι από κοντά παραπάνω από όσα κανείς μπορεί να περιμένει: αισθαντική, τρυφερή, ευφυής και με μια προσωπικότητα που μπορεί επάξια να διεκδικήσει τις δάφνες από τη μεγάλη ντίβα την οποία ερμηνεύει. Κατέφθασε ντυμένη στα μαύρα με ένα απλό απέριττο πουκάμισο που υπερτόνιζε ακόμα περισσότερο την έντονη ομορφιά.

Για πρώτη φορά, η Ιταλίδα ηθοποιός αποφασίζει, να ανεβεί στο Ηρώδειο, όπως πολλά χρόνια πριν η Μαρία Κάλλας, υπό τη σκηνοθετική μπαγκέτα του Τομ Βολφ, μια μετάκληση που εξασφάλισε για το ελληνικό κοινό ο πολιτιστικός οργανισμός «Λυκόφως» του Γιώργου Λυκιαρδόπουλου.

Η παράσταση που βασίζεται στα αδημοσίευτα γράμματα και κείμενα της Κάλλας με τον τίτλο «Maria Callas: Lettres & Mémoires» («Μαρία Κάλλας: Επιστολές και Αναμνήσεις» και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη) έκανε πρεμιέρα τον Νοέμβριο του 2019 στο θέατρο Marigny στο Παρίσι και ολοκλήρωσε τις παραστάσεις της την περασμένη άνοιξη με απόλυτη επιτυχία και ύστερα, μάλιστα, από την περσινή αναβολή επιστρέφει στην Ελλάδα.

Φέρνοντας στο φως κρυφές και άγνωστες πτυχές της Μαρίας Κάλλας, η Μόνικα Μπελούτσι θα διατρέξει ουσιαστικά όλη τη ζωή και την καριέρα της μεγάλης ντίβας, από τα πρώτα της χρόνια στη Νέα Υόρκη, ως τα πολεμικά χρόνια στην Αθήνα και από τις μεγάλες τις επιτυχημένες εμφανίσεις και μια ένδοξη καριέρα στον καταστροφικό έρωτα για τον Αριστοτέλη Ωνάση, όπου εστιάζει η συγκεκριμένη παράσταση μέσα από τα γεμάτα πάθος γράμματα που του έγραφε.
bellucci__1_
Φωτό: Σταύρος Χαμπάκης
bellucci__2_
Φωτό: Θωμάς Δασκαλάκης
Η αγάπη της Μόνικα για την Ελλάδα

Πάντως αντίστοιχο έρωτα φαίνεται να τρέφει η Μόνικα για την Ελλάδα καθώς ξεκινώντας τη συνέντευξη τύπου υποστήριξε πως χαίρεται ειλικρινά πολύ που είναι εδώ.

«Την αγαπώ πολύ την Ελλάδα. Έρχομαι κάθε χρόνο. Και χαίρομαι πολύ που θα ζήσω στο Ηρώδειο τρία πολύ έντονα βράδια. Είναι και για μένα μια καινούργια εμπορία. 'Όταν μου πρότεινε τον ρόλο ο Γουλφ με κυρίευσε τρόμος γιατί ήταν βαριά η ευθύνη αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ. Διατρέχοντας τα γράμματα της Κάλλας, διαπίστωσα πόσο τρωτή και γεμάτη αισθήματα ήταν και γι αυτό είχα την αίσθηση ότι μπορώ να ταυτιστώ με αυτή της την ευαισθησία και έτσι δέχτηκα».

Την εμφάνιση της Μόνικα στη σκηνή θα συνοδεύει η Καμεράτα με 25 μουσικούς με μια ειδική σύνθεση υπό την καθοδήγηση του Γιώργου Πέτρου και μάλιστα με το πραγματικό πιάνο της Μαρίας Κάλλας, το οποίο δάνεισε το Ίδρυμα Ωνάση ειδικά για την περίσταση-και για τον λόγο αυτό τόσο ο παραγωγός Γιώργος Λυκιαρδόπουλος όσο και οι υπόλοιποι συντελεστές απηύθυναν ιδιαίτερες ευχαριστίες.

Η ιδέα ήταν το κοινό να μπορέσει να νιώσει αυτή τη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιουργούσε η προσωπικότητα και η μουσική της Καλλάς «γι αυτό δημιουργήσαμε και αυτή τη σύνθεση κειμένου και μουσικής» μας λέει ο ειδικός στη μεγάλη Ντίβα, και λόγω του ντοκιμαντέρ που είχαμε την τύχη να δούμε και στην Ελλάδα, Τομ Γουλφ.
bellucci__3_
Φωτό: Θωμάς Δασκαλάκης
bellucci__4_
Φωτό: Σταύρος Χαμπάκης
Μιλώντας πάντως για την Κάλλας η Μόνικα Μπελούτσι δεν μπορούσε να κρύψει τη συγκίνησή της:

«Πολλοί υποστηρίζουν ότι η Κάλλας είχε μια τραγική ζωή. Εγώ πιστεύω ότι είχε μια γενναία ζωή. Είχε το κουράγιο να ζει μια ζωή γεμάτη από έντονα συναισθήματα και να ακολουθήσει την καρδιά της. Λίγε γυναίκες το κάνουν. Ήταν μια Ντίβα που ζούσε σε πολλές χώρες, ταξίδευε παντού αλλά ένιωθε ξένη. Σε αυτό το σημείο μπορώ να ταυτιστώ μαζί της. Πάλευε για την ελευθερία. Χώρισε σε μια εποχή που απαγορευόταν στην Ιταλία. Ήταν μια σύγχρονη γυναίκα που μας εμπνέει. Για αυτό συζητάμε όλοι μαζί εδώ σήμερα. Λέμε ότι εμπνεόταν από τη μουσική και η μουσική την κατηύθυνε, εγω πάντως εμπνεύστηκα τα μάλα από τα γράμματά της», υποστήριξε η Μπελούτσι για να τονίσει πόσα κοινά βρήκε να τη συνδέουν και λόγω μεσογειακού, παθιασμένου χαρακτήρα με την Κάλλας.

«Σίγουρα πήρα ρίσκο ερμηνεύοντας την Κάλλας και αυτή η διαδικασία μου άρεσε πάρα πολύ. Πιστεύω ότι θυσίασε όλη της τη νεότητα για χάρη της καριέρας της και όταν γνώρισε τον Ωνάση ήρθε ξανά σε επαφή με αυτή τη χαμένη της, αισθαντική πλευρά, αυτό είναι που της ξύπνησε ο Έλληνας Ωνάσης. Πιστεύω, ωστόσο, ότι το βαθύ της τραύμα δεν ήταν μόνο ο έρωτας της με τον Ωνάση αλλά το γεγονός ότι δεν έκανε παιδιά. Τραυματική ήταν επίσης η σχέση με τη μητέρα της».

Όσο για το μάθημα που άντλησε από αυτή τη μύχια ενασχόληση της με την Κάλλας;

«Φυσικά και έμαθα πολλά από αυτή τη γυναίκα αφού όπως είπε και ο Τομ ουσιαστικά περιγράφουμε τη ζωή της μέσα από αυτή τη παράσταση προσπαθώντας να βρούμε τη δύσκολη αναλογία, σεβόμενοι πάντα τον τρόπο που χειρίστηκε τη μελαγχολία της με μεγάλη αξιοπρέπεια. Πραγματικά με συγκίνησε η στάση της αυτή. Και φυσικά έμαθα πολλά από το γεγονός ότι η Κάλλας ήταν τόσο ακριβής και αφοσιωμένη στην δουλειά της σε σημείο θυσιαστικό-αυτό με συνέτριψε. Βέβαια αυτό ήταν παραπάνω βάρος για μένα γιατί όχι μόνο έπρεπε να αναμετρηθώ με την Κάλλας αλλά και σε διαφορετικές γλώσσες. Αυτό όμως με έκανε καλύτερη-και καλύτερη ηθοποιό».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης