Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η νέα πρόκληση του Ολιβιέρο Τοσκάνι
Η νέα πρόκληση του Ολιβιέρο Τοσκάνι
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Ιταλία ένα διαφημιστικό ημερολόγιο με φωτογραφίες γυναικείων γεννητικών οργάνων, το οποίο φέρει την υπογραφή του Ιταλού φωτογράφου Ολιβιέρο Τοσκάνι, του λεγόμενου και «βασιλιά της πρόκλησης».
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Ιταλία ένα διαφημιστικό
ημερολόγιο με φωτογραφίες γυναικείων γεννητικών οργάνων, το οποίο φέρει την
υπογραφή του Ιταλού φωτογράφου Ολιβιέρο Τοσκάνι, του λεγόμενου και «βασιλιά
της πρόκλησης». Οι φεμινίστριες έχουν ήδη αρχίσει εκστρατεία, για να
εμποδίσουν την κυκλοφορία του.
Για κάθε μήνα υπάρχει και μια διαφορετική φωτογραφία, με την εναλλαγή ξανθών, μελαχρινών ή ξυρισμένων γυναικείων γεννητικών οργάνων σε γκρο πλαν.
«Θα ήθελα να αφαιρέσω το γκλάμουρ από τις παραδοσιακές φωτογραφίες μόδας, όπου οι γυναίκες περπατούν χαζεύοντας με τακούνια στιλέτο, προβάλλοντας τα πολύ έντονα κόκκινα χείλη τους (...) και όπου φαίνονται τα πάντα, εκτός από το τρίγωνο του γυναικείου γεννητικού οργάνου, που είναι η πραγματική πηγή της γοητείας» εξηγεί στο Γαλλικό Πρακτορείο ο φωτογράφος.
Ο Ολιβιέρο Τοσκάνι είναι γνωστός για τις σοκαριστικές διαφημιστικές του εκστρατείες, κυρίως για τον όμιλο Benetton, τη δεκαετία του '90.
Αυτήν τη φορά προωθεί μέσω των φωτογραφιών αυτών την εικόνα του συνεταιρισμού της Τοσκάνης Vera Pelle, ενός ομίλου βυρσοδεψών, που χρησιμοποιεί φυσικές χρωστικές από φυτά. Για τον Τοσκάνι, οι φωτογραφίες αυτές αποτελούν ένα σύμβολο της φυσικής ομορφιάς.
Ωστόσο, οργάνωση φεμινιστριών έχει αντίθετη άποψη και ξεσηκώθηκε ήδη κατά της διαφημιστικής αυτής εκστρατείας, χαρακτηρίζοντάς την «αντίθετη με την ηθική».
Για κάθε μήνα υπάρχει και μια διαφορετική φωτογραφία, με την εναλλαγή ξανθών, μελαχρινών ή ξυρισμένων γυναικείων γεννητικών οργάνων σε γκρο πλαν.
«Θα ήθελα να αφαιρέσω το γκλάμουρ από τις παραδοσιακές φωτογραφίες μόδας, όπου οι γυναίκες περπατούν χαζεύοντας με τακούνια στιλέτο, προβάλλοντας τα πολύ έντονα κόκκινα χείλη τους (...) και όπου φαίνονται τα πάντα, εκτός από το τρίγωνο του γυναικείου γεννητικού οργάνου, που είναι η πραγματική πηγή της γοητείας» εξηγεί στο Γαλλικό Πρακτορείο ο φωτογράφος.
Ο Ολιβιέρο Τοσκάνι είναι γνωστός για τις σοκαριστικές διαφημιστικές του εκστρατείες, κυρίως για τον όμιλο Benetton, τη δεκαετία του '90.
Αυτήν τη φορά προωθεί μέσω των φωτογραφιών αυτών την εικόνα του συνεταιρισμού της Τοσκάνης Vera Pelle, ενός ομίλου βυρσοδεψών, που χρησιμοποιεί φυσικές χρωστικές από φυτά. Για τον Τοσκάνι, οι φωτογραφίες αυτές αποτελούν ένα σύμβολο της φυσικής ομορφιάς.
Ωστόσο, οργάνωση φεμινιστριών έχει αντίθετη άποψη και ξεσηκώθηκε ήδη κατά της διαφημιστικής αυτής εκστρατείας, χαρακτηρίζοντάς την «αντίθετη με την ηθική».
Το ημερολόγιο, το οποίο κυκλοφορεί σε 76.000 αντίτυπα, θα διανεμηθεί μαζί με την ιταλική έκδοση του περιοδικού Rolling Stone.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα