«Γράφουμε» πάνω από 1.000 km με το Honda CR-Z

Η Honda έβαλε το πρώτο υβριδικό της γκολ στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Το CR-Z αρέσει και πουλάει τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη! To CR-Z ενσαρκώνει αυτή την αναγέννηση μετά το θρυλικό CR-X, από το οποίο μάλιστα οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν και το CR-Z. Τεχνολογικά, όμως..

Η Honda έβαλε το πρώτο υβριδικό της γκολ στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων. Το CR-Z αρέσει και πουλάει τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη! To CR-Z ενσαρκώνει αυτή την αναγέννηση μετά το θρυλικό CR-X, από το οποίο μάλιστα οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν και το CR-Z.
Τεχνολογικά, όμως, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά: μιλάμε για ένα υβριδικό σπορ αυτοκίνητο που διαθέτει έναν κινητήρα 1,5 lt απόδοσης 114 PS, που κινεί το Jazz στην Ιαπωνία, αλλά και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 10 KW, δηλαδή 14 PS. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι στους 124 PS, κι αυτό γιατί οι δύο ιπποδυνάμεις δεν αθροίζονται, αλλά συνδυάζονται λόγω της διαφοράς τους στη μέγιστη τιμή των στροφών.

Η μεγάλη καινοτομία στο CR-Z είναι φυσικά το σύστημα επιλογής προγράμματος λειτουργίας (3-Mode Drive System). Επιλέγοντας το πρόγραμμα που επιθυμεί ο οδηγός (Sport, Econ ή Normal), το σύστημα προσαρμόζει την απόκριση του κινητήρα, την αίσθηση του τιμονιού, τη λειτουργία του κλιματιστικού και τη βοήθεια που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας. Στις λειτουργίες Econ και Normal ο πίνακας οργάνων έχει μπλε χρώμα, ενώ γίνεται πράσινος όταν το αυτοκίνητο οδηγείται οικονομικά. Στη λειτουργία Sport ο πίνακας οργάνων φωτίζεται με κόκκινο χρώμα! Επιπρόσθετα, το CR-Z είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ECΟ Assist, το οποίο ενθαρρύνει τον οδηγό να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου (υπάρχει και στο Insight).

Στον δρόμο...
...το CR-Zείναι άκρως οδηγοκεντρικό! «Πατάει» υπέροχα, στρίβει εκπληκτικά, ενώ όταν χρειάζεσαι λίγο δύναμη παραπάνω, δεν θα σου το αρνηθεί (σε λογικά βέβαια πλαίσια), με τον ηλεκτροκινητήρα να δίνει την παραπάνω ροπή στον βενζινοκινητήρα. Αναμφίβολα αυτό που καταλαβαίνεις στον δρόμο είναι ότι οι 124 PS δεν είναι και λίγοι. Τώρα, σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της νέας δοκιμής μας έπεσε κάτω από τα 6 lt/100 km (5 lt/100 km δίνει η Honda), διευκρινίζοντας όμως πως το δεξί μας πόδι ήταν ιδιαίτερα βαρύ με το CR-Z. Και πώς να μην ήταν, αφού μιλάμε για ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, με το οποίο χαρήκαμε την οδήγηση! H τιμή του ξεκινάει από τα 23.370 ευρώ.







Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr