Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Δείτε το ισχυρότερο Audi R8 παραγωγής!
Δείτε το ισχυρότερο Audi R8 παραγωγής!
Η Audi αποκάλυψε το ισχυρότερο και ταχύτερο R8 όλων των εποχών το οποίο ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT. Εξοπλίζεται με τον V10 κινητήρα των 5,2 lt που αποδίδει 560 PS (35 PS περισσότερους από το «απλό» V10) αλλά χάρη στην εξοικονόμηση βάρους στο αμάξωμα επιτυγχάνονται καλύτερες επιδόσεις.
- Η έκδοση GT είναι ισχυρότερη κατά 35 PS και ελαφρύτερη κατά 100 kg
- Για την ακρίβεια ο V10 κινητήρας αποδίδει 560 PS και έχει τα 0-100 σε 3,6 sec!
- Η τελική φτάνει τα 320 km/h, φρένα-άγκυρες με κεραμικά δισκόφρενα
- Θα παραχθεί σε μόλις 333 μονάδες και το καθένα κοστίζει 193.000 ευρώ.
Η Audi αποκάλυψε το ισχυρότερο και ταχύτερο R8 όλων των εποχών το οποίο ξεχωρίζει από τα διακριτικά GT. Εξοπλίζεται με τον V10 κινητήρα των 5,2 lt που αποδίδει 560 PS (35 PS περισσότερους από το «απλό» V10) αλλά χάρη στην εξοικονόμηση βάρους στο αμάξωμα επιτυγχάνονται καλύτερες επιδόσεις. Συγκεκριμένα, το αμάξωμα της νορμάλ έκδοσης R8 5.2 FSI ζυγίζει 100 kg περισσότερα από το ελαφρύτερο του R8 GT όπου το βάρος μειώνεται στα 1.525 kg με την αντικατάσταση εξαρτημάτων από άλλα ελαφρύτερα.
Ποιο το αποτέλεσμα; Τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 3,6 sec ενώ η τελική ταχύτητα μπορεί να αγγίξει τα 320 km/h… και όποιος αντέξει! Η κίνηση μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του εξατάχυτου κιβωτίου R tronic με κατανομή υπό κανονικές συνθήκες 15/85 εμπρός/πίσω. Στην ανάρτηση έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις με το αμάξωμα να βρίσκεται ακόμη 10 mm πιο χαμηλά στο έδαφος από την νορμάλ έκδοση του.
Επίσης, ειδικά στο GT υπάρχει ειδική διαχείριση του ESP πιέζοντας το διακόπτη Sport για μεγαλύτερη δόση υπερστροφής στις στροφές.
Τα φρένα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους 380 mm εμπρός και 356 mm πίσω ενώ «στολίζονται» με κόκκινες αλουμινένιες δαγκάνες. Τα λάστιχα είναι εξίσου… θηριωδών διαστάσεων καθώς οι εμπρός τροχοί «φορούν» νούμερο 235/35 ενώ οι πίσω 295/30 για… ατελείωτες μπούκες. Το καλύτερο σας το αφήσαμε για το τέλος αφού το R8 GT θα κυκλοφορήσει στο συλλεκτικό σύνολο των μόλις 333 μονάδων ενώ στην Γερμανία η τιμή πώλησης ξεκινά από 193.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα