Η Mercedes-AMG EQR δείχνει σαν ηλεκτρικό “Hyper Wagon”
Η Tesla άλλαξε αναμφίβολα τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια Mercedes-AMG με μεγάλο καπό και V8 κινητήρα δεν φαίνεται τόσο συναρπαστική σήμερα όσο το νέο λογισμικό P100D.
Η EQC, το πρώτο EV που παρουσίασαν δεν είναι αργή. Αποδίδει 408 ίππους και επιταχύνει εντυπωσιακά. Γνωρίζουμε επίσης πως σύντομα 470 άλογα εγκαθίστανται στο EQS concept. Αρκεί όμως αυτό; Ο κινητήρας του SRT στο Charger είναι αρκετός, αλλά όπως φαίνεται οι άνθρωποι εξακολουθούν να αγοράζουν τα Hellcats.
Η ακατέργαστη ιπποδύναμη και η καθαρή επιτάχυνση καθορίζουν ακόμη την αμερικανική αγορά, που εδώ που τα λέμε είναι η πιο σημαντική για τη Mercedes-Benz. Σήμερα λοιπόν ασχολούμαστε με μια ανεξάρτητη μελέτη που στοχεύει στην επίτευξη αυτού του σκοπού.
Ο Καναδός ανεξάρτητος σχεδιαστής Emre Husmen δημιούργησε την Mercedes-AMG EQR. Υποτίθεται ότι είναι ένα είδος ναυαρχίδας “hyper wagon” με θεωρητική απόδοση 1.200 ίππων. Προφανώς, μόνο μερικές τρελές εταιρείες (όπως η Rimac) είναι πρόθυμες να δοκιμάσουν να παρουσιάσουν κάτι τέτοιο. Δεν είναι ακριβώς ο τρόπος της Mercedes, αλλά η AMG είναι υπεύθυνη για την υπέρογκη ισχύ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr