Ο Λιούις Χάμιλτον μιλάει αποκλειστικά στο "Πρώτο Θέμα"
Ο Λιούις Χάμιλτον μιλάει αποκλειστικά στο "Πρώτο Θέμα"
Ο Λιούις Χάμιλτον είναι αποφασισμένος να μην επιτρέψει στην απογοήτευση που νιώθει για την απώλεια του τίτλου να δώσει σκούρες αποχρώσεις στις φετινές του αναμνήσεις... Αυτό εξομολογείται, μεταξύ άλλων στο «Πρώτο Θέμα» και στο «Car+Speed»!
Ο Λιούις Χάμιλτον είναι αποφασισμένος να μην επιτρέψει στην απογοήτευση που νιώθει για την απώλεια του τίτλου να δώσει σκούρες αποχρώσεις στις φετινές του αναμνήσεις.
Ο Βρετανός τερμάτισε 4ος στη βαθμολογία, μόλις 16 βαθμούς πίσω από τον πρωταθλητή: «Μου έρχεται τρέλα όταν σκέφτομαι πώς κρίθηκε ο τίτλος. Τον διεκδικούσαμε τέσσερις οδηγοί μέχρι τον τελευταίο αγώ-να. Αυτό είναι σπουδαίο για την F1. Είμαι απογοητευμένος που δεν πήρα τον τίτλο, αλλά ευχαριστημένος από το πόσο καλά οδήγησα.
Εκανα κάποιους σπουδαίους αγώνες και σίγουρα είμαι καλύτερος οδηγός απ’ ό,τι πριν από 12 μήνες».
Ο Χάμιλτον φέτος πήρε 3 νίκες σε Τουρκία, Καναδά και Βέλγιο, όμως η χρονιά είχε σημαντικές διαφοροποιήσεις γι’ αυτόν. Ταξίδεψε στους περισσότερους αγώνες μόνος του, ενώ δεν είχε μάνατζερ μετά τη ρήξη στις σχέσεις του με τον πατέρα του Αντονι στην αρχή της χρονιάς: «Κυριολεκτικά στηρίχτηκα στα δικά μου πόδια φέτος. Ταξίδευα μόνος μου, αποφάσιζα εγώ για μένα, ήλεγχα τη μοίρα μου, όλη αυτή η εμπειρία ήταν απολαυστική».
Ο ίδιος έχει πλέον επικεντρώσει την προσοχή του στο νέο πρωτάθλημα που ξεκινά σε 14 βδομάδες στο Μπαχρέιν.
Οσον αφορά στο 2010 στέκεται στα εξής θέματα:
Τζένσον Μπάτον: «Πέρα από την ικανότητά του να οδηγεί γρήγορα, ο Τζένσον έφερε στην ομάδα εμπειρία και μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Στη McLaren τον πιστεύουν και αυτό επιτάχυνε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Προσωπικά τον ξέρω καιρό και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Αντίθετα το διασκεδάσαμε».
Ο Βρετανός τερμάτισε 4ος στη βαθμολογία, μόλις 16 βαθμούς πίσω από τον πρωταθλητή: «Μου έρχεται τρέλα όταν σκέφτομαι πώς κρίθηκε ο τίτλος. Τον διεκδικούσαμε τέσσερις οδηγοί μέχρι τον τελευταίο αγώ-να. Αυτό είναι σπουδαίο για την F1. Είμαι απογοητευμένος που δεν πήρα τον τίτλο, αλλά ευχαριστημένος από το πόσο καλά οδήγησα.
Εκανα κάποιους σπουδαίους αγώνες και σίγουρα είμαι καλύτερος οδηγός απ’ ό,τι πριν από 12 μήνες».
Ο Χάμιλτον φέτος πήρε 3 νίκες σε Τουρκία, Καναδά και Βέλγιο, όμως η χρονιά είχε σημαντικές διαφοροποιήσεις γι’ αυτόν. Ταξίδεψε στους περισσότερους αγώνες μόνος του, ενώ δεν είχε μάνατζερ μετά τη ρήξη στις σχέσεις του με τον πατέρα του Αντονι στην αρχή της χρονιάς: «Κυριολεκτικά στηρίχτηκα στα δικά μου πόδια φέτος. Ταξίδευα μόνος μου, αποφάσιζα εγώ για μένα, ήλεγχα τη μοίρα μου, όλη αυτή η εμπειρία ήταν απολαυστική».
Ο ίδιος έχει πλέον επικεντρώσει την προσοχή του στο νέο πρωτάθλημα που ξεκινά σε 14 βδομάδες στο Μπαχρέιν.
Οσον αφορά στο 2010 στέκεται στα εξής θέματα:
Τζένσον Μπάτον: «Πέρα από την ικανότητά του να οδηγεί γρήγορα, ο Τζένσον έφερε στην ομάδα εμπειρία και μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Στη McLaren τον πιστεύουν και αυτό επιτάχυνε την εξέλιξη του μονοθεσίου. Προσωπικά τον ξέρω καιρό και δεν είχαμε κανένα πρόβλημα. Αντίθετα το διασκεδάσαμε».
Η καλύτερη στιγμή του, το 2010: «Η νίκη στο Σπα. Πάντα ήθελα να κερδίσω σ’ αυτή τη διαδρομή και νιώθω πολύ ωραία που το κατάφερα. Δεν ήταν ο τέλειος αγώνας, καθότι κάποια στιγμή βρέθηκα εκτός πίστας, αλλά κέρδισα».
Η χειρότερη στιγμή του 2010: Το GP της Σιγκαπούρης. Η σύγκρουση με τον Γουέμπερ ήταν σκληρή για δύο λόγους: πρώτον, απέτυχα να βαθμολογηθώ για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, κάτι που μείωσε δραματικά τις ελπίδες μου για τίτλο, και, δεύτερον, ο Μαρκ κατάφερε να τερματίσει τρίτος. Δυσκολεύτηκα να το χωνέψω αυτό».
Το καλύτερο προσπέρασμα το 2010: «Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο, γιατί έκανα πολλά προσπεράσματα. Στόχος μου είναι να μη με προσπερνάνε ποτέ, φέτος μου συνέβη τρεις φορές και είναι πολύ ενοχλητικό. Δεν μου αρέσει να με προσπερνούν, δεν με προσπερνούν, μόνο προσπερνάω».
Η πιο διασκεδαστική στιγμή του 2010: «Στους αγώνες τα πράγματα δεν έχουν αστεία πλευρά, γιατί διακυβεύονται πολλά. Το πιο ωραίο μου συνέβη εκτός πίστας επιστρέφοντας τον Αύγουστο από διακοπές με την κοπέλα μου Νικόλ. Είχαμε πάει στη Χαβάη και σε όλη την επιστροφή συζητούσαμε για το πώς περάσαμε και δεν σταματούσαμε να γελάμε».
Ελπίδες για το 2011: «Ελπίζω να ξεκινήσουμε σωστά τη χρονιά. Αν το μονοθέσιό μας είναι ένα από τα δυο πιο γρήγορα, μπορούμε να πάρουμε τον τίτλο. Το φετινό μονοθέσιο ήταν καλό, αλλά για να είναι σπουδαία η νέα MP4-26 πρέπει να βελτιωθούμε στις λεπτομέρειες. Τα μονοθέσια της F1 είναι εξαιρετικά πολύπλοκες κατασκευές όπου όλα πρέπει να λειτουργούν στην εντέλεια. Ελπίζω το 2011 να το καταφέρουμε αυτό από τις δοκιμές του Φεβρουαρίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα