Ο Μπάτον εκτός μάχης!

Ο Μπάτον εκτός μάχης!

Η 12η θέση στην Κορέα έθεσε τον Μπάτον εκτός τροχιάς τίτλου. Ο Βρετανός υπολείπεται πλέον 42 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Φερνάντο Αλόνσο...

Ο Μπάτον εκτός μάχης!

Η 12η θέση στην Κορέα έθεσε τον Μπάτον εκτός τροχιάς τίτλου. Ο Βρετανός υπολείπεται πλέον 42 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Φερνάντο Αλόνσο. O ίδιος δέχεται ότι πρακτικά έχασε τις όποιες ελπίδες του να διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλητή. Αυτό όμως όπως ισχυρίζεται δε μειώνει σε τίποτα την ανταγωνιστικότητά του. Η συνέντευξη αναρτήθηκε στην προσωπική ιστοσελίδα του Μπάτον…

Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αιτία που το Κορεάτικο GP δεν εξελίχθηκε όπως θα ήθελες;
Τζένσον Μπάτον:
Όχι. Υπήρξαν αρκετά θέματα, άρχισαν τα πράγματα να μην πηγαίνουν καλά από το Σάββατο όταν στις κατατακτήριες δοκιμές δεν μπορούσα να φέρω τα ελαστικά στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας. Είχε πέσει η θερμοκρασία περιβάλλοντος και δεν ένιωθα άνετα όπως στις ελεύθερες δοκιμές. Αναγκάστηκα να πιέσω περισσότερο και αυτό οδήγησε σε λάθη.
Στον αγώνα δεν είχα καθόλου πρόσφυση. Πάταγα φρένο και μπλόκαραν οι τροχοί σε κάθε στροφή.
Τα ελαστικά για βαριά βροχή φθάρθηκαν γρήγορα και δεν ήταν επιλογή αλλά ανάγκη να βάλω τόσο γρήγορα τα ενδιάμεσα. Αυτό οριοθέτησε τον υπόλοιπο αγώνα. Βγήκα χαμένος γιατί οι περισσότεροι οδηγοί μπροστά μου άλλαξαν ελαστικά όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και μετά δεν είχα την ταχύτητα για να ανταγωνιστώ όσους ήταν μπροστά μου. Η 12η θέση μπορεί να μοιάζει άσχημη αντανακλά όμως το ρυθμό που είχαμε την Κυριακή στον αγώνα.

Υπολείπεσαι 42 βαθμούς από τον πρωτοπόρο ενώ το μέγιστο που μπορείς να κερδίσεις σε 2 αγώνες είναι 50. Πιστεύεις ότι είσαι εκτός μάχης για τον τίτλο;
Τζ.Μπ.:
Όπως πάντα τονίζω ότι είναι στις προθέσεις μου να συνεχίσω να παλεύω ώσπου να χαθεί μαθηματικά και η τελευταία ελπίδα. Όμως δεν επιτρέπεται να μην προσπαθήσω. Πόσο απίθανο είναι στο Ιντερλάγος να κερδίσω και να μην τερματίσει κανείς άλλος από τους διεκδικητές του τίτλου;
Αν βρέχει καθόλου απίθανο. Στη F1 έχω μάθει καλά ότι τίποτα δεν τελειώνει προτού πέσει η καρό σημαία.

Πιστεύεις ότι η MP4/25 είναι ανταγωνιστική προς την F10 και την RB6;
Τζ.Μπ.:
Έχουμε κάποια

Κλείσιμο
σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μας τελευταία. Στη Μόντσα είχα την ταχύτητα για να
κερδίσω, ήμασταν πιο γρήγοροι από τις Red Bull στη Σιγκαπούρη και ο ρυθμός αγώνα που είχαμε στη Σουζούκα ήταν εξαίρετος. Δύσκολα μπορείς να πεις με ακρίβεια που βρισκόμαστε. Είμαι αισιόδοξος καθότι θα έχουμε βελτιωμένο μονοθέσιο στη Βραζιλία αυτό με εντυπωσιάζει πραγματικά σ’ αυτή την ομάδα, ο ρυθμός με τον οποίο βελτιώνεται το μονοθέσιο ακόμη και σ’ αυτή την περίοδο λίγο πριν το τέλος της σεζόν.
Το Ιντερλάγος είναι μια πίστα που ταιριάζει στο μονοθέσιο μας και ανυπομονώ να οδηγήσω εκεί.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης