Βελτιωμένη η Renault με το f – duct!

H γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει τη δική της εκδοχή f – duct για πρώτη φορά στο Σπα Φρανκοσάμπ και ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί...

H γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει τη δική της εκδοχή f – duct για πρώτη φορά στο Σπα Φρανκοσάμπ και ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί για την απόδοση του μονοθεσίου: «Ελπίζουμε ότι το σύστημα θα δουλέψει αμέσως ώστε να εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο γίνεται τις ελεύθερες δοκιμές για να μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη από τη λειτουργία του. Όσοι το χρησιμοποιούν έχουν τη δυνατότητα να δίνουν μεγαλύτερη κλίση στις αεροτομές χωρίς να νοιάζονται για τις αντιστάσεις εφόσον μπορούν στην ευθεία να στολάρουν την πίσω αεροτομή μηδενίζοντάς τες. Αυτή η δυνατότητα αλλάζει τελείως την προσέγγισή μας στην πίστα του Σπα γιατί μπορούμε να πετύχουμε υψηλό ποσοστό κάθετης δύναμης σε συνδυασμό με υψηλή τελική.
Μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα ανυπομονώ για τη συνέχεια. Δυο ακόμη αγώνες στην Ευρώπη και άλλοι πέντε εκτός. Δεν ήμουν αρκετά τυχερός στους τελευταίους τρεις αγώνες δεν πήρα καθόλου βαθμούς στην Αγγλία και στην Ουγγαρία ελπίζω όμως η τύχη μου να αλλάξει. Στόχος μας είναι να μειώσουμε τη διαφορά από τις ομάδες που βρίσκονται μπροστά μας στη βαθμολογία» κατέληξε ο Πολωνός.

Θυμίζουμε ότι η McLaren ήταν η ομάδα που εξέλιξε το σύστημα f duct και το χρησιμοποιεί από τον πρώτο αγώνα. Πρόκειται ουσιαστικά για μια ροή αέρα που διέρχεται από το σώμα του μονοθεσίου και καταλήγει στην πίσω αεροτομή. Η απότομη διακοπή της από τον πιλότο που φράζει μια οπή με τον αγκώνα, το χέρι ή το γόνατο ανάλογα τη μορφή του κάθε συστήματος οδηγεί σε στολάρισμα της πίσω αεροτομής. Η χρήση του συστήματος στις ευθείες αυξάνει την τελική ταχύτητα του μονοθεσίου καθώς μειώνονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Διακόπτοντάς την απότομα  

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr