Ο κινητήρας στέρησε τη νίκη στο Φέτελ
Απέμεναν 15 γύροι για το πέσιμο της καρό σημαίας στην πίστα του Σακχίρ όταν ο πρωτοπόρος του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή, Σεμπάστιαν Φέτελ ακούστηκε να λέει στους μηχανικούς του: «Έχασα ισχύ κάτι δεν πάει καλά».
- Η Αυστριακή ομάδα μετά την ανάλυση αποκάλυψε τι ακριβώς συνέβη
- Συγχαρητήρια στο Γερμανό για την αλάνθαστη οδήγησή του
Απέμεναν 15 γύροι για το πέσιμο της καρό σημαίας στην πίστα του Σακχίρ όταν ο πρωτοπόρος του αγώνα, εκείνη τη στιγμή, Σεμπάστιαν Φέτελ ακούστηκε να λέει: «Έχασα ισχύ κάτι δεν πάει καλά».
Οι δυο Ferrari των Αλόνσο και Μάσα που ακολουθούσαν άδραξαν την ευκαιρία και πέρασαν μπροστά. Μετά από λίγο το παράδειγμα τους ακολούθησε και ο Χάμιλτον.
Ο Φέτελ τελικά κρατήθηκε μπροστά από το Ρόσμπεργκ στην 4η θέση. Όπως αποκάλυψαν εκ των υστέρων οι άνθρωποι της Red Bull το πρόβλημα ήταν περιοδικό και όχι συνεχές.
Παρότι κατά τη διάρκεια του αγώνα έγινε λόγος για μηχανικά αίτια και πιθανόν σπασμένη εξάτμιση τελικά η αιτία ήταν ένας σπινθηριστής (μπουζί) που δεν λειτουργούσε καλά.
Από την Renault αποσαφηνίστηκε ότι δεν προκλήθηκε ζημιά στον κινητήρα ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.
Ο Χέλμουτ Μάρκο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull μετά τη λήξη του αγώνα εξήρε την προσπάθεια του Φέτελ: «Η απόδοσή του ήταν απίστευτη. Ήταν αλάνθαστος σ’ έναν πολύ δύσκολο αγώνα. Είχε τον έλεγχο απ’ την αρχή. Στον 3ο γύρο του ζητήσαμε να αλλάξει χαρτογράφηση και να εξοικονομήσει καύσιμο καθώς ήταν φανερό ότι μπορούσε να ελέγξει το ρυθμό των Ferrari. Ακόμη και με πρόβλημα κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τις Mercedes. Δεν πιστεύαμε ότι θα τα κατάφερνε. Οδήγησε απίστευτα στο τελευταίο κομμάτι. Η στρατηγική μας φέτος με το νέο σύστημα βαθμολογίας είναι να βαθμολογούμαστε σε κάθε αγώνα. Εάν δε μπορούμε να κερδίσουμε πρέπει να παίρνουμε το μέγιστο δυνατό από βαθμούς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr