Εκκωφαντική η έλλειψη χορηγών στη νέα BMW Sauber
Εκκωφαντική η έλλειψη χορηγών στη νέα BMW Sauber
Όταν η BMW ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τη F1 φάνταζε απίθανο να
επιβιώσει η ομάδα της Sauber. Πρώτον δεν υπήρχαν υποψήφιοι επενδυτές,
δεύτερον και κυριότερο δεν είχαν θέση στο πρωτάθλημα του 2010.
Ο πεισματάρης Ελβετός, Πήτερ Σάουμπερ, όμως αποφάσισε να ανακτήσει από τη BMW το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ομάδας...
- Είναι θαύμα ότι η Ελβετική ομάδα επιβίωσε και παρουσίασε νέο μονοθέσιο
- Ο Πήτερ Σάουμπερ ακούστηκε καθησυχαστικός για το 2010, η πλήρης απουσία χορηγών τον διαψεύδει.
- Οδηγοί της ομάδας οι ντε λα Ρόσα, Κομπαγιάσι, κινητήρες Ferrari
Όταν η BMW ανακοίνωσε την αποχώρησή της από τη F1 φάνταζε απίθανο να επιβιώσει η ομάδα της Sauber. Πρώτον δεν υπήρχαν υποψήφιοι επενδυτές, δεύτερον και κυριότερο δεν είχαν θέση στο πρωτάθλημα του 2010.
Ο πεισματάρης Ελβετός, Πήτερ Σάουμπερ, όμως αποφάσισε να ανακτήσει από τη BMW το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ομάδας που φέρει το όνομά του ρισκάροντας τα πάντα. Η αποχώρηση της Toyota έδωσε στη Sauber την πολυπόθητη θέση και από κει μέχρι τη σημερινή παρουσίαση στη πίστα Ρικάρντο Τόρμο της Βαλένθια, η απόσταση που διανύθηκε ήταν επώδυνη. Η ομάδα προχώρησε σε συρρίκνωση του προσωπικού από 400 ανθρώπους σε 260 ενώ ο προϋπολογισμός για το σασί μειώθηκε κατά 60% σε σχέση με τον ήδη μειωμένο περσινό της BMW.
Προς τιμήν του ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Ουίλι Ράμπφ, παραδέχτηκε ότι: «Η φετινή C29 είναι χτισμένη πάνω στην εμπειρία που αποκτήθηκε πέρυσι παρότι οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς (σ.σ: μεγαλύτερα ρεζερβουάρ και στενότερα εμπρός ελαστικά) απαίτησαν σημαντικές τροποποιήσεις στα αρχικά σχέδια».
Ο Πέντρο ντε Ρόσα μετά από επτά χρόνια σε θέση δοκιμαστή στη McLaren επανέρχεται σε θέση οδηγού: «Μου έχει λείψει ο ανταγωνισμός στην πίστα, πιστεύω ότι μπορώ να μεταφέρω μέρος της εμπειρίας μου στην ομάδα».
Ο Καμούι Κομπαγιάσι που πέρυσι εντυπωσίασε στους 2 τελευταίους αγώνες της χρονιάς σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι αντικαθιστώντας τον τραυματία Τίμο Γκλοκ στο τιμόνι της Toyota κέρδισε με την αξία του μια θέση οδηγού, στο φετινό grid: «Είμαι περήφανος για την πίστη και την εμπιστοσύνη που επέδειξε στο πρόσωπό μου ο Πήτερ Σάουμπερ. Θα κάνω ότι μπορώ για να τον δικαιώσω».
Η ομάδα θα ξεκινήσει δοκιμές εξέλιξης από αύριο Δευτέρα 1/2/2010 στη Βαλένθια.
Το όνομα της BMW διατηρείται γιατί έτσι ήταν συμπληρωμένη προς τη FIA η αίτηση συμμετοχής. Ο Σάουμπερ ξεκαθάρισε ότι αυτό δεν είναι πρόβλημα για τη Ferrari που παρέχει κινητήρες στην ομάδα.
Μιλώντας για τα οικονομικά ο Ελβετός τόνισε: «Δεν είχαμε χρόνο να βρούμε χορηγούς. Ξεκινήσαμε την αναζήτηση τα Χριστούγεννα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις γρήγορα μεγάλους χορηγούς. Η φετινή χρονιά οικονομικά είναι διασφαλισμένη αλλά πρέπει να βρούμε χορηγούς για το 2011 και τη συνέχεια».
Μιλώντας για τα οικονομικά ο Ελβετός τόνισε: «Δεν είχαμε χρόνο να βρούμε χορηγούς. Ξεκινήσαμε την αναζήτηση τα Χριστούγεννα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις γρήγορα μεγάλους χορηγούς. Η φετινή χρονιά οικονομικά είναι διασφαλισμένη αλλά πρέπει να βρούμε χορηγούς για το 2011 και τη συνέχεια».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα