F1: Τα φώτα άναψαν, ταχύτεροι οι Μπαρικέλο, Φέτελ στα ελεύθερα
- Ο Μπαρικέλο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Φέτελ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στη 2η περίοδο
- Η διαδρομή ήταν σκονισμένη και γλιστρούσε πολύ, αφόρητη ζέστη, υγρασία
- Απευθείας μετάδοση (ΑΝΤ1) των κατατακτήριων δοκιμών αύριο στις 16:15 (21:15 τοπική)
Η ώρα είναι 02:00 τα ξημερώματα εδώ στη Σιγκαπούρη τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, τρεις ώρες μετά τη λήξη των κατατακτήριων δοκιμών. Το γραφείο Τύπου είναι ακόμη κατάμεστο
- Ο Μπαρικέλο σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 1η περίοδο
- Ο Φέτελ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στη 2η περίοδο
- Η διαδρομή ήταν σκονισμένη και γλιστρούσε πολύ, αφόρητη ζέστη, υγρασία
- Απευθείας μετάδοση (ΑΝΤ1) των κατατακτήριων δοκιμών αύριο στις 16:15 (21:15 τοπική)
Η ώρα είναι 02:00 τα ξημερώματα εδώ στη Σιγκαπούρη τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, τρεις ώρες μετά τη λήξη των κατατακτήριων δοκιμών. Το γραφείο Τύπου είναι ακόμη κατάμεστο όπως και τα πάντοκ. Η θερμοκρασία στον αέρα είναι στους 30 βαθμούς Κελσίου και η υγρασία στο 93% συνθήκες αφόρητες ακόμη και για να περπατήσεις, πόσο μάλλον να οδηγήσεις στο όριο.
Μοναδικό το σκηνικό στο μεγαλύτερο λιμάνι της Ανατολής
Οι περισσότεροι οδηγοί σήμερα αντιμετώπισαν ιδιαίτερα προβλήματα με τη σκόνη στην πίστα. Ο λόγος που φέτος υπάρχει τόση πολύ σκόνη είναι ότι δεν έχουν σταματήσει οι εργασίες σε παρακείμενο εργοτάξιο με αποτέλεσμα να λερώνονται τα πάντα γύρω.
Πέραν τούτου οι αλλαγές στη στροφή 1 που έγινε πιο αργή και στο σικέιν 10 που απαιτεί περισσότερους ελιγμούς δυσκόλεψαν αρκετά τους πιλότους που έκαναν συνεχώς διορθώσεις με το τιμόνι.
«Πάρτε την αστυνομία να τους συλλάβει» ήταν η ατάκα που έκανε όλο το γραφείο Τύπου να ξεσπάσει σε γέλια, όταν ο Γκροζάν προκάλεσε ατύχημα που διέκοψε την 1η περίοδο δοκιμών ακριβώς στο ίδιο σημείο που είχε τρακάρει και ο Πικέ πέρυσι
Οι Γκροζάν και Γουέμπερ δεν απέφυγαν την στενή επαφή με τα προστατευτικά πλαϊνά. Ειδικά η περίπτωση του πιλότου της Renault ήταν τραγελαφική τράκαρε στο ίδιο σημείο τη στροφή 17 που είχε πέρυσι προκαλέσει εσκεμμένα ατύχημα ο Πικέ.
Οι χρόνοι είναι κατά 3 sec πιο αργοί από πέρυσι γιατί με τις αλλαγές στις στροφές 1,10, 13 και 14 η διαδρομή έχει γίνει πιο αργή.
Εντυπωσιακά σταθερή η Brawn στα χέρια του Μπάτον
Η πολύ μαλακή γόμα (Super Soft) παρουσιάζει έντονες παραμορφώσεις μετά από 10 -12 γύρους και στον αγώνα δεν αναμένεται να βγάλει πάνω από 14. Απ΄ την άλλη έχει πλεονέκτημα 6 δέκατα στο γύρο σε σχέση με τη μαλακή και θα είναι σίγουρα αυτή που θα χρησιμοποιηθεί στη μάχη της pole όπου αναμένεται να πιάσει το peak της απόδοσής της στο δεύτερο γρήγορο γύρο.
Οι μηχανικοί της Renault έδωσαν μάχη με το χρόνο για να αφαιρέσουν τα λογότυπα της ING από τα μονοθέσια. Από τα ρούχα τους δεν πρόλαβαν να τα βγάλουν
Οι Ferrari σήμερα αντιμετώπισαν προβλήματα με το set –up του μονοθεσίου ενώ ήταν και πολύ φορτωμένες με καύσιμα.
Ο Χάμιλτον επίσης δεν ήταν ευχαριστημένος, παραδέχτηκε ότι δεν ήταν όσο γρήγορος ήθελε, τα προβλήματα του εντοπίζονται στο δεύτερο χρονομετρημένο κομμάτι.
Στον αντίποδα την έκπληξη της ημέρας έκανε ο Φέτελ ειδικά μετά τις χθεσινές δηλώσεις του teammate του Μαρκ Γουέμπερ που θεωρούσε μικρές τις πιθανότητες να πρωταγωνιστήσουν οι Red Bull στη Σιγκαπούρη. Ο Γερμανός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας παρότι δεν ήταν ελαφρύς από καύσιμα και μετέπειτα δήλωνε ευχαριστημένος: «Δε γίνεται να είναι τέλειο το μονοθέσιο εδώ έχει τόσες πολλές αναπηδήσεις το οδόστρωμα είναι πολύ ανώμαλο. Πάμε καλύτερα από τη Μόντσα είμαι αισιόδοξος» κατέληξε ο 23χρονος.
Εντυπωσιακό ανάποδο με πολλά χιλιόμετρα από τον Φέτελ
Αντίστοιχη αισιοδοξία επικρατεί και στο στρατόπεδο της Brawn και οι δυο BGP001 ήταν πολύ σταθερές: «Το κλειδί εδώ είναι σταθερότητα στο ρυθμό» τόνισε εμφατικά ο Μπάτον.
Συνολικά σήμερα Παρασκευή στη Σιγκαπούρη είχαμε:
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:50.179 | 19 | |||
2 | 1:50.356 | 0.177 | 22 | ||
3 | 1:50.416 | 0.237 | 21 | ||
4 | 1:50.567 | 0.388 | 16 | ||
5 | 1:50.614 | 0.435 | 16 | ||
6 | 1:50.699 | 0.520 | 21 | ||
7 | 1:50.715 | 0.536 | 17 | ||
8 | 1:50.815 | 0.636 | 15 | ||
9 | 1:50.865 | 0.686 | 19 | ||
10 | 1:51.089 | 0.910 | 25 | ||
11 | 1:51.427 | 1.248 | 23 | ||
12 | 1:51.544 | 1.365 | 14 | ||
13 | 1:51.643 | 1.464 | 28 | ||
14 | 1:51.656 | 1.477 | 15 | ||
15 | 1:52.083 | 1.904 | 20 | ||
16 | 1:52.135 | 1.956 | 20 | ||
17 | 1:52.390 | 2.211 | 24 | ||
18 | 1:52.905 | 2.726 | 23 | ||
19 | 1:53.232 | 3.053 | 25 | ||
20 | 1:53.458 | 3.279 | 9 |
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:50.179 | 19 | |||
2 | 1:50.356 | 0.177 | 22 | ||
3 | 1:50.416 | 0.237 | 21 | ||
4 | 1:50.567 | 0.388 | 16 | ||
5 | 1:50.614 | 0.435 | 16 | ||
6 | 1:50.699 | 0.520 | 21 | ||
7 | 1:50.715 | 0.536 | 17 | ||
8 | 1:50.815 | 0.636 | 15 | ||
9 | 1:50.865 | 0.686 | 19 | ||
10 | 1:51.089 | 0.910 | 25 | ||
11 | 1:51.427 | 1.248 | 23 | ||
12 | 1:51.544 | 1.365 | 14 | ||
13 | 1:51.643 | 1.464 | 28 | ||
14 | 1:51.656 | 1.477 | 15 | ||
15 | 1:52.083 | 1.904 | 20 | ||
16 | 1:52.135 | 1.956 | 20 | ||
17 | 1:52.390 | 2.211 | 24 | ||
18 | 1:52.905 | 2.726 | 23 | ||
19 | 1:53.232 | 3.053 | 25 | ||
20 | 1:53.458 | 3.279 | 9 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr