F1 – Βέλγιο: Βρέχει, ταχύτεροι οι Τρούλι – Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές!
- Βροχερός, κρύος ο καιρός στο Σπα
- Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και οι διαφορές ελάχιστες
- Αύριο Σάββατο στις 14:15 η απευθείας μετάδοση από τον ΑΝΤ1
Οποία έκπληξη το σημερινό πρωινό στο Σπα Φρανκοσάμπ ήταν συννεφιασμένο και βροχερό με τη θερμοκρασία στους 12 βαθμούς Κελσίου.
Λίγο πριν αρχίσει η βροχή στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών πρόλαβαν και βγήκαν 10 μονοθέσια με τον Τρούλι να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο που φυσιολο
- Βροχερός, κρύος ο καιρός στο Σπα
- Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και οι διαφορές ελάχιστες
- Αύριο Σάββατο στις 14:15 η απευθείας μετάδοση από τον ΑΝΤ1
Οποία έκπληξη το σημερινό πρωινό στο Σπα Φρανκοσάμπ ήταν συννεφιασμένο και βροχερό με τη θερμοκρασία στους 12 βαθμούς Κελσίου.
Λίγο πριν αρχίσει η βροχή στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών πρόλαβαν και βγήκαν 10 μονοθέσια με τον Τρούλι να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο που φυσιολογικά παρέμεινε μέχρι το τέλος της περιόδου.
Βλέποντας το δέκατο χρόνο του Μπαντοέρ στην πρώτη περίοδο μπορεί να υποθέσει κανείς ότι ο Ιταλός βελτίωσε τις επιδόσεις του στην πραγματικότητα όμως ήταν απλά ο πιο αργός από τους 10 οδηγούς που πρόλαβαν και βγήκαν στο στεγνό οδόστρωμα. Ο Ιταλός πάντως γνωρίζει ότι πρέπει να κινηθεί ανταγωνιστικά στο Σπα εάν θέλει να διατηρήσει τη θέση του στη Μόντσα.
Οι Brawn δείχνουν εκτός φόρμας στο Σπα
Η βροχή ήταν έντονη στη συνέχεια έτσι όλοι αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν τα βρόχινα ελαστικά. Μόνο προς το τέλος της 90λεπτης διαδικασίας κάποιοι οδηγοί επιχείρησαν ανεπιτυχώς να βάλουν τα ενδιάμεσα.
Οι Μπαντοέρ, Κοβαλάινεν είχαν εξόδους χωρίς όμως ιδιαίτερα προβλήματα. Ο Φέτελ που έχει μόνο 2 κινητήρες διαθέσιμους έως το τέλος της χρονιάς δεν βγήκε καθόλου ενώ και ο Χάμιλτον προφύλαξε τον κινητήρα του συμπληρώνοντας μόλις 4 γύρους.
Η δεύτερη 90λεπτη περίοδος ήταν στεγνή και όλοι οι πιλότοι προσπάθησαν να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος.
Με τη θερμοκρασία στο οδόστρωμα να ανεβαίνει στους 33 βαθμούς Κελσίου και στον αέρα στους 16 οι συνθήκες ήταν ιδανικές για χρόνους και αντιπαραβολές.
Ο Μποεμί κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή σ’ αυτή την επαφή
Στο μεγαλύτερο διάστημα της περιόδου ταχύτερος παρέμενε ο Μαρκ Γουέμπερ με την RB5 που πέτυχε το 1:47.329 με τη μέση γόμα, την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες. Θυμίζουμε ότι η Bridgestone για πρώτη φορά φέτος σε αγώνα έχει στην διάθεση των ομάδων την μέση και τη μαλακή γόμα από την γκάμα της.
Προς το τέλος οι Γκλοκ και Χάμιλτον κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα.
Ο Μπαντοέρ έχασε πολλές φορές την πορεία του
Ενδεικτικό του πολύ έντονου ανταγωνισμού ότι οι πρώτοι δέκα πιλότοι έχουν διαφορά μόλις 4 δέκατα παρότι βρισκόμαστε στη μεγαλύτερη πίστα του πρωταθλήματος που ο γύρος διαρκεί 107 δευτερόλεπτα.
Οι Brawn φάνηκαν να προβληματίζονται από τις θερμοκρασίες προκαλεί εντύπωση η παρουσία και των δυο στο κάτω άκρο των χρόνων ειδικά στη 2η περίοδο που ήταν στεγνή.
Συνολικά σήμερα Παρασκευή στην πίστα του Σπα είχαμε:
Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:49.675 | 13 | |||
2 | 1:50.283 | 0.608 | 18 | ||
3 | 1:50.368 | 0.693 | 13 | ||
4 | 1:51.045 | 1.370 | 20 | ||
5 | 1:51.529 | 1.854 | 24 | ||
6 | 1:52.321 | 2.646 | 18 | ||
7 | 1:52.930 | 3.255 | 16 | ||
8 | 1:53.383 | 3.708 | 11 | ||
9 | 1:53.650 | 3.975 | 12 | ||
10 | 1:55.068 | 5.393 | 20 | ||
11 | 2:03.972 | 14.297 | 11 | ||
12 | 2:04.505 | 14.830 | 13 | ||
13 | 2:05.513 | 15.838 | 13 | ||
14 | 2:05.614 | 15.939 | 14 | ||
15 | 2:05.705 | 16.030 | 15 | ||
16 | 2:05.839 | 16.164 | 10 | ||
17 | 2:06.181 | 16.506 | 6 | ||
18 | 2:06.331 | 16.656 | 15 | ||
19 | no time | 1 | |||
20 | no time | 4 |
Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Pos | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 1:47.201 | 29 | |||
2 | 1:47.217 | 0.016 | 29 | ||
3 | 1:47.285 | 0.084 | 26 | ||
4 | 1:47.329 | 0.128 | 31 | ||
5 | 1:47.333 | 0.132 | 34 | ||
6 | 1:47.506 | 0.305 | 27 | ||
7 | 1:47.559 | 0.358 | 33 | ||
8 | 1:47.578 | 0.377 | 33 | ||
9 | 1:47.579 | 0.378 | 36 | ||
10 | 1:47.602 | 0.401 | 25 | ||
11 | 1:47.702 | 0.501 | 38 | ||
12 | 1:47.743 | 0.542 | 33 | ||
13 | 1:47.790 | 0.589 | 29 | ||
14 | 1:47.862 | 0.661 | 30 | ||
15 | 1:47.961 | 0.760 | 32 | ||
16 | 1:48.017 | 0.816 | 30 | ||
17 | 1:48.125 | 0.924 | 34 | ||
18 | 1:48.130 | 0.929 | 37 | ||
19 | 1:48.360 | 1.159 | 29 | ||
20 | 1:49.211 | 2.010 | 30 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr