F1 – Βέλγιο: Βρέχει, ταχύτεροι οι Τρούλι – Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές!

F1 – Βέλγιο: Βρέχει, ταχύτεροι οι Τρούλι – Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές!

  • Βροχερός, κρύος ο καιρός στο Σπα
  • Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και οι διαφορές ελάχιστες
  • Αύριο Σάββατο στις 14:15 η απευθείας μετάδοση από τον ΑΝΤ1
     

Οποία έκπληξη το σημερινό πρωινό στο Σπα Φρανκοσάμπ ήταν συννεφιασμένο και βροχερό με τη θερμοκρασία στους 12 βαθμούς Κελσίου.

Λίγο πριν αρχίσει  η βροχή στην πρώτη περίοδο  ελεύθερων δοκιμών πρόλαβαν και βγήκαν 10 μονοθέσια με τον Τρούλι να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο που φυσιολο

F1 – Βέλγιο: Βρέχει, ταχύτεροι οι Τρούλι – Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές!
  • Βροχερός, κρύος ο καιρός στο Σπα
  • Ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και οι διαφορές ελάχιστες
  • Αύριο Σάββατο στις 14:15 η απευθείας μετάδοση από τον ΑΝΤ1
     

Οποία έκπληξη το σημερινό πρωινό στο Σπα Φρανκοσάμπ ήταν συννεφιασμένο και βροχερό με τη θερμοκρασία στους 12 βαθμούς Κελσίου.

Λίγο πριν αρχίσει  η βροχή στην πρώτη περίοδο  ελεύθερων δοκιμών πρόλαβαν και βγήκαν 10 μονοθέσια με τον Τρούλι να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο που φυσιολογικά παρέμεινε μέχρι το τέλος της περιόδου.

Βλέποντας το δέκατο χρόνο του Μπαντοέρ στην πρώτη περίοδο μπορεί να υποθέσει κανείς ότι ο Ιταλός βελτίωσε τις επιδόσεις του στην πραγματικότητα όμως ήταν απλά ο πιο αργός από τους 10 οδηγούς που πρόλαβαν και βγήκαν στο στεγνό οδόστρωμα. Ο Ιταλός πάντως γνωρίζει ότι πρέπει να κινηθεί ανταγωνιστικά στο Σπα εάν θέλει να διατηρήσει τη θέση του στη Μόντσα.


Οι Brawn δείχνουν εκτός φόρμας στο Σπα


Η βροχή ήταν έντονη στη συνέχεια έτσι όλοι αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν τα βρόχινα ελαστικά. Μόνο προς το τέλος της 90λεπτης διαδικασίας κάποιοι οδηγοί επιχείρησαν ανεπιτυχώς να βάλουν τα ενδιάμεσα.

Οι Μπαντοέρ, Κοβαλάινεν είχαν εξόδους χωρίς όμως ιδιαίτερα προβλήματα. Ο Φέτελ που έχει μόνο 2 κινητήρες διαθέσιμους έως το τέλος της χρονιάς δεν βγήκε καθόλου ενώ και ο Χάμιλτον προφύλαξε τον κινητήρα του συμπληρώνοντας μόλις 4 γύρους.

Κλείσιμο

Η δεύτερη 90λεπτη περίοδος ήταν στεγνή και όλοι οι πιλότοι προσπάθησαν να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος.

Με τη θερμοκρασία  στο οδόστρωμα να ανεβαίνει στους 33 βαθμούς Κελσίου και στον αέρα στους 16 οι συνθήκες ήταν ιδανικές για χρόνους και αντιπαραβολές.


Ο Μποεμί κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή σ’ αυτή την επαφή

Στο μεγαλύτερο διάστημα της περιόδου ταχύτερος  παρέμενε ο Μαρκ Γουέμπερ με την  RB5 που πέτυχε το 1:47.329 με τη μέση γόμα, την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες. Θυμίζουμε ότι η Bridgestone για πρώτη φορά φέτος σε αγώνα έχει στην διάθεση των ομάδων την μέση και τη μαλακή γόμα από την γκάμα της.

Προς το τέλος  οι Γκλοκ και Χάμιλτον κατάφεραν  να βελτιώσουν τους χρόνους χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα.


Ο Μπαντοέρ έχασε πολλές φορές την πορεία του

Ενδεικτικό του  πολύ έντονου ανταγωνισμού ότι οι πρώτοι δέκα πιλότοι έχουν διαφορά μόλις 4 δέκατα παρότι βρισκόμαστε στη μεγαλύτερη πίστα του πρωταθλήματος που ο γύρος διαρκεί 107 δευτερόλεπτα.

Οι Brawn φάνηκαν να προβληματίζονται από τις θερμοκρασίες προκαλεί εντύπωση η παρουσία και των δυο στο κάτω άκρο των χρόνων ειδικά στη 2η περίοδο που ήταν στεγνή. 


Συνολικά σήμερα Παρασκευή στην πίστα του Σπα είχαμε:
 

Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Pos

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

Jarno Trulli

Toyota

1:49.675

13

2

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:50.283

0.608

18

3

Fernando Alonso

Renault

1:50.368

0.693

13

4

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:51.045

1.370

20

5

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:51.529

1.854

24

6

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:52.321

2.646

18

7

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:52.930

3.255

16

8

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:53.383

3.708

11

9

Robert Kubica

BMW Sauber

1:53.650

3.975

12

10

Luca Badoer

Ferrari

1:55.068

5.393

20

11

Giancarlo Fisichella

Force India-Mercedes

2:03.972

14.297

11

12

Nico Rosberg

Williams-Toyota

2:04.505

14.830

13

13

Romain Grosjean

Renault

2:05.513

15.838

13

14

Nick Heidfeld

BMW Sauber

2:05.614

15.939

14

15

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

2:05.705

16.030

15

16

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

2:05.839

16.164

10

17

Mark Webber

RBR-Renault

2:06.181

16.506

6

18

Timo Glock

Toyota

2:06.331

16.656

15

19

Sebastian Vettel

RBR-Renault

no time

1

20

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

no time

4



Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Pos

Driver

Team

Time/Retired

Gap

Laps

1

Lewis Hamilton

McLaren-Mercedes

1:47.201

29

2

Timo Glock

Toyota

1:47.217

0.016

29

3

Kimi Räikkönen

Ferrari

1:47.285

0.084

26

4

Mark Webber

RBR-Renault

1:47.329

0.128

31

5

Romain Grosjean

Renault

1:47.333

0.132

34

6

Giancarlo Fisichella

Force India-Mercedes

1:47.506

0.305

27

7

Jarno Trulli

Toyota

1:47.559

0.358

33

8

Robert Kubica

BMW Sauber

1:47.578

0.377

33

9

Jaime Alguersuari

STR-Ferrari

1:47.579

0.378

36

10

Sebastian Vettel

RBR-Renault

1:47.602

0.401

25

11

Sebastien Buemi

STR-Ferrari

1:47.702

0.501

38

12

Heikki Kovalainen

McLaren-Mercedes

1:47.743

0.542

33

13

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

1:47.790

0.589

29

14

Fernando Alonso

Renault

1:47.862

0.661

30

15

Kazuki Nakajima

Williams-Toyota

1:47.961

0.760

32

16

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:48.017

0.816

30

17

Jenson Button

Brawn-Mercedes

1:48.125

0.924

34

18

Rubens Barrichello

Brawn-Mercedes

1:48.130

0.929

37

19

Nico Rosberg

Williams-Toyota

1:48.360

1.159

29

20

Luca Badoer

Ferrari

1:49.211

2.010

30


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης