Mercedes F1: Έχουμε ανηφόρα μπροστά!
Mercedes F1: Έχουμε ανηφόρα μπροστά!
Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της F1 αναφέρεται στην μέχρι τώρα πορεία της γερμανικής ομάδας όσα τον ικανοποιούν αλλά και όσα χρειάζονται βελτίωση στο άμεσο μέλλον.
Ο διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Τότο Βολφ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της F1 αναφέρεται στην μέχρι τώρα πορεία της γερμανικής ομάδας όσα τον ικανοποιούν αλλά και όσα χρειάζονται βελτίωση στο άμεσο μέλλον.
Μέχρι σήμερα στους τέσσερις πρώτους αγώνες οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ έχουν σημειώσει από μια pole position σε Κίνα και Μπαχρέιν αντίστοιχα ενώ ο Χάμιλτον σε Μαλαισία και Κίνα βρίσκονταν στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Η μέχρι τώρα συγκομιδή βαθμών έχει φέρει την Mercedes με 64 βαθμούς στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών πίσω από Red Bull, Lotus και Ferrari.
Πρέπει να είσαι ικανοποιημένος με τη φετινή απόδοση της Mercedes F1…
Σίγουρα στις κατατακτήριες δοκιμές με δυο pole position ως τώρα είμαι ικανοποιημένος. Όμως δε συμβαίνει το ίδιο με τον αγώνα. Ίσως θα έπρεπε να πείσουμε τους διοικούντες να βαθμολογείται και το Σάββατο. Είμαι χαρούμενος όχι τόσο με τα τελικά αποτελέσματα αλλά ως μέλος της ομάδας. Υπάρχει φανταστικό κλίμα που μας επιτρέπει να το διασκεδάζουμε παράλληλα με τη δουλειά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για να δημιουργηθεί μια αίσθηση συλλογικότητας. Έχουμε ανέβει δυο φορές μέχρι τώρα στο βάθρο φέτος και αυτό δείχνει την ποιότητα της δουλειάς που γίνεται.
Πως βλέπεις την πορεία της παλι
Μέχρι σήμερα στους τέσσερις πρώτους αγώνες οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ έχουν σημειώσει από μια pole position σε Κίνα και Μπαχρέιν αντίστοιχα ενώ ο Χάμιλτον σε Μαλαισία και Κίνα βρίσκονταν στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Η μέχρι τώρα συγκομιδή βαθμών έχει φέρει την Mercedes με 64 βαθμούς στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών πίσω από Red Bull, Lotus και Ferrari.
Πρέπει να είσαι ικανοποιημένος με τη φετινή απόδοση της Mercedes F1…
Σίγουρα στις κατατακτήριες δοκιμές με δυο pole position ως τώρα είμαι ικανοποιημένος. Όμως δε συμβαίνει το ίδιο με τον αγώνα. Ίσως θα έπρεπε να πείσουμε τους διοικούντες να βαθμολογείται και το Σάββατο. Είμαι χαρούμενος όχι τόσο με τα τελικά αποτελέσματα αλλά ως μέλος της ομάδας. Υπάρχει φανταστικό κλίμα που μας επιτρέπει να το διασκεδάζουμε παράλληλα με τη δουλειά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για να δημιουργηθεί μια αίσθηση συλλογικότητας. Έχουμε ανέβει δυο φορές μέχρι τώρα στο βάθρο φέτος και αυτό δείχνει την ποιότητα της δουλειάς που γίνεται.
Πως βλέπεις την πορεία της παλι
άς σου ομάδας, της Williams;
Δεν τα πάνε καλά και σίγουρα η αποχώρησή μου δεν τους βοήθησε. Με όλες τις αλλαγές στην ομάδα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν κάποια πράγματα. Έχουν μια σταθερή οικονομική βάση και θα καταφέρουν βήμα – βήμα να επανέλθουν.
Πως είναι η συνεργασία σας με τον Μπρον και τον Λάουντα;
Με τον Νίκι Λάουντα γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια. Είναι εξωστρεφής χαρακτήρας και τα πάμε πολύ καλά. Η βοήθεια του στην ταχύτερη επίλυση προβλημάτων είναι σημαντική. Τον Ρος τον γνώριζα μόνο εξ αποστάσεως. Είμαστε στη διαδικασία να κατανοήσουμε τι έχει στο μυαλό του ο καθένας από εμάς. Στον Νίκι Λάουντα εκτιμώ την ευθύτητά του, την αποτελεσματικότητά του και φυσικά το ειδικό βάρος που έχει ως αθλητής. Ο Ρος έχει όλα τα προσόντα ενός κορυφαίου μηχανικού. Ακρίβεια, προσήλωση, δομημένη δουλειά, ηρεμία και ηγετική μορφή. Ο Ρος είναι αγωνιστικός διευθυντής και αυτό δεν θέλω να το αλλάξω. Χρειαζόμαστε σταθερότητα στην ομάδα.
Σας έκανε εντύπωση η στήριξη του Χάμιλτον στον Μπρον;
Όχι. Όλοι μας έχουμε πολύ υψηλή εκτίμηση για το Μπρον. Ποιος είμαι εγώ μετά από 3 χρόνια παρουσίας στη F1, να αμφισβητήσω τις γνώσεις και τις ικανότητες ενός ανθρώπου που έχει πάρει τόσους τίτλους.
Τι εκτιμάτε στο Χάμιλτον και τι στο Ρόσμπεργκ;
Πέρα από το ταλέντο τους την προσήλωση στη δουλειά. Είναι επικεντρωμένοι στη νίκη αν και έχουν διαφορετική προσέγγιση σ’ αυτό. Ο Νίκο έχει πιο γερμανική κουλτούρα από την καθημερινή του ρουτίνα ως τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα προβλήματα. Η προσέγγιση του Λιούις είναι πιο συναισθηματική είναι γεμάτος συναισθήματα. Αλλά τελικά αν κοιτάξει κανείς τους χρόνους φτάνουν από διαφορετικό δρόμο στο ίδιο αποτέλεσμα.
Τι θεωρείτε επιτυχία φέτος;
Να είμαστε στην 4αδα της βαθμολογίας του πρωταθλήματος κατασκευαστών και να έχουμε έναν οδηγό στην 4αδα της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών.
Δεν τα πάνε καλά και σίγουρα η αποχώρησή μου δεν τους βοήθησε. Με όλες τις αλλαγές στην ομάδα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν κάποια πράγματα. Έχουν μια σταθερή οικονομική βάση και θα καταφέρουν βήμα – βήμα να επανέλθουν.
Πως είναι η συνεργασία σας με τον Μπρον και τον Λάουντα;
Με τον Νίκι Λάουντα γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια. Είναι εξωστρεφής χαρακτήρας και τα πάμε πολύ καλά. Η βοήθεια του στην ταχύτερη επίλυση προβλημάτων είναι σημαντική. Τον Ρος τον γνώριζα μόνο εξ αποστάσεως. Είμαστε στη διαδικασία να κατανοήσουμε τι έχει στο μυαλό του ο καθένας από εμάς. Στον Νίκι Λάουντα εκτιμώ την ευθύτητά του, την αποτελεσματικότητά του και φυσικά το ειδικό βάρος που έχει ως αθλητής. Ο Ρος έχει όλα τα προσόντα ενός κορυφαίου μηχανικού. Ακρίβεια, προσήλωση, δομημένη δουλειά, ηρεμία και ηγετική μορφή. Ο Ρος είναι αγωνιστικός διευθυντής και αυτό δεν θέλω να το αλλάξω. Χρειαζόμαστε σταθερότητα στην ομάδα.
Σας έκανε εντύπωση η στήριξη του Χάμιλτον στον Μπρον;
Όχι. Όλοι μας έχουμε πολύ υψηλή εκτίμηση για το Μπρον. Ποιος είμαι εγώ μετά από 3 χρόνια παρουσίας στη F1, να αμφισβητήσω τις γνώσεις και τις ικανότητες ενός ανθρώπου που έχει πάρει τόσους τίτλους.
Τι εκτιμάτε στο Χάμιλτον και τι στο Ρόσμπεργκ;
Πέρα από το ταλέντο τους την προσήλωση στη δουλειά. Είναι επικεντρωμένοι στη νίκη αν και έχουν διαφορετική προσέγγιση σ’ αυτό. Ο Νίκο έχει πιο γερμανική κουλτούρα από την καθημερινή του ρουτίνα ως τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα προβλήματα. Η προσέγγιση του Λιούις είναι πιο συναισθηματική είναι γεμάτος συναισθήματα. Αλλά τελικά αν κοιτάξει κανείς τους χρόνους φτάνουν από διαφορετικό δρόμο στο ίδιο αποτέλεσμα.
Τι θεωρείτε επιτυχία φέτος;
Να είμαστε στην 4αδα της βαθμολογίας του πρωταθλήματος κατασκευαστών και να έχουμε έναν οδηγό στην 4αδα της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα