O νέος ισχυρός άντρας της Mercedes F1!
O νέος ισχυρός άντρας της Mercedes F1!
Ο Τότο Γουλφ κατέχει πλέον το 30% των μετοχών της ομάδας F1 της Mercedes αλλά και τη θέση του διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρείας σε όλους τους θεσμούς που συμμετέχει όπως για παράδειγμα το DTM.
Ο Τότο Γουλφ κατέχει πλέον το 30% των μετοχών της ομάδας F1 της Mercedes αλλά και τη θέση του διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων της εταιρείας σε όλους τους θεσμούς που συμμετέχει όπως για παράδειγμα το DTM.
Ο 41χρονος Αυστριακός επενδυτής, υπήρξε στο παρελθόν οδηγός αγώνων, δραστηριότητα που μοιράζεται με τη σύζυγο του Σούζι επίσης οδηγό αγώνων. Πέρα από τις μετοχές της Mercedes συνεχίζει να έχει στην κατοχή του το 16% των μετοχών της Williams.
Μιλώντας για τη νέα πρόκληση που έχει μπροστά του ο Γουλφ τόνισε: «Όλοι ισορροπούμε σε τεντωμένο σχοινί. Ξέρω καλά ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για αποτυχία. Πήρα προσωπικά μεγάλο ρίσκο αφήνοντας τη Williams όπου απολάμβανα να δουλεύω και ήρθα εδώ επενδύοντας ταυτόχρονα. Προφανώς δεν έχω ανάμειξη στην όποια απόδοση θα έχει το μονοθέσιο του 2013 αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Βρίσκομαι στην ομάδα μόνο δυο βδομάδες αλλά ο χρόνος παρουσίας μου εδώ δεν μπορεί να αποτελέσει ελαφρυντικό. Προορισμός της Mercedes είναι η κορυφή και όσο δεν βρίσκεται εκεί θα είναι δύσκολο για μένα να δώσω εξηγήσεις».
Ο 41χρονος Αυστριακός επενδυτής, υπήρξε στο παρελθόν οδηγός αγώνων, δραστηριότητα που μοιράζεται με τη σύζυγο του Σούζι επίσης οδηγό αγώνων. Πέρα από τις μετοχές της Mercedes συνεχίζει να έχει στην κατοχή του το 16% των μετοχών της Williams.
Μιλώντας για τη νέα πρόκληση που έχει μπροστά του ο Γουλφ τόνισε: «Όλοι ισορροπούμε σε τεντωμένο σχοινί. Ξέρω καλά ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για αποτυχία. Πήρα προσωπικά μεγάλο ρίσκο αφήνοντας τη Williams όπου απολάμβανα να δουλεύω και ήρθα εδώ επενδύοντας ταυτόχρονα. Προφανώς δεν έχω ανάμειξη στην όποια απόδοση θα έχει το μονοθέσιο του 2013 αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Βρίσκομαι στην ομάδα μόνο δυο βδομάδες αλλά ο χρόνος παρουσίας μου εδώ δεν μπορεί να αποτελέσει ελαφρυντικό. Προορισμός της Mercedes είναι η κορυφή και όσο δεν βρίσκεται εκεί θα είναι δύσκολο για μένα να δώσω εξηγήσεις».
Ο φετινός στόχος για τους Γερμανούς είναι μια θέση στην πρώτη τετράδα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπερκεράσουν μια εκ των Ferrari, Red Bull, McLaren ή Lotus.
Ο Γουλφ αντιδρώντας στις φήμες που ήθελαν τον αγωνιστικό διευθυντή Ρος Μπρον να απομακρύνεται από την ομάδα αποφάσισε να μην γίνουν αλλαγές προτού ο ίδιος κατανοήσει εις βάθος τη δομή και τη λειτουργία της ομάδας: «Απ’ τη στιγμή που ανέλαβα την ευθύνη, είναι σημαντικό να γνωριστώ με τους ανθρώπους. Η εξουσία δεν έχει σημασία αυτό μου μετράει είναι η κατανόηση της δομής και η λήψη σωστών αποφάσεων. Θα κάνω ότι απαιτείται για να πετύχει η ομάδα. Πρώτα θα δω και θα ακούσω μετά θα διαμορφώσω άποψη και θα δώσω κατεύθυνση. Δεν θα εμπλεκόμουν ποτέ σε κάτι αν δεν ήμουν πεπεισμένος 100% ότι μπορώ να τα βγάλω πέρα».
Κοιτώντας κανείς την ιεραρχία της Mercedes F1 είναι αλήθεια ότι μπερδεύεται. Δεν είναι ευδιάκριτο που αρχίζουν οι αρμοδιότητες του αγωνιστικού διευθυντή (Ρος Μπρον) και που τελειώνουν αυτές του διευθυντή αγωνιστικών δραστηριοτήτων (Τότο Γούλφ). Πως αυτές εμπλέκονται με τις αρμοδιότητες του διευθύνοντα συμβούλου της ομάδας (Νικ Φράι) και πως με αυτές του μη εκτελεστικού αντιπροέδρου (Νίκι Λάουντα). Προφανώς από τους τέσσερις ο μόνος που μπορεί να κατευθύνει τη δημιουργία ενός νέου μονοθεσίου καθότι μηχανικός είναι ο Ρος Μπρον.
Μένει να δούμε πως θα συνυπάρξουν όλοι αυτοί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα