GP Ιταλίας: Νίκη Χάμιλτον!
Ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να μετατρέψει την χθεσινή pole position σε νίκη σήμερα χωρίς να πιεστεί σε κανένα σημείο του αγώνα. Πίσω του όμως έγινε χαμός...
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Χάμιλτον να διατηρεί την 1η θέση ενώ πίσω του ο Μάσα πέρασε το Μπάτον. Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ένα ρυθμό με τον Αλόνσο να περνά τους Κομπαγιάσι, Ράικονεν, Σουμάχερ και να ανεβαίνει στην 6η θέση.
Εκεί άρχισε να μονομαχεί με το Φέτελ, η μεταξύ τους κόντρα κατέληξε σε ποινή διέλευσης για το Γερμανό πιλότο που υπερέβη τα εσκαμμένα υπερασπιζόμενος τη θέση του στην έξοδο της στροφής 3.
Απαλλαγμένος από το εμπόδιο της Red Bull
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η McLaren αντιμετώπισε πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου.
Πίσω από τις Ferrari βρίσκονταν ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Sauber. Ο Μεξικάνος οδηγός που αναμφίβολα είναι το πρόσωπο του αγώνα ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους περισσότερους πιλότους που εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Επιλέγοντας τη σκληρή κατάφερε να συμπληρώσει τους πρώτους 30 γύρους μ' αυτή. Εν συνεχεία έβαλε τη μέση γόμα και άρχισε να πιέζει οριακά. Έτσι πέρασε όσους βρήκε στο διάβα του φτάνοντας πίσω από τις Ferrari. Αρχικά ήταν ο Μάσα που χάνοντας 2 sec στο γύρο είδε το Μεξικάνο να τον περνά σα σταματημένο.
Θα περίμενε κανείς κάπου εκεί να μετριαστεί η φόρα του Πέρεζ αλλά ο Μεξικάνος δε σταμάτησε. Πέρασε και τον Αλόνσο μετριάζοντας τη χαρά του Ισπανού για το θετικό αποτέλεσμα. Ο Αλόνσο είδε τον κυριότερο διώκτη του στη μάχη του τίτλου, Σεμπάστιαν Φέτελ να εγκαταλείπει λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ, συγκλόνισε με την εμφάνισή του τους τιφόζι και οι συζητήσεις για το αν πρέπει να είναι αυτός ο αντικαταστάτης του Μάσα το 2013 στο κόκπιτ της Ferrari φούντωσαν και πάλι: «Δεν ξέρω αν αυτή η εμφάνισή μου επηρεάζει τις πιθανότητες για μια συμφωνία με τη Ferrari. Δεν έχω ιδέα. Δίνω μάχη για τα χρώματα της ομάδας με την οποία αγωνίζομαι και αυτό θα κάνω πάντα. Ανεξάρτητα με τον ποιον μάχομαι ακόμη κι αν αυτός είναι ο Αλόνσο ή ο Χάμιλτον. Σήμερα το απόλαυσα είχα το ρυθμό για να επιτεθώ. Το κρίσιμο σημείο στον αγώνα για μένα ήταν το πρώτο μέρος που διατήρησα καλό ρυθμό και βρέθηκα τόσο ψηλά. Συμπλήρωσα πολλούς γύρους με το πρώτο σετ ελαστικών σκληρής γόμας και μετά μπορούσα να επιτεθώ με τη μέση γόμα».
Ο Πέρεζ εκκινούσε 12ος μετά από μια άσχημη εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο ίδιος θεωρούσε πως η Sauber δεν είχε την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τα κορυφαία μονοθέσια όμως στον αγώνα αποδείχτηκε ότι ήταν διαφορετική η εικόνα.
Ο Αλόνσο από την πλευρά του δεν μπορεί παρά να είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα που του έδωσε τους 15 βαθμούς της 3ης θέσης σε μια μέρα που εκκινούσε 10ος. Η αλήθεια είναι όμως πως το προσπέρασμα του Πέρεζ μετρίασε τη χαρά του Ισπανού παρά τα λεγόμενά του: «Ήταν μια τέλεια Κυριακή για μας. Μετά το χθεσινό πρόβλημα οι σκέψεις για νίκη εξανεμίστηκαν. Εφόσον δεν μπορείς να κερδίσεις βάζεις σα στόχο μια θέση στο βάθρο. Όμως στη θεωρία χτες, στις προσομοιώσεις δεν υπήρχε σενάριο που να πετυχαίναμε κάτι τέτοιο, οπότε πήγαμε καλύτερα απ’ ότι περιμέναμε. Επίσης είναι σημαντικό για μένα ότι εγκατέλειψαν τον αγώνα οι τρεις από τους πέντε διώκτες μου στη μάχη του πρωταθλήματος, ο Μπάτον και οι Red Bull».
Από την πλευρά του ο νικητής του αγώνα ευχαρίστησε την ομάδα του: "Ήταν ένα τέλειο τριήμερο και θέλω να ευχαριστήσω όλους στην ομάδα για την προσπάθεια που κατέβαλλαν ώστε να έχουμε εδώ ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο". Οι φήμες φέρουν το Λιούις Χάμιλτον να έχει ήδη συμφωνήσει με τη Mercedes για το 2013.
Επόμενος αγώνας σε δυο βδομάδες το GP της Σιγκαπούρης.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Hamilton McLaren-Mercedes 1’19:41.221 |
2. Perez Sauber-Ferrari + 4.356 |
3. Alonso Ferrari + 20.594 |
4. Massa Ferrari + 29.667 |
5. Raikkonen Lotus-Renault + 30.881 |
6. Schumacher Mercedes + 31.259 |
7. Rosberg Mercedes + 33.550 |
8. Di Resta Force India-Mercedes + 41.057 |
9. Kobayashi Sauber-Ferrari + 43.898 |
10. Senna Williams-Renault + 48.144 |
11. Maldonado Williams-Renault + 48.682 |
12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 50.316 |
13. d'Ambrosio Lotus-Renault + 1:15.861 |
14. Kovalainen Caterham-Renault + 1 γύρος |
15. Petrov Caterham-Renault + 1 γύρος |
16. Pic Marussia-Cosworth + 1 γύρος |
17. Glock Marussia-Cosworth + 1 γύρος |
18. De la Rosa HRT-Cosworth + 1 γύρος |
19. Karthikeyan HRT-Cosworth + 1 γύρος |
20. Webber Red Bull-Renault + 2 γύρους |
21. Hulkenberg Force India-Mercedes + 3 γύρους |
22. Vettel Red Bull-Renault + 6 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Rosberg, 1:27.239 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Button McLaren-Mercedes 32 |
Vergne Toro Rosso-Ferrari 8 |
|
|
Βαθμολογία: |
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Alonso 179 1. Red Bull-Renault 272 |
2. Hamilton 142 2. McLaren-Mercedes 243 |
3. Raikkonen 141 3. Ferrari 226 |
4. Vettel 140 4. Lotus-Renault 217 |
5. Webber 132 5. Mercedes 126 |
6. Button 101 6. Sauber-Ferrari 100 |
7. Rosberg 83 7. Force India-Mercedes 63 |
8. Grosjean 76 8. Williams-Renault 54 |
9. Perez 65 9. Toro Rosso-Ferrari 12 |
10. Massa 47 |
11. Schumacher 43 |
12. Kobayashi 35 |
13. Di Resta 32 |
14. Hulkenberg 31 |
15. Maldonado 29 |
16. Senna 25 |
17. Vergne 8 |
18. Ricciardo 4 |
|
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr