GP Ισπανίας: Ταχύτεροι οι Αλόνσο, Μπάτον στα ελεύθερα

GP Ισπανίας: Ταχύτεροι οι Αλόνσο, Μπάτον στα ελεύθερα

Πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Μοντμελό ενόψει του αγώνα της Κυριακής (απευθείας Alpha, 14:00).

GP Ισπανίας: Ταχύτεροι οι Αλόνσο, Μπάτον στα ελεύθερα
Πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Μοντμελό ενόψει του αγώνα της Κυριακής (απευθείας Alpha, 14:00).

Ομάδες πιλότοι και μηχανικοί εκμεταλλεύτηκαν τον εξαίρετο καιρό
Κλείσιμο
για να συμπληρώσουν ικανό αριθμό γύρων στα αναβαθμισμένα τους μονοθέσια.

Οι περισσότερες ομάδες παρουσιάζουν στη Βαρκελώνη σημαντικές αναβαθμίσεις. Στη Ferrari έχουν νέα εμπρός αεροτομή και νέα θέση εξατμίσεων, στη McLaren έχουν ανυψωμένο ρύγχος, στη Mercedes νέα πίσω αεροτομή και στη Red Bull αναβαθμίσεις στο σχήμα.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στις δοκιμές με τη σκληρή γόμα της Pirelli, θέλοντας να κάνουν οικονομία στα σετ μαλακή γόμας για τις δοκιμές του απογεύματος όπου οι συνθήκες θα είναι παραπλήσιες μ’ αυτές του αγώνα και η πίστα ταχύτερη.

Ο Φερνάντο Αλόνσο έφερε την αναβαθμισμένη Ferrari στην κορυφή των χρόνων σημειώνοντας επίδοση 1:24.430. Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους ο Ράικονεν στις χειμερινές δοκιμές είχε κινηθεί στο 1:22 ενώ η περσινή pole ήταν στο 1:20.9.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί επικεντρώθηκαν στην προσπάθεια να στήσουν όσο καλύτερα γίνεται τα μονοθέσιά τους. Ο Τζένσον Μπάτον ακούστηκε να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς της McLaren για έντονη υποστροφή προτού ξεκινήσει μαζί με το Χάμιλτον προσομοίωση αγώνα.
Αυτή ήταν η λογική που ακολούθησαν οι περισσότερες ομάδες κάνοντας προσομοιώσεις αγώνα με τον έναν οδηγό να επικεντρώνεται στη σκληρή και τον άλλο στη μαλακή γόμα.

Η διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες της Pirelli εκτιμάται στo 1.5sec. Είναι η πρώτη φορά φέτος που δεν υπάρχει διαθέσιμη η μεσαία γόμα και υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες.

Ταχύτερος στη 2η περίοδος ήταν ο Τζένσον Μπάτον με τη McLaren ενώ για τον αγώνα της Κυριακής τα μονοθέσια που έδειξαν ανταγωνιστικά ήταν αυτά των McLaren, Red Bull, Mercedes, Lotus.

Συνολικά οι χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Οδηγός                Ομάδα                  Χρόνος    Διαφορά   Γύροι

 1.  Fernando Alonso       Ferrari                1m24.430             20

 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m24.808s  + 0.378   18

 3.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m24.912s  + 0.482   28

 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m24.996s  + 0.566   24

 5.  Valtteri Bottas       Williams-Renault       1m25.120s  + 0.690   24

 6.  Michael Schumacher    Mercedes               1m25.187s  + 0.757   15

 7.  Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m25.217s  + 0.787   16

 8.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m25.252s  + 0.822   20

 9.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m25.285s  + 0.855   29

10.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m25.339s  + 0.909   24

11.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m25.367s  + 0.937   22

12.  Felipe Massa          Ferrari                1m25.433s  + 1.003   21

13.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m25.539s  + 1.109   23

14.  Nico Rosberg          Mercedes               1m25.607s  + 1.177   20

15.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m25.918s  + 1.488   19

16.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m26.226s  + 1.796   24

17.  Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m26.297s  + 1.867   18

18.  Jules Bianchi         Force India-Mercedes   1m26.630s  + 2.200   21

19.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault       1m27.475s  + 3.045   20

20.  Timo Glock            Marussia-Cosworth      1m28.267s  + 3.837   21

21.  Alexander Rossi       Caterham-Renault       1m28.448s  + 4.018   25

22.  Charles Pic           Marussia-Cosworth      1m28.633s  + 4.203   22

23.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth           1m29.107s  + 4.677   19

24.  Dani Clos             HRT-Cosworth           1m31.618s  + 7.188   19

Δεύτερη περίοδος

Θέση Οδηγός                Ομάδα                 Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m23.399            38

 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m23.563s  + 0.164  38

 3.  Nico Rosberg          Mercedes              1m23.771s  + 0.372  41

 4.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m23.909s  + 0.510  32

 5.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m23.918s  + 0.519  32

 6.  Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m23.964s  + 0.565  37

 7.  Mark Webber           Red Bull-Renault      1m24.065s  + 0.666  34

 8.  Michael Schumacher    Mercedes              1m24.080s  + 0.681  36

 9.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari        1m24.214s  + 0.815  41

10.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes  1m24.365s  + 0.966  22

11.  Felipe Massa          Ferrari               1m24.418s  + 1.019  35

12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari        1m24.422s  + 1.023  32

13.  Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m24.468s  + 1.069  40

14.  Fernando Alonso       Ferrari               1m24.600s  + 1.201  33

15.  Paul di Resta         Force India-Mercedes  1m24.688s  + 1.289  30

16.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m24.733s  + 1.334  34

17.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m24.769s  + 1.370  37

18.  Bruno Senna           Williams-Renault      1m25.047s  + 1.648  42

19.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault      1m26.296s  + 2.897  36

20.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault      1m26.740s  + 3.341  35

21.  Timo Glock            Marussia-Cosworth     1m27.314s  + 3.915  27

22.  Charles Pic           Marussia-Cosworth     1m27.664s  + 4.265  30

23.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth          1m28.235s  + 4.836  26

24.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth          no time              2

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης