Sauber: Ένα μικρό βήμα για βάθρο!
Sauber: Ένα μικρό βήμα για βάθρο!
Στην Ελβετική ομάδα είναι αισιόδοξοι πως το νέο αεροδυναμικό πακέτο της C31 θα επιτρέψει στους Πέρεζ και Κομπαγιάσι να μπουν δυναμικά και σταθερά στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο στους επόμενους αγώνες.
Στην Ελβετική ομάδα είναι αισιόδοξοι πως το νέο αεροδυναμικό πακέτο της C31 θα επιτρέψει στους Πέρεζ και Κομπαγιάσι να μπουν δυναμικά και σταθερά στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο στους επόμενους αγώνες.
Μετά τη Μαλαισία όπου ο Πέρεζ βρέθηκε να διεκδικεί τη νίκη τερματίζοντας τελικά δεύτερος η Sauber βρέθηκε εκτός βαθμών στο Μπαχρέιν.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της ομάδας Ματ Μόρις επισήμανε: «Το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό απλά το περιβάλλον είναι απρόβλεπτο με τέσσερις νικητές σε ισάριθμους αγώνες και συνεχείς ανατροπές. Από τους 18 βαθμούς της 2ης θέσης στη Μαλαισία μέχρι τους μηδέν στο Μπαχρέιν φαντάζει μεγάλη διαφορά αλλά δεν είναι. Καθότι οι Williams και Force India μαζεύουν βαθμούς η μάχη ανάμεσά μας είναι αμφίρροπη».
Η Sauber στο Μουτζέλο παρουσίασε αναβαθμίσεις και αλλαγές στην είσοδο των ψυγείων
Μετά τη Μαλαισία όπου ο Πέρεζ βρέθηκε να διεκδικεί τη νίκη τερματίζοντας τελικά δεύτερος η Sauber βρέθηκε εκτός βαθμών στο Μπαχρέιν.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της ομάδας Ματ Μόρις επισήμανε: «Το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό απλά το περιβάλλον είναι απρόβλεπτο με τέσσερις νικητές σε ισάριθμους αγώνες και συνεχείς ανατροπές. Από τους 18 βαθμούς της 2ης θέσης στη Μαλαισία μέχρι τους μηδέν στο Μπαχρέιν φαντάζει μεγάλη διαφορά αλλά δεν είναι. Καθότι οι Williams και Force India μαζεύουν βαθμούς η μάχη ανάμεσά μας είναι αμφίρροπη».
Η Sauber στο Μουτζέλο παρουσίασε αναβαθμίσεις και αλλαγές στην είσοδο των ψυγείων
αλλά και στα πλαϊνά του καλύμματος κινητήρα. Αυτές συνδυάστηκαν με μια ακόμη αλλαγή στις θέσεις των εξατμίσεων για τη C31.
Στην Ελβετική ομάδα αξιολόγησαν και απέρριψαν την υιοθέτηση του συστήματος που έχει η Mercedes το οποίο όταν λειτουργεί το DRS στολάρει και την εμπρός αεροτομή. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας η υιοθέτηση της εν λόγω διάταξης είχε παράλογα υψηλό κόστος.
Στην Ελβετική ομάδα αξιολόγησαν και απέρριψαν την υιοθέτηση του συστήματος που έχει η Mercedes το οποίο όταν λειτουργεί το DRS στολάρει και την εμπρός αεροτομή. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας η υιοθέτηση της εν λόγω διάταξης είχε παράλογα υψηλό κόστος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα