Renault: Ο Χάιντφελτ Νο 1!
Ο αγ. διευθ. της ομάδας Έρικ Μπουλιέ αποκάλυψε ότι ο Χάιντφελτ κατάφερε αμέσως να εντυπωσιάσει την ομάδα και να κερδίσει την εμπιστοσύνη.
Ο αγ. διευθ. της ομάδας Έρικ Μπουλιέ αποκάλυψε ότι ο Χάιντφελτ κατάφερε αμέσως να εντυπωσιάσει την ομάδα και να κερδίσει την εμπιστοσύνη: «Ο τρόπος που ενσωματώθηκε στην ομάδα, ήρθε στο εργοστάσιο γνωρίστηκε με τους μηχανικούς και συζητήσαμε για μια ώρα. Μετά ξεκίνησε δοκιμές στη Χερέθ. Αυτά που άκουγα να λέει στην ενδοεπικοινωνία μου έδωσαν να καταλάβω ότι ήταν ο άνθρωπος που θέλαμε. Εξεπλάγην ευχάριστα από το γεγονός ότι αμέσως τοποθέτησε τον εαυτό του στη θέση του ηγέτη ως φυσική συνέπεια».
Όπως παραδέχτηκε ο Γάλλος μηχανικός η ομάδα χρειάζονταν οπωσδήποτε έναν οδηγό με τεχνικό υπόβαθρο γνώσεων για να κατευθύνει το set –up του μονοθεσίου: «Ήταν μεγάλη ανάγκη για μας να βρούμε έναν πεπειραμένο οδηγό και ταχύ φυσικά που να μπορεί να δει το σωστό δρόμο για την εξέλιξη του μονοθεσίου. Ο μόνος από τους διαθέσιμους οδηγούς που είχε εμπειρία στο KERS αλλά και στα ελαστικά της Pirelli ήταν ο Νικ. Επιπλέον πέρυσι είχαμε συνεργαστεί καθώς ενδιαφέρονταν για μια θέση στην ομάδα. Όταν το συζήτησα με το Ρόμπερτ μου έδωσε δυο ονόματα το Χάιντφελτ και το Λιούτσι ως πιθανούς αντικαταστάτες του».
Ο Κουμπίτσα έχει βγει από την εντατική αλλά παραμένει στο νοσοκομείο όπου άρχισε την αποθεραπεία του. Ο ίδιος επιθυμεί διακαώς να επιστρέψει φέτος στην ενεργό δράση αλλά οι γιατροί τονίζουν ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να γίνει οιαδήποτε εκτίμηση.
Ο Μπουλιέ χαρακτήρισε «βλακώδη» τη σκέψη να εμπιστεύονταν τη θέση του τραυματία Κουμπίτσα η Renault σε έναν άπειρο οδηγό. Θυμίζουμε ότι η γαλλική εταιρεία έχει συμβόλαιο δοκιμαστή με τους Μπρούνο Σένα και Ρομάν Γκροζάν.
Το τι είπε σχετικά με το θέμα του Νο 1 οδηγού ο Χάιντφλετ μιλώντας αποκλειστικά στο "C&S" στη Βαρκελώνη μπορείτε να το διαβάσετε εδώ: http://www.protothema.gr/ekdosi-tis-kiriakis/?issue=314&tab=2
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr