Στο ράφι η Porsche Type 64

190821121259_1939-Porsche-Type-64-_17-chariatis-1000a

Η μία και μοναδική Porsche Type 64, παρά τις προσδοκίες των ανθρώπων του οίκου δημοπρασιών RM Sotheby’s δεν κατάφερε να βρει νέο ιδιοκτήτη. Ο λόγος για αυτό είναι πραγματικά ανήκουστος.

Και ενώ όλοι περίμεναν ότι το προσωπικό αυτοκίνητο του Ferdinand Porsche, η Type 64, να σημειώσει ρεκόρ αγοραπωλησίας μοντέλου της γερμανικής φίρμας, στην δημοπρασία του RM Sotheby’s, εν τούτοις μία «γκάφα» εκ μέρους των υπευθύνων του οίκου, έφερε τα πάνω κάτω. Πιο συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια της παρουσίασης, ο υπεύθυνος δημοπρασιών ανέφερε ότι η διαδικασία αγοράς του συγκεκριμένου μοντέλου θα ξεκινούσε από τα 13 εκατομμύρια δολάρια, αλλά στις οθόνες εμφανίστηκε το ποσό των 30 εκατομμυρίων. Οι πρώτες αντιδράσεις εκ μέρους των συμμετεχόντων δεν φαίνεται να άλλαξαν κάτι, καθώς το σύστημα συνέχιζε να παρουσιάζει αλλόκοτα ποσά, τα οποία έφτασαν μέχρι και τα 70 εκατομμύρια, αντί των 17 εκατομμυρίων που έπρεπε να εμφανιστούν. Φυσικά, το κοινό δεν σταμάτησε να γιουχάρει και να στέλνει ειρωνικά σχόλια στα social media, ενώ η δημοπρασία δεν πήρε την τροπή που επιθυμούσαν όλοι, με την Type 64 να μην φτάνει το απαιτούμενο αρχικό ποσό των 20 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η ιστορία της Type 64 ξεκινά το 1939, όταν ο Ferdinand Porsche, τότε μέλος των Ναζί, αλλά και των παραστρατιωτικών μελών των SS, αποφάσισε να σχεδιάσει μία σπορ εκδοχή του VW Beetle. Εκείνη την εποχή η Porsche ως εταιρεία δεν είχε καν ιδρυθεί, κάτι που συνέβη μία δεκαετία μετά, το 1948. Το γεγονός αυτό έχει κάνει πολλούς να θεωρούν, δικαίως ή αδίκως, ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι ουσιαστικά το πρώτο της φίρμας. Επίσης, τα περισσότερα από τα μηχανικά της μέρη προέρχονται από την Volkswagen, ενώ διαθέτει και εξαρτήματα από τη Fiat και άλλους κατασκευαστές.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Porsche-Taycan-Nurb-tsiro-1000

Η προπαραγωγής Porsche Taycan έκανε ρεκόρ γύρου στο Nordschleife με 7 sec και 42 min. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, ανταποκρίθηκε γρήγορα στέλνοντας ένα αναβαθμισμένο Model S στο Nurburgring προκειμένου να καταρρίψει το χρόνο της Porsche.

Scala-GTEC-boi-1

Η έκδοση G-TEC του νέου Skoda Scala, αυτή που χρησιμοποιεί για καύσιμο το φυσικό αέριο, είναι έτοιμη για να προστεθεί στην πλούσια γκάμα του μοντέλου.

ford-and-vw-logos-chariatis-1000a

Η Ford αναμένεται να επεκτείνει την συνεργασία της με την Volkswagen, καθώς στα πλάνα της έχει την κατασκευή ηλεκτρικών μοντέλων που θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα MEB, που έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς του Γκρουπ VW.

190918143958_A180d

Υπάρχουν ακόμη sedan; Ναι μέσα στην πλημμύρα των SUV που κατακλύζει την αγορά αυτοκινήτου η Mercedes, συνεχίζει να έχει στην γκάμα της ένα τετράθυρο μοντέλο και μάλιστα μία A-Class και ναι προκαλεί το ενδιαφέρον μας.

Wiesmann-project-gecko-teaser-tsiro-1000

Ο Γερμανός κατασκευαστής Wiesmann θα τερματίσει μια ταραχώδη περίοδο στην ιστορία του, εισάγοντας ένα καινούριο αυτοκίνητο το 2020. Το εντυπωσιακό πρωτότυπο Gecko Project, θα αντλήσει έμπνευση από την περιορισμένη έκδοση GT MF5 του 2009.

190916142244_NISSAN_Qashqai1000x600-1

Το απόλυτο best-seller SUV της Nissan αναμένεται να περάσει στην τρίτη του γενιά στα τέλη του 2020. Σας παρουσιάζουμε των πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα του επόμενου Qashqai και όλες τις νέες πληροφορίες γύρω από αυτό!

Cupra_Tavascan_boi_1

Σε πρόσφατη συνέντευξη του επικεφαλής της Cupra, Luca de Meo, αποκάλυψε πως το μέλλον της εταιρείας θα είναι ιδιαίτερα sport.