FCA: Κανένα νέο Alfa Romeo, Fiat έως το 2020 και βλέπουμε...

Το πρόβλημα στην  Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πλέον απεικονίζεται και στους αριθμούς, η οποία στο πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσε ζημιές 19 εκατ. ευρώ πριν από τους τόκους και τους φόρους στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ).

Παρόλα αυτά αισιόδοξος εμφανίζεται ο διευθύνων σύμβουλος της FCA Mike Manley για τα αποτελέσματα του ομίλου το… τέταρτο τρίμηνο καθώς αναμένει να επιστρέψει στην κερδοφορία παρά τις απώλειες που καταγράφει η εταιρεία από τις αρχές του 2019.

Ο Mike Manley ανέφερε στους αναλυτές ότι αναμένει να επιστρέψουν στην κερδοφορία τα επόμενα τρίμηνα με ποσοστό 3% από το τέταρτο τρίμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ FIAT-ALFA ROMEO - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ

 

Να υπενθυμίσουμε πως το 2018 το περιθώριο κέρδους της FCA στην Ευρώπη ήταν 1,8% ενώ το υψηλότερο ποσοστό το σημείωσε ο όμιλος το 2017 όπου και ήταν 3,23% που οι πωλήσεις της Alfa Romeo ήταν αρκετά υψηλές.

Πάντως στο πρώτο τρίμηνο η FCA σημείωσε ζημιές 19 εκατ. ευρώ πριν από τους τόκους και τους φόρους στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ).

Τα έσοδα της FCA στις παραπάνω περιοχές μειώθηκαν κατά 10% λόγω χαμηλότερων πωλήσεων κατά 12% με τις μάρκες Alfa Romeo και Fiat να έχουν αναλάβει την ευθύνη της πτώσης επισήμανε ο Manley.

 

Οι πωλήσεις της Alfa μειώνονται

Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, οι πωλήσεις της Alfa Romeo Giulietta μειώθηκαν κατά 42% στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις της Giulia μειώθηκαν κατά 45% και της Stelvio σημείωσαν πτώση 16%.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις της Giulia μειώθηκαν κατά 34% στο τρίμηνο, ενώ της Stelvio μειώθηκε κατά 16%.

Και τα τρία μοντέλα της Alfa Romeo παράγονται στο Cassino της Ιταλίας. Η FCA έχει μειώσει την παραγωγή εκεί για να ευθυγραμμιστεί με τη μείωση της ζήτησης.

Σύμφωνα με πηγές συνδικάτων, το εργοστάσιο Cassino λειτούργησε μόλις 10 ημέρες από τις 21 το Μάρτιο και μόλις 9 ημέρες από τις 20 τον Απρίλιο.

Μεταξύ των προβολών στην περιοχή του EMEA, η Manley ανέφερε επίσης την αρνητική τιμολόγηση της αγοράς, τις δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες και το υψηλότερο κόστος συμμόρφωσης, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών κίνησης.

Το εμπορικό σήμα Maserati, το οποίο αναφέρεται ξεχωριστά από την περιοχή του EMEA, είχε επίσης ένα δύσκολο πρώτο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν 87% στα 11 εκατ. ευρώ, με περιθώριο 2,3%. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 41% σε 5.500 μονάδες, το χαμηλότερο τρίμηνο από το τρίτο τρίμηνο του 2013.

  

Δεν υπάρχουν νέα μοντέλα μέχρι το 2020 

Οι τρεις βασικές μάρκες της FCA – Fiat, Alfa Romeo και Maserati – δεν έχουν ξεκινήσει νέα μοντέλα από τότε που η Stelvio παρουσιάστηκε στο Auto Show του Λος Άντζελες το Νοέμβριο του 2016. Το Fiat 500 αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή το 2020.

Όσον αφορά την Alfa Romeo, το επιχειρηματικό σχέδιο 2018-22 της FCA, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο, οραματίστηκε η κυκλοφορία επτά νέων ή ανανεωμένων μοντέλων.

Στη Γενεύη, η Alfa έδειξε μια ιδέα εκδοχή ενός συμπαγούς crossover, του Tonale. Δεν έχει δοθεί κανένα χρονοδιάγραμμα για την πιθανή εκκίνηση μιας έκδοσης παραγωγής.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις της Alfa Romeo στις χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα μειωθούν κατά 17% σε 68.900 οχήματα φέτος ενώ αμφίβολη θεωρείται η εμπορική πορεία της Tonale.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr