GP Μονακό: Ο Ράικονεν στην pole!

GP Μονακό: Ο Ράικονεν στην pole!

Για πρώτη φορά από το 2008 η Ferrari παίρνει την pole position στο Μονακό. Μετά από 9 χρόνια - Γαλλία 2008 - ο Ράικονεν παίρνει πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές.

GP Μονακό: Ο Ράικονεν στην pole!
Μια εκπληκτική μέρα σήμερα στο Πριγκιπάτο καλοκαιρινή με 25 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και 52 στο οδόστρωμα. Ομάδες και οδηγοί φάνηκε να βρίσκουν τα πατήματά τους στην πρωινή ώρα ελεύθερων δοκιμών. Ταχύτερες ήταν οι Ferrari με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Ούτως ή άλλως η ultrasoft γόμα ήταν η μοναδική που χρησιμοποιήθηκε και στις κατατακτήριες δοκιμές. Οι Mercedes φάνηκε ότι συνέχιζαν να προβληματίζονται για το set up.

To ξεκίνημα των κατατακτήριων δοκιμών βρήκε τους 20 οδηγούς στη μάχη της 15αδας και του Q1. Μετά τον πρώτο γύρο προσπαθειών ο Φερστάπεν με την Red Bull ήταν ταχύτερος όλων με το Φέτελ ν' ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Ο Ρομάν Γκροζάν είχε μια εντυπωσιακή στιγμή στη Μιραμπό όταν έχασε τον έλεγχο της Haas. Με κάποιο περίεργο τρόπο ο Γάλλος κατάφερε να μείνει ανέπαφος να γυρίσει και να συνεχίσει. Πραγματικά εντυπωσιακό. Ο Μάρκους Έρικσον χτύπησε τη Sauber πίσω δεξιά και το ελαστικό βγήκε από τη ζάντα. Φυσιολογικά δεν μπόρεσε να συνεχίσει Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Γκροζάν να παλεύει για την 15αδα και τελικά τα κατάφερε να προκριθεί πετώντας έξω την τελευταία στιγμή τη Force India του Σεμπαστιάν Οκόν. Επιπλέον αποκλείστηκαν από τη συνέχεια o Πασκάλ Βερλάιν (Sauber), ο Πάλμερ (Renault) και ο Στρολ (Williams).

Κλείσιμο


Το ξεκίνημα του Q2 άλλαξε τα δεδομένα.
Όλοι οι οδηγοί πίεσαν και ο Χάμιλτον στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια έχασε το πίσω μέρος της W08 στην στροφή Μασνέ. Πρόκειται για μια γρήγορη ανηφορική καμπή ακριβώς πριν το Καζίνο που τα μονοθέσια ανεβαίνουν με περισσότερα από 220km/h. Ο Χάμιλτον κατάφερε με αστραπιαία αντίδραση στο τιμόνι να προλάβει το πίσω μέρος χωρίς να χτυπήσει στις μπαριέρες. Ήταν χαρακτηριστική αντίδραση του Βρετανού με το χέρι αμέσως μετά σα να κάηκε. Ο Ράικονεν έκανε ρεκόρ πίστας σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:12.231. Πίσω του βρέθηκε ο Φέτελ ενόσω ο Χάμιλτον δυσκολεύονταν να κάνει έναν αλάνθαστο γύρο. Το ένα λάθος έφερε το άλλο και τελικά ο Βρετανός αποκλείστηκε από τη συνέχεια καθώς στην τελευταία γρήγορη προσπάθειά του αναγκάστηκε να κόψει στο τέλος γιατί στο τελευταίο sector είχε βγει ο Βαντούρν και υπήρχε κίτρινη σημαία. Ο Ολλανδός ακούμπησε δυνατά με την εμπρός δεξιά ρόδα την μπαριέρα της Πισίνας και μετά με την ανάρτηση σπασμένη βρέθηκε μετά το σικέιν στην μπαριέρα. Ο Χάμιλτον υποχρεωτικά έκοψε και βρέθηκε εκτός δεκάδας. Εκτός του Βρετανού αποκλείστηκαν από τη συνέχεια ο Μάσα (Williams), ο Μάγκνουσεν (Haas), ο Χούλκενμπεργκ (Renault) και ο Κβίατ (Toro Rosso).



Είναι η πρώτη φορά φέτος που οι δυο McLaren μπήκαν στη 10αδα.
O Μπάτον ήταν 10ος, ο Βαντούρν 7ος και μένει να δούμε αν αύριο θα μπορέσουν να δώσουν στην ομάδα τον πρώτο της βαθμό.

Το ξεκίνημα του Q3 η μάχη της pole βρήκε ως φαβορί τις Ferrari. Οι οδηγοί έκαναν δυο γύρους για να φέρουν τα ελαστικά στην ιδιανική θερμοκρασία λειτουργίας. Ο Ράικονεν έκανε από την αρχή τον ταχύτερο χρόνο και στη συνέχεια βελτίωσε και άλλο. Όσο κι αν προσπάθησαν οι Φέτελ και Μπότας δεν κατάφεραν να τον φτάσουν. Η διαφορά τους όμως ήταν στα χιλιοστά του δευτερολέπτου. Στα 43 χιλιοστά ο Φέτελ, στα 45 χιλοστά ο Μπότας και ανάμεσά τους μόνο 2 διαφορά. Οι Ferrari λοιπόν για 2η φορά φέτος έκαναν το 1-2 και μένει να δούμε αν αυτό θα τους επιτρέψει να έχουν έλεγχο στη στρατηγική του αγώνα αύριο. Τα κόκκινα μονοθέσια είχαν να βρεθούν στην πρώτη σειρά της εκκίνησης στο Μονακό από το 2008. Τότε πρώτος ήταν ο Μάσα και δεύτερος ο Ράικονεν. Τον αγώνα κέρδισε ο Χάμιλτον με την McLaren Mercedes που εκκινούσε 3ος.



Με το πέσιμο της καρό σημαίας ο Ράικονεν σήκωσε απλά το χέρι
για να το πανηγυρίσει. Δέχτηκε χωρίς ιδιαίτερη έκφραση τα συγχαρητήρια του Φέτελ. Ήταν ήρεμος στις δηλώσεις του και το μεγάλο ερώτημα ενόψει της αυριανής μάχης είναι αν θα μπορέσει να κερδίσει για πρώτη φορά από την Αυστραλία το 2013. Με το Χάμιλτον εκτός 10αδας πιθανόν η Ferrari να έχει την πολυτέλεια να μην δώσει εντολή για να αφήσει ο Iceman το Φέτελ να περάσει. Συνολικά η F1 χρειάζεται μια νίκη του Ράικονεν ύστερα από τόσο καιρό. Επιπλέον θα συμβάλλει σημαντικά στην ψυχολογία του Φινλανδού και θα έχει ευεργετικό αντίκτυπο στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών.



Μετά το τέλος της διαδικασίας ο Ράικονεν δήλωσε:
"Ουάου σπουδαία, σίγουρα δεν ήταν εύκολα αυτό το Σαββατοκύριακο είναι πάντα περίεργο να πας γρήγορα εδώ. Το μονοθέσιο ήταν σπουδαίο στις κατατακτήριες δοκιμές το διασκέδασα. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο αύριο".

Από την πλευρά του ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Σεμπάστιαν Φέτελ,
συνεχάρη το Ράικονεν: "Μπράβο στον Κίμι τα κατάφερε καλά, πάντα μπορείς να πας λίγο γρηγορότερα. Το μονοθέσιο ήταν καλό. Εξεπλάγην από τη Mercedes δε ξέρω τι προβλήματα είχαν όμως ο Βάλτερι στο τέλος ήταν πολύ δυνατός. Η Ferrari έχει πολλούς οπαδούς και σ' αυτή τη διαδρομή βρίσκονται πιο κοντά μας οπότε θα είναι ένα από τα καλύτερα σημεία του πρωταθλήματος".

Ο Βάλτερι Μπότας που εκκινεί 3ος αύριο συμπλήρωσε:
" Έκανα σπουδαίο γύρο. Είναι από τις πιο απαιτητικές πίστες νοητικά". O Φινλανδός δεν είχε πετύχει κάτι καλύτερο από την 10η θέση στο παρελθόν στο Μονακό.

Εντυπωσίασε ο Σάινθ που έφερε την Toro Rosso στην 6η θέση.


Συνολικά η κατάταξη ήταν:



Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα διεξαχθεί αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, COSMOTE.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης