Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ραντεβού για κόντρες;
Ραντεβού για κόντρες;
Ακούγεται αδιανόητο και όμως συμβαίνει στην Ελλάδα του 2017.
Η παράδοση της κόντρας στις στροφές από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Βάρκιζα κρατάει πολλές δεκαετίες. Όπως και στη Βούτα ή στην Εθνική. Είχε ατονήσει λόγω κρίσης και όλοι λίγο πολύ πιστεύαμε ή ελπίζαμε ότι το φαινόμενο θα εκλείψει. Φευ όμως χτες βράδυ είχαμε γενικευμένη σύρραξη στην Βουλιαγμένη από νέους που πήγαν να παρακολουθήσουν «κόντρες» σε δημόσιο δρόμο. Πιθανόν αφού είχαν καταναλώσει ένα επεισόδιο «Fast and Furious».
Ας σοβαρευτούμε. Οι δημόσιοι δρόμοι προορίζονται για δημόσια χρήση και όχι για αυτοσχέδιους αγώνες. Δε νοείται υπέρβαση ορίων ταχύτητας και επικίνδυνη οδήγηση σε δρόμο ανοικτό στην κυκλοφορία. Πιθανόν θα ήταν αποτελεσματικό να συμπεριληφθεί στην ποινή των συλληφθέντων μια υποχρεωτική επίσκεψη στο ΚΑΤ. Εκεί θα δουν τις συνέπειες από ένα στιγμιαίο λάθος, μια κακιά στιγμή, μια πάντα που δε βγήκε, ένα μούριασμα, ένα γλίστρημα, ένα φρενάρισμα που δεν ήταν αυτό που περίμενες, ένα λάστιχο που παραμορφώθηκε και δεν κράτησε, ένα SMS, έναν καυγά από το τηλέφωνο, μια καύτρα από τσιγάρο, μια σφήκα ή οτιδήποτε άλλο. Η απόσπαση προσοχής του οδηγού, το οδηγικό λάθος έχει πυκνά συχνά απρόβλεπτες συνέπειες, μια στιγμή αρκεί για να καταστραφεί η ζωή σου.
Δεν κινδυνεύουν μόνο όσοι συμμετέχουν εν δυνάμει στις κόντρες ή όσοι άτυχοι προσπαθήσουν να διανύσουν το δρόμο ενώ διεξάγεται ο αυτοσχέδιος αγώνας. Κινδυνεύουν και οι θεατές: Πρώτον μήπως πέσει κάποιο αυτοκίνητο πάνω τους, δεύτερον και κυριότερον από το στρεβλό παράδειγμα που εισπράττουν. Είναι δε κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα προσπαθήσουν να μιμηθούν τους μεταμεσονύχτιους ήρωες της μιας στροφής. Αυτοσχέδιοι αγώνες δεν πρέπει να γίνονται, αγώνες όμως;
Ας σοβαρευτούμε. Οι δημόσιοι δρόμοι προορίζονται για δημόσια χρήση και όχι για αυτοσχέδιους αγώνες. Δε νοείται υπέρβαση ορίων ταχύτητας και επικίνδυνη οδήγηση σε δρόμο ανοικτό στην κυκλοφορία. Πιθανόν θα ήταν αποτελεσματικό να συμπεριληφθεί στην ποινή των συλληφθέντων μια υποχρεωτική επίσκεψη στο ΚΑΤ. Εκεί θα δουν τις συνέπειες από ένα στιγμιαίο λάθος, μια κακιά στιγμή, μια πάντα που δε βγήκε, ένα μούριασμα, ένα γλίστρημα, ένα φρενάρισμα που δεν ήταν αυτό που περίμενες, ένα λάστιχο που παραμορφώθηκε και δεν κράτησε, ένα SMS, έναν καυγά από το τηλέφωνο, μια καύτρα από τσιγάρο, μια σφήκα ή οτιδήποτε άλλο. Η απόσπαση προσοχής του οδηγού, το οδηγικό λάθος έχει πυκνά συχνά απρόβλεπτες συνέπειες, μια στιγμή αρκεί για να καταστραφεί η ζωή σου.
Δεν κινδυνεύουν μόνο όσοι συμμετέχουν εν δυνάμει στις κόντρες ή όσοι άτυχοι προσπαθήσουν να διανύσουν το δρόμο ενώ διεξάγεται ο αυτοσχέδιος αγώνας. Κινδυνεύουν και οι θεατές: Πρώτον μήπως πέσει κάποιο αυτοκίνητο πάνω τους, δεύτερον και κυριότερον από το στρεβλό παράδειγμα που εισπράττουν. Είναι δε κάτι παραπάνω από βέβαιο πως θα προσπαθήσουν να μιμηθούν τους μεταμεσονύχτιους ήρωες της μιας στροφής. Αυτοσχέδιοι αγώνες δεν πρέπει να γίνονται, αγώνες όμως;
Φυσικά ναι σε οριοθετημένο περιβάλλον με όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Σε μικρή απόσταση από την Αθήνα στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων μπορούν να χρονομετρηθούν με ασφάλεια όσοι θέλουν και να δοκιμάσουν σε χώρο ιδιωτικό όσες αλλαγές θέλουν τα οχήματά τους.
Επιμένετε στις στροφές της Βάρκιζας; Φτιάξτε μια αθλητική λέσχη, κάντε τις σχετικές αιτήσεις, πάρτε τις προβλεπόμενες πιστοποιήσεις/εγκρίσεις και οργανώστε εκεί αγώνα. Με το δρόμο κλειστό στην κυκλοφορία, με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας, με τα αυτοκίνητα να έχουν περάσει τεχνικό έλεγχο, με τους θεατές σε προκαθορισμένα ασφαλή σημεία. Μέρα μεσημέρι, να το χαρεί όλος ο κόσμος. Γιατί εκείνη την ώρα το βράδυ ο μόνος που το χαίρεται είναι ο Χάρος.
Επιμένετε στις στροφές της Βάρκιζας; Φτιάξτε μια αθλητική λέσχη, κάντε τις σχετικές αιτήσεις, πάρτε τις προβλεπόμενες πιστοποιήσεις/εγκρίσεις και οργανώστε εκεί αγώνα. Με το δρόμο κλειστό στην κυκλοφορία, με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας, με τα αυτοκίνητα να έχουν περάσει τεχνικό έλεγχο, με τους θεατές σε προκαθορισμένα ασφαλή σημεία. Μέρα μεσημέρι, να το χαρεί όλος ο κόσμος. Γιατί εκείνη την ώρα το βράδυ ο μόνος που το χαίρεται είναι ο Χάρος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα