GP Ισπανίας: Ταχύτεροι οι Φέτελ/Ρόσμπεργκ στα ελεύθερα!
Οι δυο Γερμανοί βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων, η Ferrari στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών και η Mercedes στη 2η περίοδο. Ο χρόνος του Ρόσμπεργκ είναι κατά 1 sec ταχύτερος από την περσινή pole!
Οι δυο Red Bull πέτυχαν τον 5ο και 6ο χρόνο στο FP1 με τον νεοφερμένο - στην ομάδα - Μαξ Φερστάπεν, να υστερεί ελάχιστα έναντι του πολύπειρου teammate του Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Αντίστοιχα ο Κβίατ που υποβιβάστηκε στην Toro Rosso ήταν 12ος μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον έτερο οδηγό της ομάδας τον τοπικό ήρωα Κάρλος Σάινθ jr ο οποίος βρέθηκε στην 8η θέση μπροστά και από το αγαπημένο παιδί της κερκίδας το Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Μαξ Φερστάπεν για πρώτη φορά με τα χρώματα της Red Bull.
Συνολικά οι χρόνοι την 1η περίοδο διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος . |
Διαφορά . |
Γύροι |
1 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m23.951s |
- |
22 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m24.089s |
0.138s |
18 |
3 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m24.454s |
0.503s |
34 |
4 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m24.611s |
0.660s |
33 |
5 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/TAG Heuer |
1m25.416s |
1.465s |
25 |
6 |
Max Verstappen |
Red Bull/TAG Heuer |
1m25.585s |
1.634s |
29 |
7 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m25.672s |
1.721s |
36 |
8 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Ferrari |
1m26.078s |
2.127s |
19 |
9 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m26.186s |
2.235s |
32 |
10 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m26.243s |
2.292s |
18 |
11 |
Kevin Magnussen |
Renault |
1m26.576s |
2.625s |
30 |
12 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso/Ferrari |
1m26.583s |
2.632s |
21 |
13 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m26.938s |
2.987s |
27 |
14 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m27.064s |
3.113s |
9 |
15 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m27.253s |
3.302s |
27 |
16 |
Romain Grosjean |
Haas/Ferrari |
1m27.258s |
3.307s |
17 |
17 |
Esteban Gutierrez |
Haas/Ferrari |
1m27.283s |
3.332s |
18 |
18 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m27.392s |
3.441s |
24 |
19 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m27.610s |
3.659s |
19 |
20 |
Pascal Wehrlein |
Manor/Mercedes |
1m28.084s |
4.133s |
29 |
21 |
Rio Haryanto |
Manor/Mercedes |
1m29.052s |
5.101s |
34 |
22 |
Esteban Ocon |
Renault |
- |
- |
6 |
O Φέτελ ήταν ταχύτερος όλων στο FP1 με τη μαλακή γόμα.
H Mercedes W07 του Λιούις Χάμιλτον είχε παρουσιάσει στους δυο προηγούμενους αγώνες πρόβλημα με το μικρό ηλεκτροκινητήρα MGUH (motor Generator Unit – Heat) της υβριδικής μηχανής. Μάλιστα όπως αποκάλυψε η Mercedes επρόκειτο για το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Μετά από ενδελεχή έρευνα στο εργοστάσιο η ομάδα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια MGUH διαφορετικής σχεδίασης. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας είναι απευθείας συνδεδεμένος στον άξονα του turbo. Στο μονοθέσιο του Χάμιλτον είναι νέας σχεδίασης ενώ στου Ρόσμπεργκ είναι ο παλιός καθότι οι μηχανικοί της Mercedes δεν πρόλαβαν να ετοιμάσουν δυο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Ο Χάμιλτον έχει επίσης και νέο turbo είναι το 4ο που χρησιμοποιεί φέτος ενώ επιτρέπονται μέχρι 5. Είναι εξαιρετικά πιθανόν κάποια στιγμή ο Βρετανός να πάρει ποινή γι’ αυτό.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ μιλά χτες στους δημοσιογράφους στη μεικτή ζώνη.
Στo FP2 ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Νίκο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με σημαντική διαφορά από τους Ράικονεν, Χάμιλτον και Φέτελ που ακολουθούσαν. Ο χρόνος του Γερμανού που είχε κερδίσει πέρυσι στην Ισπανία ήταν σχεδόν κατά 1 sec ταχύτερος από την περσινή pole. Αξίζει όμως να σημειωθεί πως πέρυσι στη διάθεση των ομάδων στην Ισπανία βρίσκονταν η μέση και η σκληρή γόμα ενώ φέτος που υπάρχουν 3 διαθέσιμες γόμες σε κάθε αγώνα στην Ισπανία βρίσκεται και η μαλακή γόμα. Η Pirelli εκτιμά πως η μαλακή γόμα είναι περίπου 1 sec ταχύτερη από τη μέση γόμα δεν έχει όμως μεγάλη διάρκεια. Οι χρόνοι όλων των οδηγών στο FP2 προήρθαν από τη χρήση της μαλακής γόμας που αναμένεται να μονοπωλήσει αύριο τις κατατακτήριες δοκιμές. Ούτως ή άλλως οι οδηγοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν επιλέξει πολλά σετ μαλακής γόμας για το τριήμερο. Ο Ράικονεν προς στιγμήν αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
Ο Πάλμερ με τη Renault είχε κλατάρισμα ελαστικού στο τέλος της στροφής 1.
Η διαδικασία διακόπηκε για 10 περίπου λεπτά όταν ο Τζόγιον Πάλμερ βρέθηκε εκτός στην πρώτη στροφή με κλατάρισμα του πίσω αριστερά ελαστικού.
Συνολικά οι χρόνοι στην 2η περίοδο ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Διαφορά . |
Γύροι |
1 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m23.922s |
35 |
2 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
0.254s |
31 |
3 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
0.719s |
27 |
4 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1.095s |
35 |
5 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Ferrari |
1.209s |
39 |
6 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1.272s |
37 |
7 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1.420s |
31 |
8 |
Max Verstappen |
Red Bull/Renault |
1.453s |
31 |
9 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1.515s |
32 |
10 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1.531s |
35 |
11 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1.786s |
30 |
12 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1.971s |
20 |
13 |
Romain Grosjean |
Haas/Ferrari |
1.977s |
33 |
14 |
Kevin Magnussen |
Renault |
2.322s |
40 |
15 |
Daniil Kvyat |
Toro Rosso/Ferrari |
2.453s |
44 |
16 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
2.569s |
36 |
17 |
Jolyon Palmer |
Renault |
2.848s |
16 |
18 |
Pascal Wehrlein |
Manor/Mercedes |
3.038s |
40 |
19 |
Rio Haryanto |
Manor/Mercedes |
3.330s |
39 |
20 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
3.890s |
40 |
21 |
Esteban Gutierrez |
Haas/Ferrari |
4.283s |
9 |
22 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
4.579s |
42 |
Στιγμιότυπο από τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου. Διακρίνονται από πάνω αριστερά: Αλόνσο, Χάμιλτον, Μάγκνουσεν, Σάινθ, Κβίατ, Φερστάπεν.
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες γι’ αύριο στις 15:00 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΟΤΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr